Gå til innhold

Kan ikke bli mer åndelig akkurat nå.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 time siden, Xtra skrev:

Det er det ingen som mener. Du har mye å bidra med.  Vi er imidlertid mange som er litt lei av trådene dine om alle slags overnaturlige ting, som i mine (og flere) bare er tull og tøys. Men mest av alt er det trist at du fortsetter å tro på dette, som du vet er det symptomer på din sykdom. Den dagen du innser dette er du antakelig frisk. Men jeg vet jo at du ikke vil tro på dette.

Ok. Får slutte å skrive om åndelige ting da, men det er ikke lett siden det er meg. Sa det i dag og til sykepleieren på dagsenteret at jeg var ikke enig i at det var sykdom, men de har jo rett i å tro hva de vil. Og jeg har rett til å tro hva jeg vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Jeg ville bare si at jeg tror det alltid er godt å ha et ankerfeste i livet og at det godt kan ha åndelig eller trosmessig karakter selv om jeg ikke akkurat har det selv Jeg har veldig stor respekt for andres tro og også levet liv Håper du finner trygghet og balanse igjen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
16 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg ville bare si at jeg tror det alltid er godt å ha et ankerfeste i livet og at det godt kan ha åndelig eller trosmessig karakter selv om jeg ikke akkurat har det selv Jeg har veldig stor respekt for andres tro og også levet liv Håper du finner trygghet og balanse igjen😊

Takk :) 

Jeg har åndeligheten min nå, det kan ingen ta fra meg. Det er mitt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting galt med åndelighet. Kjenner til mange åndelige og religiøse mennesker, men deres åndelighet og religion ødelegger ikke hverdagen dere. De kan ha samtaler om deres åndelighet og religion en gang i blant, men stort sett så er det andre ting som fyller dagene deres slik at de kan leve et "normalt" liv.

Når åndelighet og religion overtar livet så er det noe som ikke er som det skal.

Tror ingen har noe i mot åndelighet din, men det er klart at folk blir bekymret og ønsker ditt beste når det kun er åndelighet som opptar livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Det er ingenting galt med åndelighet. Kjenner til mange åndelige og religiøse mennesker, men deres åndelighet og religion ødelegger ikke hverdagen dere. De kan ha samtaler om deres åndelighet og religion en gang i blant, men stort sett så er det andre ting som fyller dagene deres slik at de kan leve et "normalt" liv.

Når åndelighet og religion overtar livet så er det noe som ikke er som det skal.

Tror ingen har noe i mot åndelighet din, men det er klart at folk blir bekymret og ønsker ditt beste når det kun er åndelighet som opptar livet ditt.

Det er ikke kun det åndelige som opptar meg, og jeg blir ikke frisk av ap, blir ikke bedre. Så jeg trapper ned og sier meg ferdig med psykiatrien for godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke kun det åndelige som opptar meg, og jeg blir ikke frisk av ap, blir ikke bedre. Så jeg trapper ned og sier meg ferdig med psykiatrien for godt. 

Du er nok opptatt av andre ting også, men du bruker mye tid på åndeligheten din.

Nei du ønsker ikke å følge rådene du får av dine behandlere, men likevel burde du ta det opp med behandlerne dine og fortelle om dine planer, ønsker og følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Du er nok opptatt av andre ting også, men du bruker mye tid på åndeligheten din.

Nei du ønsker ikke å følge rådene du får av dine behandlere, men likevel burde du ta det opp med behandlerne dine og fortelle om dine planer, ønsker og følelser.

Ja min åndelighet er en del av meg. 

Ja skal nok fortelle hva jeg føler og mener, vær du sikker. Jeg har mistet troen på dem og stoler ikke på dem, hvorfor skal jeg følge rådene da? 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Sånn føler merkelig nok også jeg at det henger sammen for meg

Vi har alle vår dannelsesreise i livet uansett om det måtte ha ført oss frem til bare å bli kviser på samfunnets rompe ( tenker her på ingen overhode spesiell mer en livsbetraktning fra meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 23.6.2017 den 15.20, stjernestøv skrev:

Ja det er det, har jo vært her i mange år. Tror ikke det er så mange alternative forumer, det er jo paranormal.no da men det er lite aktivitet der. Og tror ikke de har opplevd så mye heller. 

på facebook er det mange alternative grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
23 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

på facebook er det mange alternative grupper.

Ja og jeg er med i noen av de. Men finnes det noen man kan skrive om opplevelsene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.6.2017 den 22.22, stjernestøv skrev:

Dette kjenner jeg igjen. 

 

Fantastisk:). Mange vil nok kalle det vås som noen sier her i gruppa, men husk Stjernestøv her inne er det mange forskjellige mennesker med andre tanker, tro,og livsyn.Så det vil alltid være noen som reagerer.. Om du skriver i de gruppene som er på facebook vil du oppleve noe helt annet:).  Jeg tenker at det åndelige i seg selv er ikke nok, vi må ha selvutvikling også for å bli et  bedre menneske. All dårlig energi er frykten vi har i oss, og med rett fokus og utvikling av oss som menneske vil frykten bli mindre og mindre. Dvs den dårlige energien du opplever vil bli mindre.  Jeg fungerer best med AP og opplever det åndelige vakkert.. <3. Jeg bruker heller grupper på face :)  Har ikke vært her inne så mye i det siste , og det er fordi jeg er blitt myyyye bedre. Begynte på seroxat og det fungerer, og helt uten bivirkning.. HURRA:)  God klæm til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Mailill skrev:

Fantastisk:). Mange vil nok kalle det vås som noen sier her i gruppa, men husk Stjernestøv her inne er det mange forskjellige mennesker med andre tanker, tro,og livsyn.Så det vil alltid være noen som reagerer.. Om du skriver i de gruppene som er på facebook vil du oppleve noe helt annet:).  Jeg tenker at det åndelige i seg selv er ikke nok, vi må ha selvutvikling også for å bli et  bedre menneske. All dårlig energi er frykten vi har i oss, og med rett fokus og utvikling av oss som menneske vil frykten bli mindre og mindre. Dvs den dårlige energien du opplever vil bli mindre.  Jeg fungerer best med AP og opplever det åndelige vakkert.. <3. Jeg bruker heller grupper på face :)  Har ikke vært her inne så mye i det siste , og det er fordi jeg er blitt myyyye bedre. Begynte på seroxat og det fungerer, og helt uten bivirkning.. HURRA:)  God klæm til deg <3

Ja og jeg syns det er fantastisk å se energier, er ikke redd nå lenger og det er ikke så voldsomt :) Før når jeg var veldig dårlig...sikkert pga frykt, da så jeg alt som energi. Måtte ta på ting, var redd for å dette gjennom sofaen for den var ikke matrealistisk. Så til og med min samboer som energi om nettene, og så masse masse lys og auraen min. Var redd da for jeg visste ikke hva alt var, nå vet jeg at alt er energi. Føler meg sterkere nå, jeg så jo bare virkeligheten som den egentlig er. Fjerde dimensjon kanskje? Jeg vil ha alt tilbake, tror jeg takler det bedre nå. Savner å se alt og oppleve å reise til tidligere liv osv. Jeg vil ha det sånn og takle det :) Ja jo høyere mine frekvenser/energier er dess mindre blir frykten, dess mindre når de negative energiene meg. Jeg ber om hjelp fra pleiadene hver kveld og kjenner de jobber med meg, jeg har kontakt med "noen" om nettene. Det gleder meg og kjennes godt <3 De hjelper meg! 

Ja hurra for deg, så fint at det går så bra :D Takk for klemmen, og god klem tilbake <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns trådstarter må få lov å snakke om det hun vil. Det er jo ingen som er tvunget til å lese eller svare på postene hennes vel? Vi er alle forskjellige og man skulle tro at folk på et slikt forum ville ha respekt for hverandres tro og syn på livet. Det er mange andre her inne som snakker om ting som er "uinteressante". Noen snakker ikke om sykdom i det hele tatt. Hvem er det som velger hva som er "rett" og "galt"?  Uansett Stjernestøv, dersom du trenger andre steder og dele tankene dine så finnes det mange fine grupper på facebook. Gruppen: 

Ascension & Energy Shift Symptoms and Changes (backup to original group)

Er veldig fin dersom du har mange symptomer som følge av energi skiftet. 
Der går alt på engelsk, men folk fra hele verden deler sine erfaringer. 

Du kan søke på grupper som heter ting som:

-bevissthetskifte
-åndelighet
-healing 

osv. Det er kjempemange mennesker og gruppene vokser hver dag ettersom flere og flere lurer på om det kan ligge noe mer mellom himmel og jord :-) 

Det er godt å få snakke med likesinnede i stedet for å bli angrepet av ego drevne folk her inne. (ikke fint gjort) 

Enkelte har bare ikke evne til å overse emner de ikke interesserer seg for og MÅ angripe bare for å gjøre det. 
Husk alltid at det er et problem DE har og har ingenting med deg å gjøre. Du har like stor rett til å være deg med dine tanker og følelser, som de har. :-)  

Lykke til ! 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, thetipper skrev:

Syns trådstarter må få lov å snakke om det hun vil. Det er jo ingen som er tvunget til å lese eller svare på postene hennes vel? Vi er alle forskjellige og man skulle tro at folk på et slikt forum ville ha respekt for hverandres tro og syn på livet. Det er mange andre her inne som snakker om ting som er "uinteressante". Noen snakker ikke om sykdom i det hele tatt. Hvem er det som velger hva som er "rett" og "galt"?  Uansett Stjernestøv, dersom du trenger andre steder og dele tankene dine så finnes det mange fine grupper på facebook. Gruppen: 

Ascension & Energy Shift Symptoms and Changes (backup to original group)

Er veldig fin dersom du har mange symptomer som følge av energi skiftet. 
Der går alt på engelsk, men folk fra hele verden deler sine erfaringer. 

Du kan søke på grupper som heter ting som:

-bevissthetskifte
-åndelighet
-healing 

osv. Det er kjempemange mennesker og gruppene vokser hver dag ettersom flere og flere lurer på om det kan ligge noe mer mellom himmel og jord :-) 

Det er godt å få snakke med likesinnede i stedet for å bli angrepet av ego drevne folk her inne. (ikke fint gjort) 

Enkelte har bare ikke evne til å overse emner de ikke interesserer seg for og MÅ angripe bare for å gjøre det. 
Husk alltid at det er et problem DE har og har ingenting med deg å gjøre. Du har like stor rett til å være deg med dine tanker og følelser, som de har. :-)  

Lykke til ! 
 

Tusen takk for det :) 

Er jo bare meg selv jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...