Gå til innhold

Hormonspiral og soppinfeksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

jeg skal ha hormonspirall satt inn om ikke så lenge, og lurer på om det er mulig å sette den inn selv om man har soppinfeksjon. 

Jeg går på en antibiotika kur. Jeg var på gyno undersøkelse forrige uke, hvor han sa det var begynt en lite infeksjon. Han ga meg en engangs pille for dette som jeg tok med en gang. Jeg har ikke kjent noen bivirkninger, og er bare klar over det på grunn av gynoen sa det. Jeg er redd for at den ikke er vekke og ikke kommer til å gå vekk før etter jeg er ferdig med antibiotika kuren. Har dette noe å si for innsetting av spiral? 

trenger hjelp 

Anonymkode: b74e4...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ganske vanlig med sopp i skjeden uten at kvinnen har symptomer. Det er ikke et problem å innsette en spiral. Sopp kan ikke føres opp i livmoren og gjøre skade der. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...