Gå til innhold

Et litt rart spørsmål .


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min datter ble utsatt for et overgrep. Da hun kom hjem la hun undertøyet opp i skittentøykurven på badet. Der er også skittentøyet til faren , brødrene og meg. Det gikk noen dager før hun sa fra. . Nå vil politiet ha dette undertøyet for å finne DNA bevis. Vi opplever dette litt ubehagelig da hennes undertøy har vært i kontakt med vårt. Har du noen mening om dette ? 

Anonymkode: 2210e...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min datter ble utsatt for et overgrep. Da hun kom hjem la hun undertøyet opp i skittentøykurven på badet. Der er også skittentøyet til faren , brødrene og meg. Det gikk noen dager før hun sa fra. . Nå vil politiet ha dette undertøyet for å finne DNA bevis. Vi opplever dette litt ubehagelig da hennes undertøy har vært i kontakt med vårt. Har du noen mening om dette ? 

Anonymkode: 2210e...10a

Det er det minste problemet oppe i denne vonde situasjonen her. Gi dem alt sammen da vel.  Det er vel det ryddigste og enkleste så finner de best ut av det. 

Nå er førstepri å hjelpe datteren deres i en vanskelig situasjon. Ikke lage problemer som egentlig ikke er problemer i det hele tatt. Laben jobber jo med dette hele tiden. Det er jobben deres husk på. 

Datteren deres kommer først, og det grusomme hun har opplevd. Støtt henne på alle tenkelige måter dere bare kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min datter ble utsatt for et overgrep. Da hun kom hjem la hun undertøyet opp i skittentøykurven på badet. Der er også skittentøyet til faren , brødrene og meg. Det gikk noen dager før hun sa fra. . Nå vil politiet ha dette undertøyet for å finne DNA bevis. Vi opplever dette litt ubehagelig da hennes undertøy har vært i kontakt med vårt. Har du noen mening om dette ? 

Anonymkode: 2210e...10a

Det hadde jeg ikke ofret en tanke når det gjelder å sikre DNA fra en overgriper.

Anonymkode: baf65...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg ikke ofret en tanke når det gjelder å sikre DNA fra en overgriper.

Anonymkode: baf65...df4

jeg klarer ikke å ta det inn over meg. Opplevde selv incest som ungdom og har enda ikke tatt det opp . Har liksom ingen følelser når det gjelder sånnt. Så beklager hvis det virker rart å henge seg opp i detaljer. Men ser jo nå at det ikke betyr noe om de finner DNA fra andre i familien på hennes undertøy. De vet jo hva de ser etter. 

Anonymkode: 2210e...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg er ikke ekspert på området, men kan dårlig forestille meg at det kan bli et problem. Fortell politiet som det er at undertøyet har ligget sammen med familiens. Det er jo ikke snakk om incest, men om fremmed overgriper. Jeg håper at din datter får nødvendig hjelp og støtte. Ikke tenk mer på 'bevismaterialet'.

Vennlig hilsen Mette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...