Gå til innhold

Sexy når brystvorter vises knoppet under en topp?


Bergensmann 51

Anbefalte innlegg

Bergensmann 51

Ser dette emnet har vært diskutert tidligere, med både positive og negative tilbakemeldinger. Noen skryter det opp i skyene mens andre velger en mye mer nedlatende responsform. Jeg er så heldig å være gift med en kvinne som liker å "leke" med slikt i hverdagen. Jeg bruker ordet leke fordi det er nettopp det hun gjør når hun går uten bh slik at menns blikk søker mot hennes brystvorter som knopper seg under en topp eller genser. Menn flest er enkle slik...

Vi bruker dette som en ekstra pirring i vårt sexliv, og hun kan like gjerne finne på å være slik kledd på sin jobb som på en helt vanlig handletur.

Så omsider kommer spørsmålet- er det å se slikt sexy eller ikke? Regner med svar av alle slag, men til dere som bare slenger med leppa: La det være 🙂

Og ja- det KAN være at jeg etterhvert velger å illustrere hvordan hun ofte gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne og synes ikke det er spesielt sexy, men det kommer kanskje mest av at jeg ikke synes det er sexy når kvinner går uten bh. Om man har små, faste bryster så er det jo ikke så synlig, men når man får litt størrelse på brystene (evt. etter fødsel og amming) så henger de gjerne såpass at det ikke er det spor pent uten bh. :) Men bevares - om dere to liker det så er det jo det det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergensmann 51
12 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg er kvinne og synes ikke det er spesielt sexy, men det kommer kanskje mest av at jeg ikke synes det er sexy når kvinner går uten bh. Om man har små, faste bryster så er det jo ikke så synlig, men når man får litt størrelse på brystene (evt. etter fødsel og amming) så henger de gjerne såpass at det ikke er det spor pent uten bh. :) Men bevares - om dere to liker det så er det jo det det viktigste.

Hennes bryster er middels store. 80 C , akkurat passe på henne 🙂 De henger ikke nevneverdig, men enig med deg at om de blir for store og hengende så er det ikke det spor pent 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, Bergensmann 51 skrev:

Ser dette emnet har vært diskutert tidligere, med både positive og negative tilbakemeldinger. Noen skryter det opp i skyene mens andre velger en mye mer nedlatende responsform. Jeg er så heldig å være gift med en kvinne som liker å "leke" med slikt i hverdagen. Jeg bruker ordet leke fordi det er nettopp det hun gjør når hun går uten bh slik at menns blikk søker mot hennes brystvorter som knopper seg under en topp eller genser. Menn flest er enkle slik...

Vi bruker dette som en ekstra pirring i vårt sexliv, og hun kan like gjerne finne på å være slik kledd på sin jobb som på en helt vanlig handletur.

Så omsider kommer spørsmålet- er det å se slikt sexy eller ikke? Regner med svar av alle slag, men til dere som bare slenger med leppa: La det være 🙂

Og ja- det KAN være at jeg etterhvert velger å illustrere hvordan hun ofte gjør dette.

Hvis du var min mann og ønsket at jeg gikk slik for å pirre andre menn hadde jeg følt meg lite respektert av deg. 

Anonymkode: 45d2d...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergensmann 51
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du var min mann og ønsket at jeg gikk slik for å pirre andre menn hadde jeg følt meg lite respektert av deg. 

Anonymkode: 45d2d...fda

Det er jo ikke slik at dette gjøres bare for min del, men for vår begges del. Vi bruker det som sagt som en ektra "tenningsfaktor" i vårt sexliv, og det fungerer for oss 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Bergensmann 51 skrev:

Det er jo ikke slik at dette gjøres bare for min del, men for vår begges del. Vi bruker det som sagt som en ektra "tenningsfaktor" i vårt sexliv, og det fungerer for oss 😀

Det er jo selvfølgelig opp til dere men jeg ville ha tenkt over om man i noen situasjoner kan vekke ubehag hos folk. Kan man kanskje påtvinge andre til å ufrivillig være med i dine og din partner sine fantasier ?. 

Anonymkode: 45d2d...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bergensmann 51
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo selvfølgelig opp til dere men jeg ville ha tenkt over om man i noen situasjoner kan vekke ubehag hos folk. Kan man kanskje påtvinge andre til å ufrivillig være med i dine og din partner sine fantasier ?. 

Anonymkode: 45d2d...fda

Je hadde vært helt enig med deg i at det hadde vært å påtvinge andre noe hvis hun gikk ute i en nettingtopp uten bh, men det er ikke slik hun gjør det. Det handler mer om topper, gjerne i lyse farger, som gjør at hennes brystvorter "poker" litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Bergensmann 51 skrev:

Je hadde vært helt enig med deg i at det hadde vært å påtvinge andre noe hvis hun gikk ute i en nettingtopp uten bh, men det er ikke slik hun gjør det. Det handler mer om topper, gjerne i lyse farger, som gjør at hennes brystvorter "poker" litt

Tenker for min egen del at det er en del ulike folk ute å går. Ikke bare menn på min egen alder men unge gutter og eldre menn. Jeg grøsser ved tanken på å pirre noen på mine barn eller min far sin alder. Tror kanskje at andre kvinner ville oppleve henne som litt ukritisk. Men som sagt er det opp til dere. I dagens samfunn går jo mange utfordrende kledd men brystvortene pleier man gjerne ikke å ville vise. Men det er jo litt av motebildet nå. Man er jo absolutt fri til å gå uten BH . Heldigvis !! 

Anonymkode: 45d2d...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så nøye hva andre synes da? Hvis dere liker det sånn, er vel det greit?

Personlig synes jeg brystvorter er lite spennende..

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergensmann 51
3 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Er det så nøye hva andre synes da? Hvis dere liker det sånn, er vel det greit?

Personlig synes jeg brystvorter er lite spennende..

.

Endret av Bergensmann 51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bergensmann 51 skrev:

Hennes bryster er middels store. 80 C , akkurat passe på henne 🙂 De henger ikke nevneverdig, men enig med deg at om de blir for store og hengende så er det ikke det spor pent 👍

Man trenger jo ikke gå uten bh for å ha synlige brystvorter gjennom en tettsittende topp, en tynn, uforet bh viser jo brystvortene om de er knoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergensmann 51
8 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg synes det er sexy og spennende. 

Godt å høre at det er noen her som deler vårt syn på dette 👍😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bergensmann 51
1 time siden, Lillemus skrev:

Man trenger jo ikke gå uten bh for å ha synlige brystvorter gjennom en tettsittende topp, en tynn, uforet bh viser jo brystvortene om de er knoppet.

Det er likevel noe ekstra pirrende for oss med at hun velger å gå uten bh, og hennes brystvorter vises definitivt bedre uten bh enn med ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Bergensmann 51 skrev:

Det er likevel noe ekstra pirrende for oss med at hun velger å gå uten bh, og hennes brystvorter vises definitivt bedre uten bh enn med ☺️

Men er det ikke nok at hun går slik hjemme eller når dere er ute sammen ?. 

Anonymkode: 45d2d...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Bergensmann 51 skrev:

Det forundrer meg egentlug at ingen har bedt om å få se bilder av hvordan det hele ser ut i praksis ☺️

Dette er ikke et nettsted hvor man deler slike bilder. Da må du finne deg et bedre egnet forum. Jeg tror jeg snakker for de fleste av oss når jeg sier at vi ikke er det minste interessert i din kones bryster. Noen av mennene her inne ville sikkert vært det, men da får dere ta det på private meldinger i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 6.7.2017 den 20.40, Bergensmann 51 skrev:

Ser dette emnet har vært diskutert tidligere, med både positive og negative tilbakemeldinger. Noen skryter det opp i skyene mens andre velger en mye mer nedlatende responsform. Jeg er så heldig å være gift med en kvinne som liker å "leke" med slikt i hverdagen. Jeg bruker ordet leke fordi det er nettopp det hun gjør når hun går uten bh slik at menns blikk søker mot hennes brystvorter som knopper seg under en topp eller genser. Menn flest er enkle slik...

Vi bruker dette som en ekstra pirring i vårt sexliv, og hun kan like gjerne finne på å være slik kledd på sin jobb som på en helt vanlig handletur.

Så omsider kommer spørsmålet- er det å se slikt sexy eller ikke? Regner med svar av alle slag, men til dere som bare slenger med leppa: La det være 🙂

Og ja- det KAN være at jeg etterhvert velger å illustrere hvordan hun ofte gjør dette.

Jeg er ikke mann og kan ikke uttale meg om hva menn synes omm dette.

Personlig synes jeg det er lite stilig og kanskje det motsatte av sexy. Det bikker over til se litt harry, billig/ simpelt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Omg. He he. 

Få på henne skikkelig bh så kan det bli sexy. Jeg er enig med deg Nicklaus, sexy er det siste jeg synes det er. :) Men akkurat det der var ikke spesielt utfordrende på noe vis da. Kløft (ikke utringet herfra til evigheten!) er mye mer sexy enn knopper synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Få på henne skikkelig bh så kan det bli sexy. Jeg er enig med deg Nicklaus, sexy er det siste jeg synes det er. :) Men akkurat det der var ikke spesielt utfordrende på noe vis da. Kløft (ikke utringet herfra til evigheten!) er mye mer sexy enn knopper synes nå jeg.

Mer enn klesvalget, kommer det an på kroppen tenker jeg :)

Men dette må være et tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Mer enn klesvalget, kommer det an på kroppen tenker jeg :)

Men dette må være et tulleinnlegg.

Ikke vet jeg. Men det er jo fint dersom han synes kona si er sexy da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...