Gå til innhold

Morgenstund har " gull i munn og voks bak øret" som vi sa i gamle dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg forsøker å forklare min mor at hun har aldri " fått noe skattelette" da hun ble " tuppet ut av arbeidslivet" av sykdomsgrunner for mange år siden ( hun får nå litt over tusen kroner tilbake på skatten men vi er to personer så vi klarer oss bra)

Det er ikke synd på oss men vi har heller ikke mulighet til å forstå mange av de rare regnestykkene som kommer fra de ulike sidene i politikken Alt virker bare ad hoc og så lite nettopp bærekraftig fra samtlige aider De støtter hvasomhelst for å oppnå hvasomhelst alle sammen etter mitt syn

Alt henger sammen med jobb og arbeidsinntekt og alle vil klare seg sjøl så godt de kan og så lenge de kan er min overbevisning

Håper man forstår at terrorisme bekjemper man hver dag med praktisk og god politikk og ikke forsømme de viktige tingene såsom forsvar osv selvom dette forstår jeg så lite av

Men hva er egentlig de viktigste tingene for landet mener jeg??

Tror dere vi har penger til alt uten å bruke " noe vi ikke har" ???

Anonymkode: aadd4...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Tror dere vi har penger til alt uten å bruke " noe vi ikke har" ???

Anonymkode: aadd4...438

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange som er i arbeidslivet har jo vanskeligheter også i våre dager

Det gis jo ikke pålegg i lønn overhodet nesten

Men det skal ikke være lett

Kanskje også de er for dårlig organisert

De bør snakke med dem som styrer sier min mor

"Bedre å gå til hodet enn til ræva" er jeg også enig i

Uansett Håper alle får en veldig fin St Hans aften og at bålene kan tennes på holmer og skjær

Og at været holder😊

Selv blir vi hjemme foran TV en Slett ikke noe dårlig alternativ spør du meg😊

Anonymkode: aadd4...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svaret på spørsmålet ditt mener jeg er ja men jeg har kanskje ikke studert lenge nok og har heller ingen taburett å holde meg fast i

Problemet er også vanskelig å forstå

Anonymkode: aadd4...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi lever alle " på lånte fjær" Se bare på bankenes regnskaper så ser man det Også sjefen sjøl til enhver tid😊

Anonymkode: aadd4...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...