Gå til innhold

Se her.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen

alien signaler har sagt uwwiuiuiui på månen da apoollo var der. og på en astroide i senere tid. og der har regnet rødt regn i asia pga en astroide som sprengte en plass, og i det regnet fant de levende ukjente organismer. ufoer og aliens er kult, men bare de snille. Trump er litt mer kul nå, syns jeg, for han er så morsom og kommer fra europa og gjør det hsn kan for at ikke usa skal bli bombet, ved å nekte is land folk å komme inn i usa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

 

Jeg vet ikke helt hva det skal bevise.

Anonymkode: 8bae8...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hva det skal bevise.

Anonymkode: 8bae8...9f9

Nei si det, men har lest boken til Janicke og fant den veldig skremmende men jeg tror hun snakker sant. Og har lest bøkene til Karen Sofie og har opplevd og opplever mye det samme, så jeg tror det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...