Gå til innhold

De kom igjen i dag.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de tror jo deres egen er den rette, hvorfor kommer de hit da?

Tidligere (jeg vet ikke om det er sånn lenger) var de som hadde bestemte verv eller stillinger eller noe sånt, i JV, pålagt å gjøre forkynnertjeneste, altså gå på dørene til folk.  Så det trenger ikke ha noe med akkurat deg å gjøre eller ha noen mystisk årsak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
28 minutter siden, laban skrev:

Tidligere (jeg vet ikke om det er sånn lenger) var de som hadde bestemte verv eller stillinger eller noe sånt, i JV, pålagt å gjøre forkynnertjeneste, altså gå på dørene til folk.  Så det trenger ikke ha noe med akkurat deg å gjøre eller ha noen mystisk årsak. 

Nei de går vel rundt til alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg kommer til å låse døren igjen. 

Og jeg opplevde noe i natt, jeg våknet til et fryktelig bråk og det varte en stund. Men spurte samboeren min om han hørte de jobbet med elva i natt, men det gjorde de ikke om nettene sa han. Så har fundert på hva dette var, har til og med tenkt på ufo. Så fikk jeg besøk av JV og ble enda mer forvirret. 

Går de rett inn?

Her jeg nå bor har de aldri vært på døra, men der jeg bodde før så var de ofte på døra. Helt til de en gang gikk rett inn. Da sa jeg ting jeg egentlig ikke burde si... Og etter det så kom de ikke igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, emilie321 skrev:

Går de rett inn?

Her jeg nå bor har de aldri vært på døra, men der jeg bodde før så var de ofte på døra. Helt til de en gang gikk rett inn. Da sa jeg ting jeg egentlig ikke burde si... Og etter det så kom de ikke igjen. 

Ja de kommer rett inn, selv om det er ringeklokke ute. Dette syns sykepleieren var frekt, han ringer alltid på før han går inn. Jeg sa en gang at Hitler kom til Himmelen, da kom de ikke på en stund og hun ene rygget bakover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja de kommer rett inn, selv om det er ringeklokke ute. Dette syns sykepleieren var frekt, han ringer alltid på før han går inn. Jeg sa en gang at Hitler kom til Himmelen, da kom de ikke på en stund og hun ene rygget bakover. 

Jeg synes det er utrolig frekt å gå rett inn uten å ringe på til noen man ikke kjenner veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja de kommer rett inn, selv om det er ringeklokke ute.

Det er uvanlig og ikke så rent lite frekt. 

Familiemedlemmer og veldig gode naboer kan ha slike ordninger seg imellom, men "tilfeldige" gjester som selgere eller forkynnere må selvfølgelig ringe / banke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minute ago, laban said:

Det er uvanlig og ikke så rent lite frekt. 

Familiemedlemmer og veldig gode naboer kan ha slike ordninger seg imellom, men "tilfeldige" gjester som selgere eller forkynnere må selvfølgelig ringe / banke på. 

Det er ikke uvanlig for vitnene.

Anonymkode: 8de4e...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg synes det er utrolig frekt å gå rett inn uten å ringe på til noen man ikke kjenner veldig godt.

Ja og de banker på nede og der det er soverom, de liker å snakke med sønnen min som sitter der og spiller noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Det er uvanlig og ikke så rent lite frekt. 

Familiemedlemmer og veldig gode naboer kan ha slike ordninger seg imellom, men "tilfeldige" gjester som selgere eller forkynnere må selvfølgelig ringe / banke på. 

Ja de burde det. Åpner ikke hvis klokka ringer heller neste gang, da vet jeg det er dem. Pleier ikke få besøk jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke uvanlig for vitnene.

Anonymkode: 8de4e...1c7

Mulig det - jeg mente at det er uvanlig at "fremmede" går rett inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, laban said:

Mulig det - jeg mente at det er uvanlig at "fremmede" går rett inn. 

Vel, de gjør guds arbeid, må vite, og da har man spesielle rettigheter, og er hevet over de onde etc.

Anonymkode: 8de4e...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...