Gå til innhold

ubrukelig boks, og propell på ballongen...!


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

der er faktisk sant at sånt selges i norge:

 

og:

https://www.teknikmagasinet.no/produkter/leker-o-gadgets/kontormoro/ballonghelikopter

 

åå der ee så skjønt og morsomt at det går ann å selge noe så unødvendige ting. jeg såg en sån useless box på Sam and Cat på nickelodeon også. jeg ante ikke at den faktisk fantes på ekte i butikkene...

 

ville dere kjøpt sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

der er faktisk sant at sånt selges i norge:

 

og:

https://www.teknikmagasinet.no/produkter/leker-o-gadgets/kontormoro/ballonghelikopter

 

åå der ee så skjønt og morsomt at det går ann å selge noe så unødvendige ting. jeg såg en sån useless box på Sam and Cat på nickelodeon også. jeg ante ikke at den faktisk fantes på ekte i butikkene...

 

ville dere kjøpt sånt?

Nei, jeg har ikke råd til å sløse bort penger på tull.

Anonymkode: b6066...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har ikke råd til å sløse bort penger på tull.

Anonymkode: b6066...5bb

ok. men jeg kjøpte ivertfall noe nyttig og u-tullete der på teknikmagasinet i dag, en google chromecast ultra (den derre nyeste chromecasten som støtter casting på flere enheter samtidig og ethernetkabel for stabilt 4k signal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...