Gå til innhold

Er det noen jobber eller yrker du synes det er veldig rart at noen ønsker å ha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

 

Reflekterte du over mange yrker ved ditt yrkesvalg?

 

Eller var yrkesvalget ditt enkelt. (Det var dette yrket eller intet)

Anonymkode: 5322a...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er rart noen ønsker å bli sykepleier, stuepike og rengjøringshjelp. Og sitte i kassen på Rimi.

Anonymkode: 1e558...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært stuepike og er nå renholdsoperatør(vaskekjærring) Synes det er en fin jobb. Det værste med jobben er at det finnes mange grisete og uhygieniske folk der ute 

Anonymkode: 853e9...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært stuepike og er nå renholdsoperatør(vaskekjærring) Synes det er en fin jobb. Det værste med jobben er at det finnes mange grisete og uhygieniske folk der ute 

Anonymkode: 853e9...17e

Dette er et av de viktigste yrkene etter min mening...

Anonymkode: 23bd2...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært stuepike og er nå renholdsoperatør(vaskekjærring) Synes det er en fin jobb. Det værste med jobben er at det finnes mange grisete og uhygieniske folk der ute 

Anonymkode: 853e9...17e

Det er slitsomt nok å vaske hjemme.

Anonymkode: 1e558...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært stuepike og er nå renholdsoperatør(vaskekjærring) Synes det er en fin jobb. Det værste med jobben er at det finnes mange grisete og uhygieniske folk der ute 

Anonymkode: 853e9...17e

Jeg prøver så godt jeg kan å passe på at renholderne på arbeidsplassen min slipper å ta møkka etter meg. :) Er det en arbeidsgruppe jeg virkelig har stor respekt for så er det renholdere! Hos oss begynner de på jobb kl. 6 om morran (de farter rundt i kommunen), er stort sett alltid blide og trivelige og jeg skulle virkelig ønske de hadde adskillig bedre forhold å jobbe under enn det de har. De gjør en kjempejobb! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er renholder på en vgsog må si at jeg er sjokkert over noen lærere. De rydder ikke etter seg. Så det er ikke rart at elevene heller ikke gjør det. 

Anonymkode: 853e9...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er renholder på en vgsog må si at jeg er sjokkert over noen lærere. De rydder ikke etter seg. Så det er ikke rart at elevene heller ikke gjør det. 

Anonymkode: 853e9...17e

Det gjelder ikke bare lærere... Vil en ha det vasket får en også rydde, hvis ikke blir det vasket bare rundt rotet. 

Anonymkode: 23bd2...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, morsan skrev:

Jeg synes det er rart at noen ønsker å bli begravelsesagenter, men takk og pris for at noen gjør det!

Akkurat det kunne jeg faktisk tenkt meg å jobbe med, men arbeidstiden er rimelig uforutsigbar da. Virker som et yrke med stor mening i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lillemus skrev:

Akkurat det kunne jeg faktisk tenkt meg å jobbe med, men arbeidstiden er rimelig uforutsigbar da. Virker som et yrke med stor mening i.

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er renholder på en vgsog må si at jeg er sjokkert over noen lærere. De rydder ikke etter seg. Så det er ikke rart at elevene heller ikke gjør det. 

Anonymkode: 853e9...17e

Det hadde jeg tatt opp. Sånn skal det ikke være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg  trives i jobben jeg har, men det er et par andre ting jeg sikkert også kunne tenkt meg.

Jeg ville ikke vært yrkessoldat i en kampstyrke, antiterror-politi, jagerflyver eller andre jobber hvor man tar liv og risikerer å analysere og spekulere resten av livet på om hver enkelt handling var riktig,  nødvendig eller god nok. Det samme gjelder også kirurg, hvor man må være forberedt på å før eller siden gjøre en dum tabbe som koster liv. Gode kirurger og soldater må klare å skyve sånt vekk, og gå videre. Ikke noe for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kunne gjerne hatt de jobbene Gargamel ikke vil ha. Jeg kunne ikke tenkt meg å jobbe i skatteetaten eller med PU.

Anonymkode: c9010...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, cilie skrev:

Det hadde jeg tatt opp. Sånn skal det ikke være.

Det er tatt opp. Mange ganger 😂😂

Anonymkode: 853e9...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell

Nå er det nok mange der ute som har har den og den jobben fordi de nesten må, fremfor å ville. Har man ikke utdannelse må man til tider "ta det en får". 

Jeg skjønner ikke at noen frivillig ønsker å jobbe med veibygging. Asfaltere, restaurere bruer osv med en konstant støy fra maskiner og biler, hadde klikket. I tillegg til varmen, kulden og ellers drittværet man møter når en jobber kun ute. Nei fysj. Men respekt til de som vil det!

Skjønner heller ikke at noen ønsker å bli bussjåfør (lokalt) eller kjøre ferge frem og tilbake fra byen til et annet sted i nærheten. Tenker på slike byferger hvor man nærmest ser over på andre siden. Jeg hadde vel telt ned for hver gang jeg kjørte, i håp om at dagen snart var slutt. Også her, respekt til de som ønsker dette!

Og allmennlege! Hvem utdanner seg til lege, for å sitte på et kontor og skrive ut resepter og sykemeldinger? Må være utrolig kjedelig, da ville jeg heller spesialisert meg innen noe, jobbet på sykehus eller et sted det skjer mer enn hos en allmennlege. Igjen, takker de som ønsker å bli det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ColaZero skrev:

Ja, kjipt. Hvis jeg skal be admin om sletting går jeg inn på rapporter innlegg da?

Det vet jeg ikke dessverre🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å forstå at noen vil jobbe med flytting/flyttebyrå.

Det er sånn at jeg gruer meg til å overta ny leilighet pga flyttingen. Jeg gjør det jo, men det er virkelig ikke noe jeg ville jobbet med.

Begravelsesbyrå synes jeg også er for spesielt interesserte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg klarer ikke å forstå at noen vil jobbe med flytting/flyttebyrå.

Det er sånn at jeg gruer meg til å overta ny leilighet pga flyttingen. Jeg gjør det jo, men det er virkelig ikke noe jeg ville jobbet med.

Begravelsesbyrå synes jeg også er for spesielt interesserte. 

Hihi, jeg tenker begravelsesbyrå uten å håndtere lik! Og uten å kjøre bilen. Så da spørs det om dét blir min nye karriere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Reflekterte du over mange yrker ved ditt yrkesvalg?

 

Eller var yrkesvalget ditt enkelt. (Det var dette yrket eller intet)

Anonymkode: 5322a...f99

Prest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...