Gå til innhold

Drømte om eksen min i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg drømte i natt noe merkelig. Jeg trodde at jeg var nesten over savnet etter nærheten med eksen. Drømte om at han spurte om vi skulle kose igjen, men han sa tydelig at han kun ville ha sex.  Jeg sa ja.... for jeg savnet han så mye. Kjente huden hans mot min. Det var så herlig. Jeg drømte at vi hadde to barn sammen og. Noe vi ikke har. Da jeg våknet ble jeg deppa over drømmen. For nå savner jeg kroppskontakt med han. Har ikke lyst på noen andre. Jeg som trodde at jeg var nesten over han.... 

Jeg begynte igjen å dvele over hvorfor han forlot meg. Mest over om det er utseende mitt som er skyld i det eller om det var noe jeg kunne gjort anderledes. 

Men konklusjonen min er : han vil ikke prate med meg så da er det ingenting som jeg kan gjøre med situasjonen. Jeg må tenke på drømmen som det jeg ikke vil havne i... kun sex for å ha en del av et menneske for en stund. 

Har dere hatt samme type drømmer? Kan drømmen ha oppstått fordi underbevisstheten min ikke er over han.. ? 

Anonymkode: ac4fd...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drømte i natt noe merkelig. Jeg trodde at jeg var nesten over savnet etter nærheten med eksen. Drømte om at han spurte om vi skulle kose igjen, men han sa tydelig at han kun ville ha sex.  Jeg sa ja.... for jeg savnet han så mye. Kjente huden hans mot min. Det var så herlig. Jeg drømte at vi hadde to barn sammen og. Noe vi ikke har. Da jeg våknet ble jeg deppa over drømmen. For nå savner jeg kroppskontakt med han. Har ikke lyst på noen andre. Jeg som trodde at jeg var nesten over han.... 

Jeg begynte igjen å dvele over hvorfor han forlot meg. Mest over om det er utseende mitt som er skyld i det eller om det var noe jeg kunne gjort anderledes. 

Men konklusjonen min er : han vil ikke prate med meg så da er det ingenting som jeg kan gjøre med situasjonen. Jeg må tenke på drømmen som det jeg ikke vil havne i... kun sex for å ha en del av et menneske for en stund. 

Har dere hatt samme type drømmer? Kan drømmen ha oppstått fordi underbevisstheten min ikke er over han.. ? 

Anonymkode: ac4fd...662

Tror det er helt normalt å ha drømmer med vemodige følelser om ekser. Tross alt har alle forhold hatt sine positive sider og gode øyeblikk. Det er ikke det samme som at man ønsker seg tilbake i forholdet eller føler et reelt savn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Xtra skrev:

Tror det er helt normalt å ha drømmer med vemodige følelser om ekser. Tross alt har alle forhold hatt sine positive sider og gode øyeblikk. Det er ikke det samme som at man ønsker seg tilbake i forholdet eller føler et reelt savn.

Jeg håper ikke at den drømmen betydde at jeg ikke er ferdig med han i hodet mitt. ;). 

Jeg føler meg fortsatt ganske skadeskutt. Men mest av alt er måten han brøt kontakten på som gjør det. Ikke pga av at han ikke ville ha meg for forhold men pga at han brøt så tvert og surt. Det er det som jeg sliter med i etterkant. Men jeg har forsøkt å prate med han om at jeg sliter med måten det ble avsluttet på men fikk bare klar beskjed om at han ikke vil prate med meg igjen. 

Viktig for meg å tenke fremover. Jeg tenker savn etter kroppskontakt men jeg ville ikke hatt fysisk kontakt med akkurat han siden han ikke likte meg lenger. Man vil jo ha det med en som er interessert. 

Jeg får se på drømmen som hva som jeg  fortjener og det er å bli verdsatt. 

Anonymkode: ac4fd...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drømte i natt noe merkelig. Jeg trodde at jeg var nesten over savnet etter nærheten med eksen. Drømte om at han spurte om vi skulle kose igjen, men han sa tydelig at han kun ville ha sex.  Jeg sa ja.... for jeg savnet han så mye. Kjente huden hans mot min. Det var så herlig. Jeg drømte at vi hadde to barn sammen og. Noe vi ikke har. Da jeg våknet ble jeg deppa over drømmen. For nå savner jeg kroppskontakt med han. Har ikke lyst på noen andre. Jeg som trodde at jeg var nesten over han.... 

Jeg begynte igjen å dvele over hvorfor han forlot meg. Mest over om det er utseende mitt som er skyld i det eller om det var noe jeg kunne gjort anderledes. 

Men konklusjonen min er : han vil ikke prate med meg så da er det ingenting som jeg kan gjøre med situasjonen. Jeg må tenke på drømmen som det jeg ikke vil havne i... kun sex for å ha en del av et menneske for en stund. 

Har dere hatt samme type drømmer? Kan drømmen ha oppstått fordi underbevisstheten min ikke er over han.. ? 

Anonymkode: ac4fd...662

Jada. Drømmer om ting jeg savner eller er fokusert på, inkludert sex hvis det er manko på det.

Ikke så mye å gjøre for din del, annet enn å få deg en kjæreste som vil ha deg like mye som du vil ha ham.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere hatt samme type drømmer? Kan drømmen ha oppstått fordi underbevisstheten min ikke er over han.. ? 

Anonymkode: ac4fd...662

Jeg drømmer innimellom at eksen og jeg finner ut at vi skal ha sex, det har vi jo lov til mener vi, ettersom vi har vært kjærester tidligere! :lol::lol::lol: Men tro meg - jeg er FERDIG med ham som kjæreste for 14 år siden. :) Jeg tar ikke noe som helst ansvar for hva hodet mitt bedriver om natten når jeg sover for i mine drømmer skjer alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg drømmer innimellom at eksen og jeg finner ut at vi skal ha sex, det har vi jo lov til mener vi, ettersom vi har vært kjærester tidligere! :lol::lol::lol: Men tro meg - jeg er FERDIG med ham som kjæreste for 14 år siden. :) Jeg tar ikke noe som helst ansvar for hva hodet mitt bedriver om natten når jeg sover for i mine drømmer skjer alt mulig.

Jeg er over han på en måte men ikke på en annen. 

Jeg forstår at han ikke ville ha forhold med meg. Det går bra. Men jeg er ikke over måten han forlot meg på. Han forlot meg på en ganske tung og vanskelig måte. Jeg ønsker fortsatt at han vil ta en siste samtale med meg om det slik at det blir lettere. Men jeg har akseptert at han ikke ønsker verken forhold / sex med meg igjen :). 

Jeg tror at jeg drømte om han pga måten han forsvant på. Ikke pga kjærlighetssorg. 

Ja man kan drømme mye rart. Jeg har hatt sex med nestsjefen på jobben i drømmene og haha. Og jeg som aldri har tenkt sexuellt på han. 

Anonymkode: ac4fd...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Slike drømmer er svært vanlige. Ikke uvanlig å lengte etter en ex. En hadde jo vanligvis mye godt sammen :-)

Anonymkode: 912d5...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte en gang at jeg gjorde det slutt med en jeg var sammen med. Ble ganske skuffa da jeg våknet og innså at det bare var en drøm ;) Det beste er å ikke fokusere så mye på det man har drømt. Jeg har drømt mye rart. Det kan ta så av at det er mer slitsomt å sove enn å være våken. Men når alt kommer til alt så er det bare drømmer som man overhode ikke styrer selv. Ligger noe i underbevisstheten så la det bare ligge der :) Det spiller jo som regel ingen rolle hva som ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike drømmer er svært vanlige. Ikke uvanlig å lengte etter en ex. En hadde jo vanligvis mye godt sammen :-)

Anonymkode: 912d5...dd5

For min del så kjenner jeg et savn etter nærheten / tiltrekkelsen til han. Jeg savner også den personen som jeg håpet at han var. Men han gikk fra meg på en måte som ble ufattelig tung. Han sa at han ikke hadde en eneste liten følelse for meg lenger. Ingenting. Det ble veldig tungt for selvtilliten etterpå. Jeg vet at det kan være noen spesielle årsaker til dette. Men eneste jeg kan gjøre er å forsøke å legge tankene om han bort. Jeg tror at jeg drømte om han fordi jeg fortsatt ikke er over måten bruddet ble på. Hadde vi bare gått ifra hveandre på en finere måte så hadde det vært lettere. 

Anonymkode: ac4fd...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Jeg har et forslag som kan hjelpe om du savner en kroppskontakt. Du kan foreksempel få fatt i en sexdukke. De kan være gode å få kroppskontakt men ikke har type å kose med. Det finnes sikkert sånne dukker som har fakehud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Blomsterfluen said:

Jeg har et forslag som kan hjelpe om du savner en kroppskontakt. Du kan foreksempel få fatt i en sexdukke. De kan være gode å få kroppskontakt men ikke har type å kose med. Det finnes sikkert sånne dukker som har fakehud.

😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg har et forslag som kan hjelpe om du savner en kroppskontakt. Du kan foreksempel få fatt i en sexdukke. De kan være gode å få kroppskontakt men ikke har type å kose med. Det finnes sikkert sånne dukker som har fakehud.

😂😂😂

Anonymkode: ac4fd...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...