Gå til innhold

Sexy når brystvorter vises knoppet under en topp?


Bergensmann 51

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, Andreaswell skrev:

Hvor har det vært drittoppførsel her?

Det menes vel kommentarene fra Nicklusheletida. Hun forstår nok ikke at noen kan synes en kropp som ikke er sylslank er sexy eller at den kan vises fram i trøye uten ermer. 

Anonymkode: 82533...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det menes vel kommentarene fra Nicklusheletida. Hun forstår nok ikke at noen kan synes en kropp som ikke er sylslank er sexy eller at den kan vises fram i trøye uten ermer. 

Anonymkode: 82533...392

Da er nok definisjonen på "drittoppførsel" meget forskjellig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 9.7.2017 den 15.06, Gargamel skrev:

En liten oppklaring av hva "sexy" innebærer. Det er ikke det samme som å se ut som en fotomodell.

Ingen ting er mer sexy i mine øyne enn når kona sent på lørdag tar av bh'en under skjorte og skifter ut den stilige buksa med en baggy, utgått tights med ekstra løs strikk. Det er som å ringe med matbjella. 

Det ville nok ikke tatt seg bra ut på bilder eller i et finere selskap.

Litt usikker på hva du ville med dette innlegget til meg, men jeg takker for informasjon ang din kone :) Nyttig informasjon som jeg skal ta med meg videre i livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7/6/2017 den 20.40, Bergensmann 51 skrev:

Ser dette emnet har vært diskutert tidligere, med både positive og negative tilbakemeldinger. Noen skryter det opp i skyene mens andre velger en mye mer nedlatende responsform. Jeg er så heldig å være gift med en kvinne som liker å "leke" med slikt i hverdagen. Jeg bruker ordet leke fordi det er nettopp det hun gjør når hun går uten bh slik at menns blikk søker mot hennes brystvorter som knopper seg under en topp eller genser. Menn flest er enkle slik...

Vi bruker dette som en ekstra pirring i vårt sexliv, og hun kan like gjerne finne på å være slik kledd på sin jobb som på en helt vanlig handletur.

Så omsider kommer spørsmålet- er det å se slikt sexy eller ikke? Regner med svar av alle slag, men til dere som bare slenger med leppa: La det være 🙂

Og ja- det KAN være at jeg etterhvert velger å illustrere hvordan hun ofte gjør dette.

Hei!

Jeg er homofil, har små faste bryster, og har flere ganger blitt bedt om av min kjære, å gå uten bh, både fordi hun syns dette er seksuelt tiltrekkende, men også fordi jeg "kan det", som hun sier, dvs jeg har ikke store bryster.

Men i settinger der jeg skal ut, enten det er noe sosialt, jobbrelatert, møter etc...så kunne det ikke falt noen oss inn, at jeg skal gå uten BH. Jeg ønsker ikke verken selv eller at andre skal få erotiske fantasier, om meg, fordi jeg sitter med stive brystvorter under en skjorte.

Men at menn og kvinner finner dette tiltrekkende har jeg forstått. Personlig er det helt andre ting jeg finner tiltrekkende ved kvinner enn stive brystvorter.

 

 

Anonymkode: f0dbc...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
På 7/9/2017 den 15.06, Gargamel skrev:

En liten oppklaring av hva "sexy" innebærer. Det er ikke det samme som å se ut som en fotomodell.

Ingen ting er mer sexy i mine øyne enn når kona sent på lørdag tar av bh'en under skjorte og skifter ut den stilige buksa med en baggy, utgått tights med ekstra løs strikk. Det er som å ringe med matbjella. 

Det ville nok ikke tatt seg bra ut på bilder eller i et finere selskap.

B)

Glad du ikke poster bilder av den der fetishen din.

Kan ikke tenke meg noe verre, enn en utgått tights, blir som å gå "naken" rundt i truse kun med ankelsokker:wacko:

Men en pen dame uten BH, hjemme, alene, og privat...der er vi nok enige:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Litt usikker på hva du ville med dette innlegget til meg, men jeg takker for informasjon ang din kone :) Nyttig informasjon som jeg skal ta med meg videre i livet ;)

Litt usikker selv også, men hvis du føler du fikk noen nyttige tips til påkledning er jeg glad for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
2 timer siden, Madelenemie skrev:

B)

Glad du ikke poster bilder av den der fetishen din.

Kan ikke tenke meg noe verre, enn en utgått tights, blir som å gå "naken" rundt i truse kun med ankelsokker:wacko:

Men en pen dame uten BH, hjemme, alene, og privat...der er vi nok enige:wub:

Ja, vi har flere felles interesser viser det seg ;). Husker at du ikke skjønte at menn kunne være fascinert av pupper, men nå har du kanskje sett lyset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
Akkurat nå, Gargamel skrev:

Ja, vi har flere felles interesser viser det seg ;). Husker at du ikke skjønte at menn kunne være fascinert av pupper, men nå har du kanskje sett lyset. :)

Jaa:wub:

Men det er kun pupper i en kropp under et smart hode.

Og hode er det jeg er mest tiltrukket av, puppene er krydder, og mye annet enn pupper kan være krydder, viktigste krydder, er personligheten, og videre spiller det ikke så stor rolle om puppene er lange eller store eller brede eller store eller små.

Det er i hodet det sitter, og når det starter der, er de fleste pupper og fassonger tiltrekkende.

Wller kanskje er det i hjertet det sitter...

et eller annet sted mellom hjerne og hjertet, men ikke lavere enn puppene og ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 minutter siden, Madelenemie skrev:

Jaa:wub:

Men det er kun pupper i en kropp under et smart hode.

Og hode er det jeg er mest tiltrukket av, puppene er krydder, og mye annet enn pupper kan være krydder, viktigste krydder, er personligheten, og videre spiller det ikke så stor rolle om puppene er lange eller store eller brede eller store eller små.

Det er i hodet det sitter, og når det starter der, er de fleste pupper og fassonger tiltrekkende.

Wller kanskje er det i hjertet det sitter...

et eller annet sted mellom hjerne og hjertet, men ikke lavere enn puppene og ned:)

Helt enig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, Gargamel skrev:

Litt usikker selv også, men hvis du føler du fikk noen nyttige tips til påkledning er jeg glad for det. 

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...