Gå til innhold

Seksuell facebookchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

Jeg fant ut i dag at kjæresten min i en uke har sex-chattet på facebook med en bekjent (ja, jeg snoket da jeg har følt han har trukket seg helt vekk de siste dagene og det har skjedd hendelser tidligere). Innholdet var svært seksuelt, der de frem og tilbake beskrev detaljert hvordan de ville ha sex med hverandre, at om de hadde møtt hverandre ville kjæresten min ha hoppet på henne etc. De har også sendt halvnakne bilder til hverandre, der han tar på seg selv blant annet. De har også så vidt nevnt å møtes neste helg, på byen, da jeg har dratt på ferie og han har 'frihelg' som han så fint beskrev. Dama han chattet med er gift, og de har med hverandre å gjøre gjennom jobb av og til.

Vi har kun vært sammen 6 mnd, og holder på og skal flytte sammen. Dum som jeg er håpet jeg vi hadde kommet over startvanskene vi hadde.

Jeg føler meg ekstremt såret over dette, og ser på det som utroskap. Er det å overreagere? Hver morgen når han har dratt ut døra har han sendt lange seksuelle meldinger til henne og helt til han kom hjem fra jobb. 

Jeg konfronterte han med en gang, og han la seg flat. Men begrunnelsen er at det bare var for gøy. Jeg vet ikke om jeg vil klare å stole på han igjen etter dette..

Har dere tanker rundt det? Er dette for dere utroskap?

 

Anonymkode: e1e8c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell

Det er ikke utroskap ifølge definisjonen vil jeg si, men det kan nok såre like mye som om han var det. Her er det dine følelser som sier hvor ikke det er. 

Men det er uansett ikke greit, og "bare" så tidlig i forholdet? Nei huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bare 6 mnd...? Ikke at det er legitimt i et forhold overhode altså, men etter 6 mnd skal det jo være spennende å holde på sånn med deg! Nei, dette forholdet ville jeg revurdert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
8 minutter siden, cilie skrev:

Etter bare 6 mnd...? Ikke at det er legitimt i et forhold overhode altså, men etter 6 mnd skal det jo være spennende å holde på sånn med deg! Nei, dette forholdet ville jeg revurdert. 

Ja, i nyforelskelsesperioden skal man jo være nesten psykisk avhengig av hverandre. I våken tilstand tenker man på den man er forelsket i 85% av tiden. Sexter man så tidlig i forholdet er det virkelig noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ikke er så interessant å finne ut om dette kan kalles utroskap eller ikke. Poenget er at det er uakseptabel oppførsel. Og nettopp det at dere har vært sammen så kort tid gjør det til et enda dårligere tegn på om forholdet er liv laga. 

Det kan godt hende at han ikke ville gått videre med dette. Det får du jo ikke klarhet i nå. Det finnes nok mange eksempler på begge deler - at man stopper i tide, og at fristelsen blir for stor. 

Du må nesten gjøre opp status med deg selv om hva du er villig til å akseptere. Kan du stole på han etter dette? Kan du leve med at så stor del av hans fritid har blitt brukt på dette på et stadium i forholdet der han burde vært oppslukt av bare deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det skremmer meg ekstremt at dette skjer bare etter 6 mnd. Som dere så fint skriver, skulle vi ha vært helt oppslukt i hverandre. Jeg er det i han, men han er tydeligvis ikke det i meg. Samtidig er han helt ødelagt nå, sier det er kun meg, at han elsker meg og at det aldri skal skje igjen.

Jeg har nettopp skrevet kontrakt med megler for å selge min leilighet, og føler meg ganske stuck uansett.

Det skal nevnes at han i tidligere forhold har vært utro flere ganger, men bedyret at han har endret seg når han traff meg; "den rette". Er det slik at noen bare ikke uansett har nok med en partner, at noen alltid vil søke etter spenning og interesse andre steder? 

Om jeg kan stole på han igjen; det vet jeg ikke..

Anonymkode: e1e8c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det kan ikke sidestilles med å ha sex med andre, men sett i lys av at han har vært utro før bør du være veldig bekymret for hva han vil gjøre i fremtiden. Når de diskuterer å møtes når han har "frihelg" betyr det at han planla å være utro, eller ville oppsøke en situasjon hvor han gjennom sin dårlige selvkontroll nesten garantert ville endt med å være utro. Hvorfor skulle han plutselig satt strek der når han ikke har klart å sette strek tidligere? 

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skremmer meg ekstremt at dette skjer bare etter 6 mnd. Som dere så fint skriver, skulle vi ha vært helt oppslukt i hverandre. Jeg er det i han, men han er tydeligvis ikke det i meg. Samtidig er han helt ødelagt nå, sier det er kun meg, at han elsker meg og at det aldri skal skje igjen.

Jeg har nettopp skrevet kontrakt med megler for å selge min leilighet, og føler meg ganske stuck uansett.

Det skal nevnes at han i tidligere forhold har vært utro flere ganger, men bedyret at han har endret seg når han traff meg; "den rette". Er det slik at noen bare ikke uansett har nok med en partner, at noen alltid vil søke etter spenning og interesse andre steder? 

Om jeg kan stole på han igjen; det vet jeg ikke..

Anonymkode: e1e8c...770

Jeg hadde ikke vært i tvil - dropp ham. Ring megler i morgen og si at du trekker kontrakten og at det ikke blir noe salg, mulig du taper noen kroner på det, men det vil lønne seg i lengden. Gi så fyren beskjed om at han bare kan fortsette å treffe denne gifte dama så mye han vil, du vil nemlig ikke ha noe med ham å gjøre lenger. Han mener vel på sitt vis at han elsker deg, men samtidig klarer han ikke helt å gi slipp på å finne ut om han fremdeles har draget på andre...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er etter min mening utroskap.!!! Helt uakseptabelt å holde på slik med en annen kvinne når man er i et forhold. Han har tydeligvis ikke selvkontroll og respekt for den kvinnen han har valgt å være kjæreste med. 

Anonymkode: 66a68...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 7/8/2017 den 23.04, cilie skrev:

Etter bare 6 mnd...? Ikke at det er legitimt i et forhold overhode altså, men etter 6 mnd skal det jo være spennende å holde på sånn med deg! Nei, dette forholdet ville jeg revurdert. 

Jeg ville revurdert forholdet. Det er et psykisk utroskap. Hadde ikke trodd at han var ordentlig interessert i meg når han holdt på sånn. Så fornuften min sier at jeg burde dumpet han om jeg opplevde det samme som deg, trådstarter. Men det er veldig lett å la følelsene bestemme, og la han bli. Men det er et slags utroskap!!!

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎07‎.‎2017 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Det skremmer meg ekstremt at dette skjer bare etter 6 mnd. Som dere så fint skriver, skulle vi ha vært helt oppslukt i hverandre. Jeg er det i han, men han er tydeligvis ikke det i meg. Samtidig er han helt ødelagt nå, sier det er kun meg, at han elsker meg og at det aldri skal skje igjen.

Jeg har nettopp skrevet kontrakt med megler for å selge min leilighet, og føler meg ganske stuck uansett.

Det skal nevnes at han i tidligere forhold har vært utro flere ganger, men bedyret at han har endret seg når han traff meg; "den rette". Er det slik at noen bare ikke uansett har nok med en partner, at noen alltid vil søke etter spenning og interesse andre steder? 

Om jeg kan stole på han igjen; det vet jeg ikke..

Anonymkode: e1e8c...770

Jeg så ikke innlegget ditt før i dag, og mye har sikkert skjedd siden du skrev det. Men jeg ville ha droppet salget av leiligheten din om det fortsatt er mulig, og jeg ville helt klart ikke ha flyttet sammen med fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er du åpen for et åpent forhold? Tillatter du at han har sidesprang? Da bør han også tillate deg å ha sidesprang. Da bør dere være ærlige og åpne om det.

Hvis ikke, så dropp han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...