Gå til innhold

Puste og pese og stoppe opp i oppbakker??


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
1 time siden, Lillemus skrev:

Hvis det er så ille så skjønner jeg ikke hvorfor du skriver her inne? Det er ingen som mobber deg og ser ned på deg, vi prøver bare å hjelpe deg litt.

Ok. Men jeg får jo kjeft for alt jeg gjør feil og at jeg blir fremstilt som jeg ikke vet hva gutter vet om mensen. og tråder slettes av den store mobben admin, om jeg poster tråder om kinnskjegget mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men jeg får jo kjeft for alt jeg gjør feil og at jeg blir fremstilt som jeg ikke vet hva gutter vet om mensen. og tråder slettes av den store mobben admin, om jeg poster tråder om kinnskjegget mitt...

Jeg er sikker på adm. ville slettet tilsvarende fra oss andre her. Kinnskjegg? Er det noe som plager deg, så fjern det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, cilie skrev:

Jeg er sikker på adm. ville slettet tilsvarende fra oss andre her. Kinnskjegg? Er det noe som plager deg, så fjern det da. 

Jeg vil ikke fjerne det, for det plager meg ikke. Jeg ville bare vise det for det er gøy å ha litt kinnskjegg som kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men jeg får jo kjeft for alt jeg gjør feil og at jeg blir fremstilt som jeg ikke vet hva gutter vet om mensen. og tråder slettes av den store mobben admin, om jeg poster tråder om kinnskjegget mitt...

Grunnen til at det innlegget ble slettet er at du la ut et bilde av ansiktet ditt slik at du var lett gjenkjennelig, det er ikke tillatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Grunnen til at det innlegget ble slettet er at du la ut et bilde av ansiktet ditt slik at du var lett gjenkjennelig, det er ikke tillatt. 

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg vil ikke fjerne det, for det plager meg ikke. Jeg ville bare vise det for det er gøy å ha litt kinnskjegg som kvinne.

Jeg tror admin sletter det for å beskytte deg.

Det er noe uvanlig å legge ut bilder av seg selv på et forum. Mange her tør jo ikke skrive som annet enn anonym bruker en gang fordi man er overdrevent redd for å bli gjenkjent. 

Du bruker jo iblant fullt navn og legger ut bilder av deg selv. Da tenker nok admin at du kanskje ikke tenker helt klart, og at det er tryggest for deg selv om det blir slettet.

Angående skrivemåten din over, det er ansett litt imot aksepterte normer å skrive detaljert om bæsjen sin og at du blør i trusa når du har mensen. For den del også mariussen sine tråder om hår inni rumpa. Problemet er at mange synes at det er ekkelt å lese om, selv om du kanskje er en av de som ikke synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Blomsterfluen

resultatene fra 24timers ekgen var ikke angina, men ekstrasystoler i normalen. jeg fortalte om annpustetheten og kjevene. men hjertet mitt er friskt som bare det. nå gjennstår bare sykkeltesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...