Gå til innhold

Sexy når brystvorter vises knoppet under en topp?


Bergensmann 51

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Ikke vet jeg. Men det er jo fint dersom han synes kona si er sexy da. :) 

Jada, ingenting er bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Mer enn klesvalget, kommer det an på kroppen tenker jeg :)

Men dette må være et tulleinnlegg.

 

4 timer siden, Lillemus skrev:

Ikke vet jeg. Men det er jo fint dersom han synes kona si er sexy da. :) 

Hehe enig med dere!! :D 

Men mer generelt til temaet..: Hvorfir tror enkelte menn at knopper = kåt? Som oftest skyldes det at hun er småkald eller gnisning fra stoffet i klærne. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
7 timer siden, morsan skrev:

 

Men mer generelt til temaet..: Hvorfir tror enkelte menn at knopper = kåt? Som oftest skyldes det at hun er småkald eller gnisning fra stoffet i klærne. :D 

Fordi brystvorter blir struttende når man koser med dem, vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Gargamel skrev:

Fordi brystvorter blir struttende når man koser med dem, vel. 

Joda, men jeg har alltid knoppede brystvorter, selv når jeg er varm og ikke opphisset. Så det betyr ikke nødvendigvis at man er kåt og klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg synes dere er slemme. Bortsett fra Lillemus da.

Det er fordi jeg holder kjeft. Jeg skjønner rett og slett overhodet ikke hva som er sexy med det bildet, det viser et par bryster som henger litt uten bh, ser ikke noe som helst sexy ved det jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fint at du synes kona di er flott og tiltrekkende. En helt vanlig og naturlig kvinne. Men vær litt  forsiktig med å dele for mye fordi det kan ødelegge noe av det nære og intime mellom dere. Ikke la andre sine meninger noen gang påvirke hvordan du ser på henne. 

Anonymkode: 45d2d...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg synes dere er slemme. Bortsett fra Lillemus da.

Nå! Det som er slemt her er å legge ut bilde av kona si på nett. ( Hvis hun er kona da, noe jeg føler meg usikker på ) 

Jeg hadde ikke ikke vært sammen med kjæresten lenge om han holdt på samme måte. Respektløst ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nå! Det som er slemt her er å legge ut bilde av kona si på nett. ( Hvis hun er kona da, noe jeg føler meg usikker på ) 

Jeg hadde ikke ikke vært sammen med kjæresten lenge om han holdt på samme måte. Respektløst ! 

Det kan jo være hun liker det, vi er jo så forskjellige. Selv hadde jeg gått rett i taket om min kjære hadde gjort noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
29 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nå! Det som er slemt her er å legge ut bilde av kona si på nett. ( Hvis hun er kona da, noe jeg føler meg usikker på ) 

Jeg hadde ikke ikke vært sammen med kjæresten lenge om han holdt på samme måte. Respektløst ! 

Hvis hun ikke er med på det synes jeg i alle fall ikke man skal kritisere kroppen hennes på nett.

Jeg regner med at de er sammen om det, men dette er helt feil plass å poste sånt, dermed blir responsen helt annerledes enn de håpet på. Han ble advart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell

1- Han ble advart som du sier Gargamel, til og med henvist til et passende forum for den slags.

2- Han stiller konkrete spm, da er det vel opp til oss om vi vil svare ærlig eller ikke?

3- Hva er slemt sagt her? At det ikke er seriøst ment? Det er å være kritisk ikke slem. At det er hengende pupper? Det er normalt og naturlig i den alderen.

4- Ingen har bedt om å se bilde, men det lå i kortene allerede fra første post at det ville komme. Også her er det liv å være kritisk, da vi ikke aner om bilde er lagt ut med hennes samtykke eller ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
38 minutter siden, Andreaswell skrev:

1- Han ble advart som du sier Gargamel, til og med henvist til et passende forum for den slags.

2- Han stiller konkrete spm, da er det vel opp til oss om vi vil svare ærlig eller ikke?

3- Hva er slemt sagt her? At det ikke er seriøst ment? Det er å være kritisk ikke slem. At det er hengende pupper? Det er normalt og naturlig i den alderen.

4- Ingen har bedt om å se bilde, men det lå i kortene allerede fra første post at det ville komme. Også her er det liv å være kritisk, da vi ikke aner om bilde er lagt ut med hennes samtykke eller ikke.

 

Jeg synes den her var litt slem:

15 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Mer enn klesvalget, kommer det an på kroppen tenker jeg :)

Men dette må være et tulleinnlegg.

 Jeg mener bare at det var *litt* slemt, i den forstand at det muligens er bedre å holde kjeft noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gargamel skrev:

Fordi brystvorter blir struttende når man koser med dem, vel. 

Ja, men det er bare i et fåtall av tilfellene man har knopper. I de fleste tilfellene ikke. Én ting å tenke på sex når man koser med en dame med knopper, noe annet å gjøre det når man ser vilt fremmed dame passere på gata. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
1 time siden, morsan skrev:

Ja, men det er bare i et fåtall av tilfellene man har knopper. I de fleste tilfellene ikke. Én ting å tenke på sex når man koser med en dame med knopper, noe annet å gjøre det når man ser vilt fremmed dame passere på gata. 

Jada, jeg vet hvordan det fungerer. Jeg har tross alt brystvorter selv, om de enn er små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
18 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er ikke mann og kan ikke uttale meg om hva menn synes omm dette.

Personlig synes jeg det er lite stilig og kanskje det motsatte av sexy. Det bikker over til se litt harry, billig/ simpelt ut. 

En liten oppklaring av hva "sexy" innebærer. Det er ikke det samme som å se ut som en fotomodell.

Ingen ting er mer sexy i mine øyne enn når kona sent på lørdag tar av bh'en under skjorte og skifter ut den stilige buksa med en baggy, utgått tights med ekstra løs strikk. Det er som å ringe med matbjella. 

Det ville nok ikke tatt seg bra ut på bilder eller i et finere selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Gargamel skrev:

En liten oppklaring av hva "sexy" innebærer. Det er ikke det samme som å se ut som en fotomodell.

Ingen ting er mer sexy i mine øyne enn når kona sent på lørdag tar av bh'en under skjorte og skifter ut den stilige buksa med en baggy, utgått tights med ekstra løs strikk. Det er som å ringe med matbjella. 

Det ville nok ikke tatt seg bra ut på bilder eller i et finere selskap.

Hvordan kan en tights være baggy? Tight=stramt, baggy=posete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere får svinse litt ekstra mye rundt i de kjøligere avdelingene i enkelte matvarebutikker så blir det full knoppesprett hehe. Supert at du finner kona di sexy da 👍🏻 

Og jeg synes et par av kommentarene skrevet til dette innlegget er høyst unødvendig. Enkelte kvinner burde trenes i å svelge ord hardt i stedet for å spytte dem ut, urk....

Anonymkode: 1e44a...c33

Jeg er forsåvidt enig, men nå synes jeg trådstarter gnålte såpass mye om noe de fleste av oss tydeligvis ikke fant særlig sexy at jeg til slutt sa hva jeg mente. Nå er det tross alt flest kvinner her inne og det er vel ikke spesielt vanlig at kvinner synes andre kvinners bryster er sexy på super'n? Litt feil arena på en måte...

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ville vel bli som om en mann gikk med klær som fremhevet penisen for å pirre kvinner på handlesenteret . Hadde dere menn syntes det var sexy? 

Anonymkode: 45d2d...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Trine skrev:

Hvordan kan en tights være baggy? Tight=stramt, baggy=posete ;)

Nei si det. Vet ikke om det heter tighs når de ikke er trange lenger. Kanskje det heter slacks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gargamel skrev:

Nei si det. Vet ikke om det heter tighs når de ikke er trange lenger. Kanskje det heter slacks? 

Slacks hørtes mer riktig ut, men det er kanskje fordi det ligner på slask og man er vel litt slask i en baggy tights :D

Nei, jeg måtte google slacks jeg nå og da fikk jeg opp bilder av dressbukser :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...