Gå til innhold

Gode arbeidssko?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har tips til gode arbeidssko? 

Jobber på sykehus og går 10-11.000 skritt hver dag. 

Anonymkode: 016a3...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ingenting om typiske arbeidssko. Men jeg vet ikke om noe skomerke som slår Ecco mht. passform. De Ecco-sko jeg har hatt, sitter perfekt, og jeg merker liksom ikke at jeg har dem på, enten jeg står eller går. Men føtter er forskjellige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips til gode arbeidssko? 

Jobber på sykehus og går 10-11.000 skritt hver dag. 

Anonymkode: 016a3...05c

Jeg går 5-10.000 skritt på jobben i løpet av en dag og bruker for tiden Grethe Waitz-sandaler, de passer utmerket for mine føtter i alle fall. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips til gode arbeidssko? 

Jobber på sykehus og går 10-11.000 skritt hver dag. 

Anonymkode: 016a3...05c

I tillegg til de gode tipsene du alt har fått så sjekk også ut birkenstock sandaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trine skrev:

Om det ikke må være sandaler så kan jeg anbefalle Hoka. De veier ca ingenting og har ekstremt god demping.

Jeg er veldig skeptisk til å gå med tett sko hele dagen, skjønt dette er vel løpesko og de har kanskje god lufting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk. Snakket med en venninne som anbefalte Gaitline, men de er jo så dyre! Noen av dere som kjenner til disse? 

Anonymkode: 016a3...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg er veldig skeptisk til å gå med tett sko hele dagen, skjønt dette er vel løpesko og de har kanskje god lufting?

Det ene paret jeg har er ihvertfall veldig luftig. Det andre paret har membran så de er litt tettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2017 den 18.04, XbellaX skrev:

I tillegg til de gode tipsene du alt har fått så sjekk også ut birkenstock sandaler. 

Slett dette rådet fra hukommelsen. 

Har akkurat brukt en halv pakke plaster for å teipe sammen føttene.... Lytt til Trine, Laban eller Lillemus! Det skal jeg gjøre neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell

Har kun positive ting å si om Birkenstock :) Ellers så har jeg lagt merke til at de fleste sykepleiere/leger osv bruker joggesko når jeg har vært innlagt. Om jeg skulle brukt det måtte de hatt god lufting i hvertfall. Får noia av klamme sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...