Gå til innhold

Forsøker å være på nettdating, men


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Folk må gjerne komme med historier fra nettdatene sine. Spennende å høre :)

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh...mamma sa jeg lignet på Frankenstein fordi jeg har et arr midt i ansiktet, et i nakken og et på halsen, har hatt samboer fordet og grunnen til at jeg ikke har det nå er fordi jeg ikke takler å bo sammen med noen, eller i det heletatt ha kjæreste. Aldri opplevd at en gutt har kritisert arrene, de tror bare jeg er skikkelig tøff :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7/20/2017 den 18.58, Trine skrev:

Ehh...mamma sa jeg lignet på Frankenstein fordi jeg har et arr midt i ansiktet, et i nakken og et på halsen, har hatt samboer fordet og grunnen til at jeg ikke har det nå er fordi jeg ikke takler å bo sammen med noen, eller i det heletatt ha kjæreste. Aldri opplevd at en gutt har kritisert arrene, de tror bare jeg er skikkelig tøff :lol:

Kommer man gjennom anerkjennelsen i starten så skulle man tro at utseende var akseptert. Men jeg har noengang lurt på om jeg ble dumpet etter lengre forhold pga utseende mitt ikke var fint nok osv. Men dumper noen meg pga utseende er de ikke noe for meg uansett. 

Ingen er perfekte. 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer man gjennom anerkjennelsen i starten så skulle man tro at utseende var akseptert. Men jeg har noengang lurt på om jeg ble dumpet etter lengre forhold pga utseende mitt ikke var fint nok osv. Men dumper noen meg pga utseende er de ikke noe for meg uansett. 

Ingen er perfekte. 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Det er nok ikke utseende som gjør at man blir dumpet etter lang tid, med mindre utseende har blitt vesentlig forandret. Er enig i at om man blir dumpet pga utseende så er det ikke noe å samle på uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Trine skrev:

Det er nok ikke utseende som gjør at man blir dumpet etter lang tid, med mindre utseende har blitt vesentlig forandret. Er enig i at om man blir dumpet pga utseende så er det ikke noe å samle på uansett.

Jeg vet ikke. Men jeg kan ha blitt dumpet for utseende. Umulig å si. Det mest såre jeg har opplevd var det å treffe samme fyr i nesten 2 år for så å bli behandlet som om vedkommende synes jeg var stygg å se på .. Sånn føltes det i det han ønsket å ha meg bort av livet sitt for alltid. Men selvsagt : det kan skyldes helt andre årsaker. Blant annet en eks -samboer av han som han traff gjennom hele kontakten vår. Virket som om de ikke var ferdige med hveandre. Men begge disse forklaringene beviser at han ikke var noe å samle på uansett. 

Jeg må bare tenke at jeg er den jeg er. Og en mann synes at jeg er stygg så får han bare gå. Man kan ikke være annet enn den man er. Man forsøker så godt man kan. Og ingen ser perfekte ut uansett. Alle har sine feil og mangler. Det viktigste er kommunikasjonen og å vise at man er glad i hveandre og bryr seg. Tiltrekning er jo viktig men man kan ikke gjøre annet enn å være seg selv. 

Jeg hørte forresten om en dame som var ganske pen. Var i et forhold. Hun ble brannskadet i en ulykke. Og da forlot mannen henne. Om han forlot henne pga skadene så var han virkelig en stor tosk etter min mening. Kjærlighet betyr mye mer enn utseende når alt kommer til alt. 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Men jeg kan ha blitt dumpet for utseende. Umulig å si. Det mest såre jeg har opplevd var det å treffe samme fyr i nesten 2 år for så å bli behandlet som om vedkommende synes jeg var stygg å se på .. Sånn føltes det i det han ønsket å ha meg bort av livet sitt for alltid. Men selvsagt : det kan skyldes helt andre årsaker. Blant annet en eks -samboer av han som han traff gjennom hele kontakten vår. Virket som om de ikke var ferdige med hveandre. Men begge disse forklaringene beviser at han ikke var noe å samle på uansett. 

Jeg må bare tenke at jeg er den jeg er. Og en mann synes at jeg er stygg så får han bare gå. Man kan ikke være annet enn den man er. Man forsøker så godt man kan. Og ingen ser perfekte ut uansett. Alle har sine feil og mangler. Det viktigste er kommunikasjonen og å vise at man er glad i hveandre og bryr seg. Tiltrekning er jo viktig men man kan ikke gjøre annet enn å være seg selv. 

Jeg hørte forresten om en dame som var ganske pen. Var i et forhold. Hun ble brannskadet i en ulykke. Og da forlot mannen henne. Om han forlot henne pga skadene så var han virkelig en stor tosk etter min mening. Kjærlighet betyr mye mer enn utseende når alt kommer til alt. 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Ja, det er umulig å si og egentlig spiller det ingen rolle. Man vil jo uansett ikke være sammen med noen som ikke vil ha en. Med din eks høres det vel mer ut som det var en tidligere samboer som var årsak. Fyren hørtes ikke ut som noe å samle på i grunn.

Jepp, du er den du er og sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 22.7.2017 den 17.55, Trine skrev:

Ja, det er umulig å si og egentlig spiller det ingen rolle. Man vil jo uansett ikke være sammen med noen som ikke vil ha en. Med din eks høres det vel mer ut som det var en tidligere samboer som var årsak. Fyren hørtes ikke ut som noe å samle på i grunn.

Jepp, du er den du er og sånn er det bare :)

Sant det: det kan virke ut som om hans ekssamboer er årsaken til at han kuttet meg helt ut på den måten. Han kuttet meg veldig intenst og surt. Forstår heller ikke hvorfor han gråt om en annen. Mye som ble vanskelig å forstå. Men jeg tror at det er eksen som er årsaken til at alt er blitt slik. Han var nok allerede forpliktet. Uansett er han ikke noe å samle på når han ikke kan behandle meg bedre. 

Jeg har vært litt på tinder. Og skrevet med en del. Men vanskelig å finne ut hvem av de som er noe. Jeg forsøker å finne ut. Jeg tok litt pause i skrivingen i dag, fordi jeg var ute på en tur. Da skriver en av de: Jaja, du skriver så lite og sjelden at jeg må si at du virker ikke nok interessert... lykke til... Jeg tenker: Makan for en utålmodig fyr. Jeg tenkte å skrive noe til han tilbake om at jeg var interessert, men jeg tror ikke jeg gidder pga at han var så utålmodig med tanke på at han forstår ikke at man har et liv utenom å skrive på tinder.... Det gjelder å sile ut.. finne ut hva man ikke ønsker å møte og hva som kan være noe .... 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant det: det kan virke ut som om hans ekssamboer er årsaken til at han kuttet meg helt ut på den måten. Han kuttet meg veldig intenst og surt. Forstår heller ikke hvorfor han gråt om en annen. Mye som ble vanskelig å forstå. Men jeg tror at det er eksen som er årsaken til at alt er blitt slik. Han var nok allerede forpliktet. Uansett er han ikke noe å samle på når han ikke kan behandle meg bedre. 

Jeg har vært litt på tinder. Og skrevet med en del. Men vanskelig å finne ut hvem av de som er noe. Jeg forsøker å finne ut. Jeg tok litt pause i skrivingen i dag, fordi jeg var ute på en tur. Da skriver en av de: Jaja, du skriver så lite og sjelden at jeg må si at du virker ikke nok interessert... lykke til... Jeg tenker: Makan for en utålmodig fyr. Jeg tenkte å skrive noe til han tilbake om at jeg var interessert, men jeg tror ikke jeg gidder pga at han var så utålmodig med tanke på at han forstår ikke at man har et liv utenom å skrive på tinder.... Det gjelder å sile ut.. finne ut hva man ikke ønsker å møte og hva som kan være noe .... 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Hahaha....for en sopp!!!! Vil noen ha en som sitter på tinder 24 timer i døgnet? Jeg hadde sikkert skrevet at jeg var interessert, men siden han viste seg å være så utålmodig så forsvant interessen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, Trine skrev:

Hahaha....for en sopp!!!! Vil noen ha en som sitter på tinder 24 timer i døgnet? Jeg hadde sikkert skrevet at jeg var interessert, men siden han viste seg å være så utålmodig så forsvant interessen :D

Enig. :D Jeg orker ikke slike. Gidder ikke å skrive noe som helst til han når jeg ikke kan gå en tur uten at han blir skuffet fordi jeg ikke svarer. Kjenner jo ikke fyren engang. Aldri møtt han. Ja mye rart. Og jeg må ha et liv utenom tinder ;) . Kan ikke sitte på å svare de hele tiden ;)

 Jeg er veldig skeptisk og. Er alle ute etter forhold ? Er alle helt single ? Osv. Men men sånn er det på nettdating. Er nok ikke alene om å være usikker. 

 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg vil bare gå litt tilbake til dette med at noen menn "ikke vil ha sex engang". (Ikke direkte sitat, men jeg oppfattet meningsinnholdet omtrent slik)

Det finnes faktisk (mange) menn som ikke bare "tar det se får" mht sex, men som i en datingsituasjon ikke vil ligge med en dame  før de vet om de selv føler noe mer enn seksuell tiltrekning. 

Og du nevnte også avvisning mht vennskap. Jeg husker jeg traff en fyr som var veldig hyggelig og vi hadde en fin date sånn vennskapelig sett. Han kunne godt ha vært min venn. Men for meg var det absolutt null tiltrekning. Det var omtrent som om det satt en dame der. Kunne jeg fått han som venn? Absolutt, men da måtte vi ha hatt andre grunner til å treffes og bli mer kjent, fx felles bekjente, jobb el annet. Etter en totimersdate var det greit å tenke at dette var hyggelig, men at jeg har nok venner fra før som jeg ikke alltid har tid til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så et par date-erfaringer fra meg også. :D Som har det til felles at jeg burde ha skrevet mer med slik at jeg skjønte at det ikke var noen vits å treffe dem. 

 

1.

En mann var veldig opptatt av å møtes uten å chatte først, var veldig på meg flere ganger og nærmest insisterte på å be meg ut på middag. Jeg tenkte at han virket jo veldig interessert i å treffe akkurat MEG, så jeg ville gi det en sjanse. Vi møttes på avtalt sted, bestilte hvert vårt glass vin. Han brukte den neste halvtimen på å snakke om sitt (for meg) ekstreme trenings- og kostregime, før han sa "nei, vi har vel planer etterpå begge to. Ha det bra!" Jeg kjøpte en pølse på Narvesen og tok bussen hjem. Dette følte jeg var veldig IRL-tinder. Jeg ble rett og slett sveipet bort. Og selv om han heller ikke var noe for meg, synes jeg det var en kjip opplevelse. 

2.

En annen fyr hadde faktisk jugd på alderen, og sagt han var flere år yngre enn han var! (Jeg googlet han etterpå ;))  

Han så bra ut på bildene, men IRL hadde han åpenbart farget håret og tatt botox. Fjestet var veldig stivt og rart. Han drev også og speilet seg hele tiden i vinduer etc som vi gikk forbi, og rettet på håret osv. Vi spiste et lett måltid, og han ble da voldsomt glad for at jeg spiste kyllingsalat, fordi det inneholdt masse antioksidanter som sinket aldringsprosessen! Frekkasen, som var mange år eldre enn meg og hadde jugd og jukset. Hahaha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, morsan skrev:

En annen fyr hadde faktisk jugd på alderen, og sagt han var flere år yngre enn han var! (Jeg googlet han etterpå ;))  

Han så bra ut på bildene, men IRL hadde han åpenbart farget håret og tatt botox. Fjestet var veldig stivt og rart. Han drev også og speilet seg hele tiden i vinduer etc som vi gikk forbi, og rettet på håret osv. Vi spiste et lett måltid, og han ble da voldsomt glad for at jeg spiste kyllingsalat, fordi det inneholdt masse antioksidanter som sinket aldringsprosessen! Frekkasen, som var mange år eldre enn meg og hadde jugd og jukset. Hahaha! 

:lol::lol::lol: Herregud - jeg tror jeg dauer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei , jeg har kommet frem til at i dag er det faktisk gått 19 måneder siden jeg var sammen med eksen siste gangen. Og jeg sliter så hardt med å komme over han. Hver gang jeg sitter å taster på tinder med en mann, så blir tankene om eksen forsterket. Jeg føler alt er en reprise. Jeg begynner også å klandre meg selv fordi jeg ikke kan få eksen ut av hodet, og at tiden går. Men nå sier jeg til meg selv: Stopp å klandre deg selv. Jeg må bare akseptere at jeg har problemer med å tenke på å gå på nye daterunder igjen. Jeg har jo vært på ca 10 dater etter at det ble slutt så jeg er jo ikke helt ute. Men akkurat nå så tror jeg at jeg skal bare ta det med ro, og det er så mye "tull" der ute, at dersom jeg skal velge å møte en mann så må jeg ha en veldig god følelse av situasjonen på forhånd. 

Det som jeg hater med dating, er at jeg er lei av det. Lei reprisen. Og jeg er lei av å kjenne på gamle følelesene, av å ha gitt mye , og ikke blitt satt pris på. Og så over på ny jente. Men det er i forhold, ikke dating, men allikevel. Jeg får bare ta tiden med ro, og se hva som skjer :) 

Det er mye rare menn på tinder. Mange som skriver veldig mye teit. 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...