Gå til innhold

Ufo?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Fortalte i natt i en "drøm"? at jeg hørte et brak ute midt på natten, husker ikke hva de sa til meg. Det var et voldsomt bråk, så leste jeg i en bok at ei opplever det samme når ufo besøk kommer, det braker i veggen. Lurer sånn på hva det kan være? Finnes det noen naturlig forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fortalte i natt i en "drøm"? at jeg hørte et brak ute midt på natten, husker ikke hva de sa til meg. Det var et voldsomt bråk, så leste jeg i en bok at ei opplever det samme når ufo besøk kommer, det braker i veggen. Lurer sånn på hva det kan være? Finnes det noen naturlig forklaring?

Det var en drøm.

Anonymkode: 18b0d...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var en drøm.

Anonymkode: 18b0d...7a4

Hva i natt eller bråket? 

Våknet av bråket og tok lang tid før jeg fikk sove. Det er mye som foregår nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva i natt eller bråket? 

Våknet av bråket og tok lang tid før jeg fikk sove. Det er mye som foregår nå. 

Bråket.

Anonymkode: 18b0d...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bråket.

Anonymkode: 18b0d...7a4

Det var ikke drøm nei, var lys våken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var ikke drøm nei, var lys våken. 

Hvorfor stod du da ikke opp og sjekket litt rundt. Vi kan ikke ane noe om hvorfor det braker eller bråker hos deg. Vi var ikke der. Jeg forstår at du er interessert i oppmerksomhet rundt dine alternative tanker, men dette blir bare vår for meg, Sorry. Neste gang lett på ræva og finn med det ut hva som foregår dersom du mener det foregår noe 

Anonymkode: 18904...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor stod du da ikke opp og sjekket litt rundt. Vi kan ikke ane noe om hvorfor det braker eller bråker hos deg. Vi var ikke der. Jeg forstår at du er interessert i oppmerksomhet rundt dine alternative tanker, men dette blir bare vår for meg, Sorry. Neste gang lett på ræva og finn med det ut hva som foregår dersom du mener det foregår noe 

Anonymkode: 18904...a5c

Dette er ikke akkurat alternative tanker, men ok...fint at det blir vår for deg da. Våren er fin den ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var ikke drøm nei, var lys våken. 

Nåja? En UFO fra Pleiadiene var det garandert ikke.

Anonymkode: 18b0d...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nåja? En UFO fra Pleiadiene var det garandert ikke.

Anonymkode: 18b0d...7a4

Ok. Bare glem at jeg postet dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan være trekull i veggen Det kan ha vært vinden Det kan ha vært rystelse etter en forbikjørende bil på veien eller trikken nede i gata Det kan ha vært en skjære som romstrere på taket eller i vinduskarmen Det kan ha vært overlappende drømmer som du følte et avtrykk av når du våknet

Det kan ha vært noen som ønsket å spille deg et puss Det kan ha vært en plutselig lokal regnskur

Men tror også det er mye mellom himmel og jord selv om jeg tror som regel står det noe menneskelig bak 

Men vi er omsluttet av naturen så vi er trygge uansett

Anonymkode: bc594...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...