Gå til innhold

Kan ikke bli mer åndelig akkurat nå.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg innser det, det er masse på gang med energier og diverse. Det er så mange energier at jeg ikke vet hva som er hva, men får noen ganer telepatiske beskjeder og bilder i hodet. Ikke at jeg er så flink til å tolke det heller. I morgen er det injeksjon, tar 100 mg da. Psykiateren skulle jo ringe meg, men får ikke håpe han gjør det. Har bestemt meg, ikke vits i å snakke med han da. Får heller se om jeg tar 50 mg neste gang. Det er vel en god plan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg innser det, det er masse på gang med energier og diverse. Det er så mange energier at jeg ikke vet hva som er hva, men får noen ganer telepatiske beskjeder og bilder i hodet. Ikke at jeg er så flink til å tolke det heller. I morgen er det injeksjon, tar 100 mg da. Psykiateren skulle jo ringe meg, men får ikke håpe han gjør det. Har bestemt meg, ikke vits i å snakke med han da. Får heller se om jeg tar 50 mg neste gang. Det er vel en god plan?

Du er fornuftig hvis du følger rådene fra erfarne fagfolk som vil hjelpe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Janus30 skrev:

Du er fornuftig hvis du følger rådene fra erfarne fagfolk som vil hjelpe deg :)

Ok :) Men jeg tar ikke 150 mg igjen, for mange bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg snakket med forfatteren av boken jeg leser i natt, vi snakket om åndelige ting. Det var på et annet plan, men jeg ble så dårlig av det. Lurer jo på hva de gjør med meg, men får ha tillit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men jeg mener ikke det jeg opplever er sykdom, men det blir tolket sånn og derfor tar jeg ap. Det er mange som har opplevelser som meg, alle kan ikke være syke. Men det er nok mange som ikke forteller om det i frykt for å bli sett på som gal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Flytt fokus! Prestekrager i grøftekanten, fuglene kvitrer, sola varmer, det er sommerregn osvosv.

Og slutt gjerne å øse dette våset over forumet. Om du absolutt må forsøple hodet ditt med dette så gjør det hjemme i egen stue og la oss andre være fritatt for det. Som du sikkert har forstått er det ingen her inne som har noen interesse av dette. Det finnes sikkert andre fora du kan dele interessen for dette, evnt snakk med mannen din som jeg har forstått deler denne interessen med deg. Jeg forstår du er ute etter oppmerksomhet og før eller siden får du det fordi folk tror i beste mening at de kan påvirke deg i en annen og bedre retning. Det er fåfengt og til syvende og sist vil de gi opp en etter en. 

Alle har YouTube om de ønsker å se ting som dette, så du behøver ikke "dele".

Anonymkode: c4387...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flytt fokus! Prestekrager i grøftekanten, fuglene kvitrer, sola varmer, det er sommerregn osvosv.

Og slutt gjerne å øse dette våset over forumet. Om du absolutt må forsøple hodet ditt med dette så gjør det hjemme i egen stue og la oss andre være fritatt for det. Som du sikkert har forstått er det ingen her inne som har noen interesse av dette. Det finnes sikkert andre fora du kan dele interessen for dette, evnt snakk med mannen din som jeg har forstått deler denne interessen med deg. Jeg forstår du er ute etter oppmerksomhet og før eller siden får du det fordi folk tror i beste mening at de kan påvirke deg i en annen og bedre retning. Det er fåfengt og til syvende og sist vil de gi opp en etter en. 

Alle har YouTube om de ønsker å se ting som dette, så du behøver ikke "dele".

Anonymkode: c4387...738

Greit!!! Så slett dette da hvis det er bare vås!!! Skal slutte å skrive her jeg!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Men jeg tar ikke 150 mg igjen, for mange bivirkninger. 

Hvilke bivirkninger er det du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 minutter siden, Fionys skrev:

Hvilke bivirkninger er det du får?

Tåkesyn og vondt i kroppen, måtte ta smertestillende hver dag. Og i dag kommer de med 150, mg, de hadde bare det. Ble så irritert, legen har foreskrevet 100 mg. Mindre kan de ikke gi meg, men mer kan de gi meg. Det er ikke rett. Nå må jeg vente til tirsdag. Men håper denne tråden blir slettet, er ikke velkommen her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tåkesyn og vondt i kroppen, måtte ta smertestillende hver dag. Og i dag kommer de med 150, mg, de hadde bare det. Ble så irritert, legen har foreskrevet 100 mg. Mindre kan de ikke gi meg, men mer kan de gi meg. Det er ikke rett. Nå må jeg vente til tirsdag. Men håper denne tråden blir slettet, er ikke velkommen her. 

Har tåkesynet og smertene blitt borte nå som du har gått ned i dose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Har tåkesynet og smertene blitt borte nå som du har gått ned i dose?

Ja tåkesynet er borte og har ikke vondt hver dag lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tåkesyn og vondt i kroppen, måtte ta smertestillende hver dag. Og i dag kommer de med 150, mg, de hadde bare det. Ble så irritert, legen har foreskrevet 100 mg. Mindre kan de ikke gi meg, men mer kan de gi meg. Det er ikke rett. Nå må jeg vente til tirsdag. Men håper denne tråden blir slettet, er ikke velkommen her. 

Ingen som sier du ikke er velkommen her.

Anonymkode: e74b5...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som sier du ikke er velkommen her.

Anonymkode: e74b5...a2c

Det virker jo sånn, jeg er jo bare meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tåkesyn og vondt i kroppen, måtte ta smertestillende hver dag. Og i dag kommer de med 150, mg, de hadde bare det. Ble så irritert, legen har foreskrevet 100 mg. Mindre kan de ikke gi meg, men mer kan de gi meg. Det er ikke rett. Nå må jeg vente til tirsdag. Men håper denne tråden blir slettet, er ikke velkommen her. 

Det er ingen som har sagt at du ikke er velkommen, men du har mange ganger fått hint om at du kanskje skal finne bedre egnede arenaer for de alternative tankene dine - her inne finner du stort sett bare motgang når det kommer til det. Finn deg noen foraer som passer bedre, det må da være en drøss med alternative sider der ute? Men jeg skjønner at du føler deg trygg her inne på et vis. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det er ingen som har sagt at du ikke er velkommen, men du har mange ganger fått hint om at du kanskje skal finne bedre egnede arenaer for de alternative tankene dine - her inne finner du stort sett bare motgang når det kommer til det. Finn deg noen foraer som passer bedre, det må da være en drøss med alternative sider der ute? Men jeg skjønner at du føler deg trygg her inne på et vis. :) 

Ja det er det, har jo vært her i mange år. Tror ikke det er så mange alternative forumer, det er jo paranormal.no da men det er lite aktivitet der. Og tror ikke de har opplevd så mye heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lillemus skrev:

 foraer som passer bedre,

 

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

alternative forumer, 

Det heter ett forum - flere fora.

 

Sorry, kunne ikke dy meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Greit!!! Så slett dette da hvis det er bare vås!!! Skal slutte å skrive her jeg!!!! 

Det er det ingen som mener. Du har mye å bidra med.  Vi er imidlertid mange som er litt lei av trådene dine om alle slags overnaturlige ting, som i mine (og flere) bare er tull og tøys. Men mest av alt er det trist at du fortsetter å tro på dette, som du vet er det symptomer på din sykdom. Den dagen du innser dette er du antakelig frisk. Men jeg vet jo at du ikke vil tro på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...