Gå til innhold

Jeg er en stalker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
7 minutter siden, Merimot skrev:

Det er motsatt faktisk. De som pådrar seg meg. Det er mange forstyrrede sjeler i verden. Hallo! Se deg om i byen. Hauger av gærninger overalt jenta.

Sånn er det.

Men men.

Anonymkode: 22288...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Merimot skrev:

Stakkars deg Mina1. Du må ha det grusomt. Håper du får hjelp til livet ditt; jeg fikk HJELP til slutt og alt ble mye lettere for meg...faktisk. Sluttet å synes den utro stygge var pen og snill; og fant også ut hvor dum og teit han var og at han faktisk ER så dum at det grenser til psykisk svinn/ psykisk utviklingshemmet. Det gjorde alt mye lettere og var også grunnen til at jeg følte så mye redsel for vedkommende at blodet frøs til is i årene; fordi vedkommende er rett og slett helt ubeskrivelig tett og teit i pappen. Totalt gjøk. 

Prøv å stille kritiske spørsmål fordi da hjelper du deg selv mye. 

Tusen takk for råd. Det har fått halvannet år siden vi møttes. Jeg forsøkte å få en bedre avslutning i etterkant men det nytter ikke. Jeg skrev at jeg slet pga måten han brøt på med å gå videre osv. Da var svaret : vil aldri i livet vite av deg igjen !. Kort og enkelt og iskaldt. Siste vi hadde var sex.... og så en så kjølig holdning fra hans side med å bare gi blaffen helt i meg etter år med daglig kontakt. Det er stor overgang. 

Jeg tror at han har en ny dame nå. Itilegg har han nok hans ekssamboer som bor i hjembygda som han treffer. Han står alltid oppført som singel i status så jeg tror ikke at han er seriøs med hun nye dama før han skifter status. Virker som om han holder på med to om gangen. 

Jeg tok dette veldig tungt fordi jeg hadde forventet mer omtanke for mer etter lang kontakt. Jeg tror normalt sett at de fleste ville blitt såret om de var meg i dette. Og som du sier : jeg må tenke kritisk om han. Og tenke : en slik mann er ikke et tap uavhengig om jeg har rett anngående situasjonen hans eller ikke. For måten han har ignorert meg og skubbet meg bort på var ikke akkurat fin.  Så pga at han ikke kan si et ord så begynner jeg å lure på om det var pga at han egentlig var i et forhold / et åpent ett... 

Takk for råd og takker for forståelse. Har så lyst å komme over han men det er utrolig vanskelig. Mulig pga hendelsene og at det endte sånn . Jeg er så nyskjerrig på spørsmålene mine om jeg hadde rett om han... derfor har jeg stalket han litt på facebook. Jeg kommer frem til at han er evig singel. Har en tinder som jeg tilfeldig kom over , har eksen som han dro på ferie med etter bruddet som han mest sannsynlig lå med samtidig som han møtte meg, og han har en ny dame i Norge som han treffer etter det jeg har funnet ut men skifter ikke sivilstatus. 

Nei huff men jeg forsøker å ikke surfe han opp men hele greien var merkelig. Jeg ble så nyskjerrig på om jeg hadde rett om livet hans og hvorfor han forsvant.  Huff . Må komme over dette her. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, Merimot skrev:

Var ikke mye å savne sånn egentlig. 

Det skulle tatt seg ut, vel.

Anonymkode: 22288...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Merimot skrev:

Oj! Ja....vel. Hvis du feks er langt nede en dag; så tenk på meg. XeSATAN ødela HELE mitt liv i 8-9 år og nektet at vi skulle ha .... BEBIS. 🤕🤒

så mens vi liksom var sammen var " han" HÅPLØST MONGO; røykte seg vettalaus og helfjern daglig; klagde på maten og var TEIT. Så....når jeg fikk tenkt meg om og sluttet å obsess ang mine venninner såkalte som jeg var helt crazed besatt av skulle like meg( noe de ALDRI gjorde...) så kom jeg så lett over mannesatan at jeg innså at jeg EGENTLIG er lesbisk.

så når jeg så mongofaen her om dagen så tenkte jeg ikke et sekund på det mere nei. 

 

Det er ikke lett.

Får helt gåsehud og frysninger av å bare tenke på å date igjen. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, Merimot skrev:

så kom jeg så lett over mannesatan at jeg innså at jeg EGENTLIG er lesbisk.

Bra du fant ut av det så du ikke kaster bort mer tid og energi på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, Gargamel said:

Bra du fant ut av det så du ikke kaster bort mer tid og energi på menn.

Vet ikke om jeg kjøper den historien der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, For et liv skrev:

Vet ikke om jeg kjøper den historien der.

Noen kan være bifile foreks. Eller skifte legning. Det vet jeg ingenting om. Med meg har det vært sånn noenganger.: jeg er hetrofil, men tenker av og til at jeg skulle vært sammen med en dame istedet, for de forstår ofte følelsene mine. Men samtidig: har opplevd at menn sier at de kan forstå de og. Og damer kan jo være vanskelige de og... Nei hehe, det skal ikke være lett :).

Jeg er selv litt oppgitt over å ikke våge å date igjen, pga jeg blir så forelsket når jeg faller for en mann, og så knust etterpå...  Det er å vondt etterpå. Jeg blir hengende fast, og begynner å håpe på at fyren liker meg allikevel, og noen ganger så har jeg måtte surfe han opp for å finne ut av hvorfor han kan ha dumpet meg. Helt sykt .. vet... Men følelser er ikke lett. 

Noen sier at det hjelper å gå videre å treffe nye rett etter et brudd. Men jeg har forsøkt... Jeg har forsøkt å ha sex med andre etter bruddet. Men da savnet jeg bare eksen enda mer, så ... derfor har jeg det godt alene nå. Vil ikke kjenne savnet. Og det er hva jeg gjør når jeg har kontakt med andre. Mens noen sier at de har det motsatt. 

Nei Life is not easy, men viktigste av alt: Lytt til følelsene, og passe på seg selv og livet sitt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 timer siden, For et liv skrev:

Vet ikke om jeg kjøper den historien der.

Jeg synes det er greit å gå ut i fra at folk mener det de sier. Hvis det blir feil får de si det de mener.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg synes det er greit å gå ut i fra at folk mener det de sier. Hvis det blir feil får de si det de mener.:)

Enig i det. Greit at noen kan si noe fordi de er oppgitt da... Da mener de ikke det de sier alltid. Men man regner i utgangspunktet at folk mener det når de sier noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...