Gå til innhold

Dagens lykkeopplevelser, eller opplevelsen som i mer enn 0% grad gir glede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har gjort det strøkent på kjøkkenet, tatt en kald dusj, og sitter i boxeren og kjøler meg ned. Snart skal jeg ha meg cola med isbiter.

Jeg er lykkelig. Det er det ingen tvil om.

Anonymkode: 32b74...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt besøk av dattera mi og barnebarnet på 7 mnd og vi har kost oss masse og vært på kafé.  Det er helt fantastisk å være mormor og hun er en nydelig liten snuppe som er veldig lik mamman sin :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir meg enorm glede å vite at jeg har en hyggelig leilighet å komme hjem til og at jeg ikke er bekymret for husleie eller andre økonomiske utfordringer. Har i dag bundet boliglånet for fem nye år. Det gir meg trygghet og derigjennom en slags lykkefølelse. Godt å klare seg i tilværelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i møter og løst noen problemer ifm jobb. Så har jeg snakket på telefon med en fantastisk jente. Så har jeg hjulpet foreldrene mine med diverse forefallende arbeid (som det er en del av for tiden med begge to syke). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lykken kommer innenfra. Når jeg ikke er fyllt med depresjon og nedstemthet skal det ikke så mye til før jeg føler meg lykkelig en liten stund. Turer, besøk, fotografering er noe som kan fortrenge lettere nedstemthet. Depresjon er vanskeligere å fortrenge.

Anonymkode: c579b...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt hyggelige samtaler og siste arbeidsdag på en stund = lykke! 😁

Siden jeg er stressmester, har jeg dog allerede hatt et par stressanfall med å grue meg til at ferien er over. Veldig lurt, not. Så synes jeg at jeg har blitt for tjukk for å dra til bikiniland om en uke, så logisk nok, slukket jeg disse sorgene - og et forsøk på å få igjen lykkefølelsen - med å spise altfor mye... Også på en tirsdag da🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på tur i hele dag og det har vært et strålende vær. Det var så godt å komme hjem til hula min. Er veldig fornøyd med dagen og føler meg tilfreds. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er så glad nå. :) Har hendt noe helt fantastisk! Jeg sveeeeeeeeeeever i skyene!

Anonymkode: 32b74...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg fikk en veldig uventet, positiv og nesten absurd overraskelse i dag. Har ikke helt klart å lande enda. Synd å ikke kunne fortelle om det.

Forøvrig spiste jeg et knekkebrød med brunost og syltetøy til frokost pluss nytraktet kaffe.

Det gav også lykkefølelse > null. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sluttet å snakke med Gud da jeg begynte i terapi for lenge siden. Har savnet det. I dag fortalte jeg Gud akkurat hvordan jeg har det for tiden og jeg ble fyllt med en varm og god fred som jeg ikke har kjent på lenge. Folk får tenke hva de vil men det gjør meg tilfreds. 

Anonymkode: 23583...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutes ago, Gargamel said:

Jeg fikk en veldig uventet, positiv og nesten absurd overraskelse i dag. Har ikke helt klart å lande enda. Synd å ikke kunne fortelle om det.

Åh hva var det, fikk du 3 mill i bonus? :lol:

Anonymkode: 32b74...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Min mor tror alle briller hun ser og finner er hennes egne Alle er de lik hennes uansett Jo da dagene de går så altfor fort😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker

Fin treningsøkt i dag og gleder meg til stevne i kveld med gode venner :-)

Anonymkode: 87762...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...