Gå til innhold

Trening uke 26


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

En grei uke med god bevegelse, men ikke så høy intensitet :P:

Mandag, tirsdag og torsdag syklet jeg frem og tilbake til jobb (7,2 km hver vei) - bruker ca 23 minutter hver vei.

Onsdag: 6,2 km kveldstur sammen med mannen. 1 time og 10 minutter

Søndag: 6,1 km gåtur i skogen. Prøvde meg så vidt på litt løping her og der, men var ikke i løpeform. Brukte 1 time og 5 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell

Uff, ikke så bra uke. Merker at det er lettere med ledet time mår det gjelder Yoga :ph34r:

Mandag- 1 time yoga

Onsdag- 1 time yoga

Torsdag- 8 km rask tur.

Feriemodusen er på :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Hei! 

Jeg har to gå/jogg i marka og 3 svømmeturer. Fornøyd m svømmingen her på ferie. Deilig. 🌞

Antar du er et stykke unna - mengden maneter i ytre Oslofjord frister ikke til lengre svømmeturer. Satser på at vannet snart blir varmere og at manetene trekker unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Ble en ganske bra uke dette også :)

Mandag: 10,15 km på 1 time og 51 minutter

Tirsdag: 14,42 km på 2 timer og 58 minutter

Onsdag: 11,19 km på 2 timer og 24 minutter

Torsdag: 6,7 km på 1 time og 7 minutter

Jeg sier meg fornøyd (nesten..)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
18 minutter siden, umakenverdt skrev:

Jeg sier meg fornøyd (nesten..)!

Bravo!

Neste gang dropper du parentesen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ramlet helt av lasset jeg... Gikk en liten fjelltur med ungene i helga da - ellers er været sånn at de dagene det faktisk er finvær er det bare å benytte sjansen og ta frem grillen og da faller løpeturen bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg har ramlet helt av lasset jeg... Gikk en liten fjelltur med ungene i helga da - ellers er været sånn at de dagene det faktisk er finvær er det bare å benytte sjansen og ta frem grillen og da faller løpeturen bort...

Det er lov! Jeg jobber denne uka, men skal avgårde på en avdelingstur i dag og i morgen, så det blir ikke sykling før onsdag og torsdag, og det blir nok den trimmen denne uka... Neste uke begynner ferien, og jeg har bestilt sydentemperatur sånn at jeg kan sole meg og bade, og har ingen store planer om trim. Men en liten gåtur eller to blir det vel kanskje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Xtra skrev:

Antar du er et stykke unna - mengden maneter i ytre Oslofjord frister ikke til lengre svømmeturer. Satser på at vannet snart blir varmere og at manetene trekker unna :)

Ja, jeg er i sydligere strøk. Elsker å bade i havet, men "trimsvømmingen" unnagjør jeg kl. 08 i bassenget😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Så vidt jeg husker ble det en 10 km joggetur på tirsdagen og styrketrening pluss jobbsykling på fredag. Ellers mest forberedelse til ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...