Gå til innhold

Kan man like gjerne ta vitamintabletter som Zeldox eller Trilafon??


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

 Romantiserer ikke funksjonstapet, det er ikke gøy. 

Det opplever jeg også at du gjør, det var en god beskrivelse. Du gleder deg til å havne enda dypere i det "åndelige", hvilket er det samme som nedsatt funksjonsnivå. Vil det ikke være bedre å fungere i den virkelige verden, med folk rundt deg og særlig barnebarnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, Xtra skrev:

Det opplever jeg også at du gjør, det var en god beskrivelse. Du gleder deg til å havne enda dypere i det "åndelige", hvilket er det samme som nedsatt funksjonsnivå. Vil det ikke være bedre å fungere i den virkelige verden, med folk rundt deg og særlig barnebarnet?

Herregud da! 

Jeg vil ikke fungere dårligere. Jeg vil fungere på begge plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg vil fungere på begge plan. 

Du vet jo at det ikke er slik det fungerer, særlig ikke om du tuller med medisinene (som jeg egentlig har bestemt meg for overhodet ikke å nevne eller diskutere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Xtra skrev:

Du vet jo at det ikke er slik det fungerer, særlig ikke om du tuller med medisinene (som jeg egentlig har bestemt meg for overhodet ikke å nevne eller diskutere).

Ok. Men noen dager klarer jeg å være sammen med folk, og jeg klarte å ha mitt barnebarn på søndag. Har bare blitt så sliten etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Man skal jo helst ikke kombinere flere typer ap eller flere typer ad. Nei man vet ikke hva som skjer i hjernen, og ja det hjelper jo. Man blir jo dempet. 

Menye ikke kominasjon av ulike typer med. Mente kombinasjon av miljøfaktorer og kjemisk ubalanse som årsak.  Også kombinasjon av medisin og og andre tiltak som behandling 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, Villanda skrev:

Menye ikke kominasjon av ulike typer med. Mente kombinasjon av miljøfaktorer og kjemisk ubalanse som årsak.  Også kombinasjon av medisin og og andre tiltak som behandling 

Det er ikke kjemisk ubalanse, det er sikkert. Det må være miljøfaktorer da og traumer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Jeg er ikke selv veldig relgiøs men synes det er positivt å høre om at andre finner styrke og energi i utøvelse av en tro og har mye respekt for at andre har et trosliv som kanskje ikke jeg kan forstå fullt ut Mennesker må ha lov til å ha sitt tankeliv og tro og drømmer i fred og frihet synes jeg

Alle har ofte sitt å bære på i livet som de tar uti med på forskjellig måte

En annen ting er at vår alles erfaringer i livet er ikke like enestående fine på dette området som mange andre områder i livet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg er ikke selv veldig relgiøs men synes det er positivt å høre om at andre finner styrke og energi i utøvelse av en tro og har mye respekt for at andre har et trosliv som kanskje ikke jeg kan forstå fullt ut Mennesker må ha lov til å ha sitt tankeliv og tro og drømmer i fred og frihet synes jeg

Alle har ofte sitt å bære på i livet som de tar uti med på forskjellig måte

En annen ting er at vår alles erfaringer i livet er ikke like enestående fine på dette området som mange andre områder i livet😊

Ja det er positivt med tro. Jeg bare fatter og begriper ikke hvorfor jeg har fått disse evnene, men jeg tror det er meningen jeg skal takle dem ikke medisinere det bort. Livet i seg selv er nok det, men siden jeg har fått dette må jeg   å takle det. Ellers får jeg det samme slags liv i mitt neste liv, vil jo komme meg videre. Det er bare så frustrerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke kjemisk ubalanse, det er sikkert. Det må være miljøfaktorer da og traumer. 

Jeg tror at man blir født med viss sårbarhet grunnet gener og påvirkning allerede prenatalt. Jeg tror at senere kan traumer og miljø utløse og vedlikeholde ubalanse. Men jeg tror ikke miljøtiltak i de fleste tilfeller alene kan rette opp i ubalansen. Tror man blir født med ulik sårbarhet som påvirker hva en tåler av traumer. 

Hva om miljøfaktorer bidrar til kjemisk ubalanse.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...