Gå til innhold

Ville bare si.


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

At enkelte mennesker lever tilsynelatende i en for meg fremmed " ta seg til rette verden" som jeg som person tar dyp avstand fra

Ingenting er meg mere fremmed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Maggie55 skrev:

At enkelte mennesker lever tilsynelatende i en for meg fremmed " ta seg til rette verden" som jeg som person tar dyp avstand fra

Ingenting er meg mere fremmed

 

12 minutter siden, Maggie55 skrev:

Problemet i våre dager er som alltid at man skal være så godt skodd med advokater....

Det er ikke lett å forstå hva du sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er irriterende med folk som tar seg til rette, hva enten det er kø-sniking eller at de setter gjerdet sitt inn på din eiendom, og ettersom advokater bringes inn i bildet antar jeg at du refererer mer til noe ala sistnevnte enn til førstnevnte. Forøvrig må jeg bare si som de andre at det er vanskelig å kommentere uten at du er mer spesifikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Nei det er bare det at vi ikke alle er like høye på tillit til det offentlige helsevesen og tilliggende organer dessverre ( noe som faktisk smerter mest for er pasienten oftes)

Føler oss bare helt overkjørt og en evig kamp mot masse feilinformasjon som koster masse tid og krefter Alt er ikke bare glamour og helt krise må det være å være avhengig av mye hjelp og støtte  spesielt til barn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...