Gå til innhold

Gode opplevelser


Villanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
6 minutter siden, Villanda skrev:

Hvilke positive opplevelser har dere hatt den siste uken?

I går hadde jeg bursdag og hadde ikke tenkt å feire, men min mann lagde deilig veggie middag og min svigerdatter lagde deilig kake. Så vi koste oss, og jeg ble takknemlig :) 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har jeg vært gladere enn på lenge, uten at noe spesielt har hendt. 

Igår var jeg uten å spiste et nydelig måltid, ikke ofte jeg gjør det.

Var hos fastlegen forrige uke. Ser stadig nye kvaliteter hos han, noe som gjør meg tryggere. Vet nå at jeg er i trygge hender uansett hva som skjer med meg. Det er en god følelse. (har vært mye og alvorlig syk, både fysisk og psykisk)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, stjernestøv skrev:

I går hadde jeg bursdag og hadde ikke tenkt å feire, men min mann lagde deilig veggie middag og min svigerdatter lagde deilig kake. Så vi koste oss, og jeg ble takknemlig :) 

Du da?

Gratulerer med gårsdagen, Stjernestøv :)

Så flott at du koste deg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, emilie321 skrev:

Gratulerer med gårsdagen, Stjernestøv :)

Så flott at du koste deg :)

 

Takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, emilie321 skrev:

Den siste uka har jeg vært gladere enn på lenge, uten at noe spesielt har hendt. 

Igår var jeg ute å spiste et nydelig måltid, ikke ofte jeg gjør det.

Var hos fastlegen forrige uke. Ser stadig nye kvaliteter hos han, noe som gjør meg tryggere. Vet nå at jeg er i trygge hender uansett hva som skjer med meg. Det er en god følelse. (har vært mye og alvorlig syk, både fysisk og psykisk)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
42 minutter siden, stjernestøv skrev:

I går hadde jeg bursdag og hadde ikke tenkt å feire, men min mann lagde deilig veggie middag og min svigerdatter lagde deilig kake. Så vi koste oss, og jeg ble takknemlig :) 

Du da?

Gratulerer med dagen i går! Fint at dagen ble god <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, påskelilje skrev:

Gratulerer med dagen i går! Fint at dagen ble god <3

Takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

*Jeg hadde en fin og alvorlig samtale med sønnen min en kveld. Ikke så ofte vi snakker "ordentlig" sammen og har god tid.

*Jeg var sammen med mange andre i min bransje og merket at "nerdefaktoren" var høy - alle var interessert i det samme! Gøy med faglige samlinger der en forsterker og utvider kretsen av nyttige (og noen unyttige?) kontakter :)

*Nøt sommeren på et strand sammen med døtrene mine på lørdag. Badet, solte meg og ble solbrent - same procedure as usual:huh::DB)

*Hadde en flott ridetur sammen med dattera i går.

*16-åringen og jeg hadde mini-spa på badet hjemme i går kveld. Koselig å være sammen og få pratet litt, bare vi to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Villanda skrev:

Hvilke positive opplevelser har dere hatt den siste uken?

Trivelig sommerfest med jobben, og en heidundrende bursdagsfeiring for en venn. Jeg får mer energi av å være en del av en feststemt gjeng, enn av å ligge hjemme på sofaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Den beste dagen er i dag.

Nakken føles bedre og jeg har sovet godt i natt.

Det er mindre trøkk på jobb og det er veldig deilig.

Jeg fikk vasket hele leiligheten i går inkl vindusvask, vasking av terassen og rydding av klesskapet. Det blir deilig å komme hjem til nyvasket leilighet i dag .

Sønnen har lovet å lage middag i dag, siden han kommer hjem før meg. Eller middag og middag. Han har tenkt å lage eggeomelett til middag :D 

Kofferten er nå nesten pakket ferdig til ferien om ei uke. 

En god dag og sola skinner ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Helgen inneholdt alt som er bra, bortsett fra fint vær. Kaffe om morgenen alene med litt sjokolade jeg har lurt unna. Lang frokost med familien. Kjøpte nye terrengsko som det skal bli gøy å prøve når det blir tørrere. Hyggelig besøkte hos et vennepar. God mat. Så film og gjorde andre ting med barna. Litt vel anvendt barnefri på meg og kona. Joggetur i regnet. Grilling i sol og regn. Planlegging av ferie. Avrundet med en iskald øl søndag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fått være med å trene på pistolskyting. Det har gledet meg stort. Håper å bli god nok til å delta på stevne i høst. 

Anonymkode: 8cfad...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 timer siden, Villanda skrev:

Hvilke positive opplevelser har dere hatt den siste uken?

Nei, alle dager er prikk like. Skjer ingen ting, lever helt isolert.

Anonymkode: 541dc...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Jeg klarte å stå nesten to fulle økter på dugnad i helga. Jeg meldte pass etter tre timer på fredagen men det var pga gallesmerter og ikke psyken ☺E

 

Ellers har det vert mye dritt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, alle dager er prikk like. Skjer ingen ting, lever helt isolert.

Anonymkode: 541dc...1d1

Ting skjer ikke. En må få det til å skje.

Anonymkode: 8e1de...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/19/2017 den 8.53, stjernestøv skrev:

I går hadde jeg bursdag og hadde ikke tenkt å feire, men min mann lagde deilig veggie middag og min svigerdatter lagde deilig kake. Så vi koste oss, og jeg ble takknemlig :) 

Du da?

Gratulerer med overstått!

Flere små, gode opplevelser som å mestre og beholde roen på jobb. En avslappa kropp på fanget. Ballspill med barna. Samtale og tur med venner/kollegaer. Besøk av familie. M.m. At jeg er frisk og har hlede av alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Villanda skrev:

Gratulerer med overstått!

Flere små, gode opplevelser som å mestre og beholde roen på jobb. En avslappa kropp på fanget. Ballspill med barna. Samtale og tur med venner/kollegaer. Besøk av familie. M.m. At jeg er frisk og har hlede av alt dette.

Takk :) 

Høres positivt ut det for deg, flott. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg har hatt en bra dag i dag hvor jeg har møtt mennesker jeg setter pris på, og fått unna litt av hvert. Jeg har følt meg bra, og de dagene må jeg glede meg over, for jeg sliter en del med den fysiske helsa mi om dagen. Det er i sin tur psykisk krevende i lengden, men jeg har dyktige leger på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Levert en liten spillemix til Norsk Tipping Håper at en vakker dag vinner også vi men det er sikkert så mange som tror det samme😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...