Gå til innhold

Rotterace hotell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som "melder seg ut" blir sett på som snyltere.

Anonymkode: 5e143...ec1

Folk kan mene hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statsviter Mathias Herup Nielsen har sikkert helt rett, bare bortsett fra at de er idioter.

https://www.nrk.no/ytring/rotterace-hotell-1.13569512

Anonymkode: 5e143...ec1

Jeg er fullstendig enig i at deltakelse på Paradise Hotel gir ufortjent mye oppmerksomhet og detlakelse gir til og med en pangstart på karrierer i media, ofte på bekostning av andre dyktige og godt utdannede kandidater. Imidlertid tror jeg ikke det faktum at svært mange ungdommer følger disse på Instagram betyr at de nødvendigvis er forbilder. Mange ser på Paradise og følger deltakerne og andre bloggere som ren underholdning, men det betyr ikke at deltakerne nødvendigvis anses som rollemodeller og idealer. Da tror jeg du undervurderer ungdommene (og noen voksne ;)).

 

Uansett er det trist at det å være kjent kan være viktigere enn kompetanse, uansett hva du er kjent for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Xtra said:

Jeg er fullstendig enig i at deltakelse på Paradise Hotel gir ufortjent mye oppmerksomhet og detlakelse gir til og med en pangstart på karrierer i media, ofte på bekostning av andre dyktige og godt utdannede kandidater. Imidlertid tror jeg ikke det faktum at svært mange ungdommer følger disse på Instagram betyr at de nødvendigvis er forbilder. Mange ser på Paradise og følger deltakerne og andre bloggere som ren underholdning, men det betyr ikke at deltakerne nødvendigvis anses som rollemodeller og idealer. Da tror jeg du undervurderer ungdommene (og noen voksne ;)).

 

Uansett er det trist at det å være kjent kan være viktigere enn kompetanse, uansett hva du er kjent for.

- Etter hva jeg kan se står det ikke i artikkelen at de får ufortjent oppmerksomhet og at deltagelse gir pangstart. Det er ikke det som står der, hvis du kanskje leser på nytt.

- Det står ikke der at de nødvendigvis er forbilder heller.

- Jeg mener ikke at de er forbilder, og det har jeg heller aldri skrevet.

Anonymkode: 5e143...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg vet at i alle fall noen ungdommer følger med fordi de ler av deltakerne. 

Jeg synes sammenligningen i artikkelen er søkt. Man lykkes ikke i arbeidslivet med drama og intriger. 

Jeg har ikke sett det på mange år, men tanken sist gang er at enkelte deltakere burde vært beskyttet mot selg selv. Det er nesten umoralsk å lage et tv program hvor folk fremstiller seg selv på en så dårlig måte. Det pushes også alkohol for å få dem til å dumme seg ut mest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Etter hva jeg kan se står det ikke i artikkelen at de får ufortjent oppmerksomhet og at deltagelse gir pangstart. Det er ikke det som står der, hvis du kanskje leser på nytt.

- Det står ikke der at de nødvendigvis er forbilder heller.

- Jeg mener ikke at de er forbilder, og det har jeg heller aldri skrevet.

Anonymkode: 5e143...ec1

Det står i artikkelen:

"Deltakerne i Paradise Hotel er ikke skamløse tapere. Tvert imot. De er vinnere som står som ledestjerner på pidestaller og hylles av sin egen generasjon" --> i mine øyne er ikke dette langt unna å være forbilder. 

 

Er du forfatteren, siden du drar inn hva du mener og har skrevet, eller hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutes ago, Xtra said:

Det står i artikkelen:

"Deltakerne i Paradise Hotel er ikke skamløse tapere. Tvert imot. De er vinnere som står som ledestjerner på pidestaller og hylles av sin egen generasjon" --> i mine øyne er ikke dette langt unna å være forbilder. 

 

Er du forfatteren, siden du drar inn hva du mener og har skrevet, eller hva mener du?

Sikker på at han mener det bokstavelig talt?

Du adresserer meg med "du", da tenker jeg du mener meg

( Da tror jeg du undervurderer ungdommene (og noen voksne ;)). )

Ha en fortreffelig, fullverdig dag.

Anonymkode: 5e143...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...