Gå til innhold

For stor sexlyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en dame på 31 år som "tydeligvis" har ett luxusproblem. Meg og min mann har nå vært gift i 1 år og samboere i 7 år. Vi har 2 barn på 1 og 3 år, og jeg har en datter fra før på 14 år. Så vi har ikke så veldig mye kjærestetid da det meste går til barna. 

Jeg sliter med att jeg har for stor sexlyst og han har nesten ingen sexlyst. Jeg har lyst på sex hver dag og han Max 1 gang i måneden. Han føler det er mer en nok. 

Jeg har aldri vert i sammen med noen med så lite lyst. Og sliter veldig med meg selv når han ikke har lyst! 

Så jeg lurer på om det går Ann å fjerne sexlysten min? Da dette blir veldig altoppslukende for meg. 

Jeg har hormonspiral men den hjelper ikke. 

På forhold takk 

Anonymkode: a3eec...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes selvfølgelig medisiner som demper sexlyst, men jeg synes det er en helt feil vei å gå.

Dette må dere snakke sammen om. At du har større behov enn han har. Om det er noen grunn til at han har så lite lyst? Kanskje det er mye stress i livet hans? Jobb? Om det er noe med sexlivet han ikke er fornøyd med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket masse om dette.

Og han sier att det er mye stress på jobben og med småbarn, men det er ikke så mye vi kan gjøre med disse faktoren, da det kommer til å være mye stress med de fram til dem er 18 år.

du sier det finnes en del medisiner for dette har du noen navn så jeg kan ta med noen eksempler til legen å høre om dette er noe for meg? Takk for svar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Har det vært sånn fra starten, eller blitt sånn i det siste?

Jeg tror det er like greit å si at det ikke er ok for deg, og så får det gå som det går.

Jeg synes det er feil å tenke at du skal medisineres når du ikke er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vizzi skrev:

Vi har snakket masse om dette.

Og han sier att det er mye stress på jobben og med småbarn, men det er ikke så mye vi kan gjøre med disse faktoren, da det kommer til å være mye stress med de fram til dem er 18 år.

du sier det finnes en del medisiner for dette har du noen navn så jeg kan ta med noen eksempler til legen å høre om dette er noe for meg? Takk for svar 

Jeg merker at jeg ikke har så lyst til å bidra til at en helt naturlig og sunn tilstand behandles med medisiner. 

Noe annet ville vært om du f.eks var bipolar og var hyperseksuell i perioder du var "oppe". 

Hvis det er umulig å løse med mannen din, kan du gjøre noe selv da? Man kan jo gjøre mye på "egen hånd" (no pun intended..) Trist når den ene vil mer enn den andre. Men tror det er et faktum i de fleste forhold (selv om det vanligvis er motsatt vei) og ikke noe som skal behandles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...