Gå til innhold

Er det flere som synes forumet lider veldig under mangel på spesialisten??


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 24.6.2017 den 15.32, cathlin skrev:

NHD har fått betalt. Han ble blant annet sponset av et større legemiddelfirma for å svare her.

Det er ikke korrekt. NHD fikk lønn fra Dol.

Anonymkode: 04e13...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Regner med at aktiviteten på psykiatri vil bli kraftig redusert over tid. Regner med at NHD er hovedgrunnen til at det har vært så mye aktivitet der, og at det vil forvitre over tid uten en ekspert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Gargamel skrev:

Regner med at aktiviteten på psykiatri vil bli kraftig redusert over tid. Regner med at NHD er hovedgrunnen til at det har vært så mye aktivitet der, og at det vil forvitre over tid uten en ekspert.

Hvis NHD ikke skulle komme tilbake, så er det vel grunn til å tro at en annen fagperson vil bli engasjert.

Anonymkode: 4cad6...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis NHD ikke skulle komme tilbake, så er det vel grunn til å tro at en annen fagperson vil bli engasjert.

Anonymkode: 4cad6...dc8

Tror jeg ikke.

Anonymkode: 7d27c...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Gargamel skrev:

Regner med at aktiviteten på psykiatri vil bli kraftig redusert over tid. Regner med at NHD er hovedgrunnen til at det har vært så mye aktivitet der, og at det vil forvitre over tid uten en ekspert.

Meget mulig. Og om det jobbes med å få inn ny ekspert kan det jo spørres om hvor lett det vil være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, morsan said:

Meget mulig. Og om det jobbes med å få inn ny ekspert kan det jo spørres om hvor lett det vil være...

I tilfelle må det da kunne finnes en ekspert som vil ta oppdraget? En svenske eller danske hadde vel også gått bra. ;) 

Anonymkode: c11eb...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Jeg må innrømme at jeg er veldig takknemlig for den hjelpen jeg har fått her. Jeg traff på forumet da jeg kjente meg skikkelig dårlig og ikke så noen særlig utvei. Jeg er virkelig takknemlig overfor mange her inne,det har vært et sted hvor jeg har kunnet åpne meg litt, få gode råd, og utvikle noen slags relasjoner.

Jeg håper dermed ikke at aktiviteten dør helt ut på psykiatri, for jeg ønsker at andre også skal kunne oppleve det som en kilde til håp om de ikke finner det noen andre steder. Jeg forstår imidlertid dersom aktiviteten på psykiatriforumet reduseres grunnet mangel på spesialist der.

Men nå når jeg har vært her i noen år så kan jeg også bruke andre deler av forumet og dermed til en viss grad opprettholde en del av de slags relasjonene som er bygget opp her. Selv om vi er anonyme her, så føler jeg at jeg til en viss grad "kjenner" noen her litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I tilfelle må det da kunne finnes en ekspert som vil ta oppdraget? En svenske eller danske hadde vel også gått bra. ;) 

Anonymkode: c11eb...013

"Vi tar HVA SOM HELST! Til og med en SVENSKE!" :D 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Svensker og dansker er vel greit nok det :).

Lurer på om Psykia har fått forbud mot å skrive her, siden jeg ikke har sett noe til han på lenge. Kanskje ledelsen har funnet han litt for markedsførende når det kommer til Topimax...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...