Gå til innhold

bilde av navle med hvit vokssktig substansklump inni, voksklump???


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen

i tillegg så stinker det muggdritt på fingeren når jeg kjenner inni der, og fingen blir litt fuktigaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vask navlen din!

Anonymkode: 9b04f...af3

ja, det gjør jeg når jeg dusjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

ja, det gjør jeg når jeg dusjer!

Du må tørke den også...! Fukt kan gjøre at det blir sånn. Kanskje den er litt betent, rens den med en bomullsdott med flytende pyrisept eller klorhexidin og smør på en bakteriedrepende salve og gå med magen bar så det kommer luft til - når du er inne, dekk deg til om du er ute. Kan bare brette opp t-skjorta til over navlen da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Du må tørke den også...! Fukt kan gjøre at det blir sånn. Kanskje den er litt betent, rens den med en bomullsdott med flytende pyrisept eller klorhexidin og smør på en bakteriedrepende salve og gå med magen bar så det kommer luft til - når du er inne, dekk deg til om du er ute. Kan bare brette opp t-skjorta til over navlen da. :) 

ok. takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...