Gå til innhold

Greier ikke å følge kriseplan/mestringsplan


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ikke rart, at en ikke greier å følge kriseplanen når en er langt nede/deprimert?

Punkt 1 i min kriseplan er å gå en tur, kjøre en tur, gjøre noe jeg liker,  for å få tankene over på noe annet. Greier ikke.

Punkt 2 er å kontakte venner og/eller familie, enten for å snakke om hvordan jeg har det, og/eller for å få tankene over på noe annet. Greier ikke.

Punkt 3 er å kontakte fastlegen. Stengt nå.

Punkt 4 er å ta kontakt med legevakten på kveldstid og i helger når fastlegen ikke er tilgjengelig. Greier ikke. Får meg liksom ikke til å dra på legevakta og bry folk der med mine idiotiske problemer. Tenker at jeg opptar plassen for folk som virkelig er syke, og at noen kan dø av at jeg tar timen deres. 

Punkt 5 (som jeg har laget selv uten at behandler vet det) er å ta l.... mitt.

God sommer! 

Anonymkode: 7d0a6...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke rart, at en ikke greier å følge kriseplanen når en er langt nede/deprimert?

Punkt 1 i min kriseplan er å gå en tur, kjøre en tur, gjøre noe jeg liker,  for å få tankene over på noe annet. Greier ikke.

Punkt 2 er å kontakte venner og/eller familie, enten for å snakke om hvordan jeg har det, og/eller for å få tankene over på noe annet. Greier ikke.

Punkt 3 er å kontakte fastlegen. Stengt nå.

Punkt 4 er å ta kontakt med legevakten på kveldstid og i helger når fastlegen ikke er tilgjengelig. Greier ikke. Får meg liksom ikke til å dra på legevakta og bry folk der med mine idiotiske problemer. Tenker at jeg opptar plassen for folk som virkelig er syke, og at noen kan dø av at jeg tar timen deres. 

Punkt 5 (som jeg har laget selv uten at behandler vet det) er å ta l.... mitt.

God sommer! 

Anonymkode: 7d0a6...12c

Håper du får en ok natt og våkner til en litt bedre dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke rart, at en ikke greier å følge kriseplanen når en er langt nede/deprimert?

Punkt 1 i min kriseplan er å gå en tur, kjøre en tur, gjøre noe jeg liker,  for å få tankene over på noe annet. Greier ikke.

Punkt 2 er å kontakte venner og/eller familie, enten for å snakke om hvordan jeg har det, og/eller for å få tankene over på noe annet. Greier ikke.

Punkt 3 er å kontakte fastlegen. Stengt nå.

Punkt 4 er å ta kontakt med legevakten på kveldstid og i helger når fastlegen ikke er tilgjengelig. Greier ikke. Får meg liksom ikke til å dra på legevakta og bry folk der med mine idiotiske problemer. Tenker at jeg opptar plassen for folk som virkelig er syke, og at noen kan dø av at jeg tar timen deres. 

Punkt 5 (som jeg har laget selv uten at behandler vet det) er å ta l.... mitt.

God sommer! 

Anonymkode: 7d0a6...12c

Nei, jeg synes ikke det er spesielt rart å forstå. Noen ganger må man selv om man egentlig ikke orker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, frosken skrev:

Håper du får en ok natt og våkner til en litt bedre dag i morgen.

Tusen takk, snille frosken :) Er litt bedre i dag. 

Anonymkode: 7d0a6...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...