Gå til innhold

Hvor mange personer har du snakket med i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Trine skrev:

Men jeg har skrevet med et par stykker på sånn facebook-chat, vet ikke om det regnes som snakking?

Jeg synes absolutt det tells som sosial kontakt, men i akkurat denne tråden tolket jeg det som at spørsmålet gjaldt IRL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kayia skrev:

Hehe, litt Janis Joplin i dag ja :D 

Ikke vanligvis, men dette var flere konserter på en musikkfestival, og der er ofte det sosiale en av headlinerne for mange av oss :) 

 

Aha...snakket med flere folk på en dag enn jeg gjør på et helt år du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, morsan skrev:

Jeg synes absolutt det tells som sosial kontakt, men i akkurat denne tråden tolket jeg det som at spørsmålet gjaldt IRL. 

Ja, det er jo en form for sosial kontakt. Mer enn nok sosialt for meg ihvertfall :) Men jeg tenkte vel også at det gjalt IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg har mann og barn blir det jo minst fem daglig. De er alle glad i å prate og vil ha min oppmerksomhet. Har behov for å være litt alene egentlig. 

Anonymkode: 49eec...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har jeg pratet med 9. Overnattet sammen med 6 av dem, så dette har vært en overkant sosial helg for meg. Kjempe koselig, men også slitsomt. Det var utrolig godt å komme hjem til til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...