Gå til innhold

Har forbrukslån på 67 000 tilsammen


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Mina1 skrev:

Kan man få det dekket? Det hadde vært noe :). Men med mitt sjarmerende vesen så burde mennene kunne klare seg med meg naturlig uten operasjon, men jeg kan sjekke ut i det. Jeg vil ikke ta mer av kreditten. Og jeg vil heller bruke penger til reiser med barna enn å bruke det kostmetisk på meg selv. 

Det er verken ansiktet ditt eller puppene dine som er grunn til at du har blitt dumpet noen ganger (med mindre du kun har datet ekstremt grunne menn....), men jeg har en mistanke om at du kan virke noe desperat og det skremmer menn som fanden på flatmark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Mina1 skrev:

Kan man få det dekket? Det hadde vært noe :). Men med mitt sjarmerende vesen så burde mennene kunne klare seg med meg naturlig uten operasjon, men jeg kan sjekke ut i det. Jeg vil ikke ta mer av kreditten. Og jeg vil heller bruke penger til reiser med barna enn å bruke det kostmetisk på meg selv. 

Ja, er de tunge nok og gir plager kan man det. Jeg jobber sammen med noen som har fått det - men de var stooore altså. 

Når det er sagt, så skjønner jeg veldig godt ønsket ditt og synes du skal unne deg det når du har råd. - Altså ikke på kreditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mina1 skrev:

En annen sak : Jeg tenker ikke bare på å bruke lånepenger på reiser. Det har jeg slått fra meg nå. Jeg kom frem til at jeg må rydde opp i lånene mine først. Men... jeg har et annet problem som jeg egentlig ønsker å fikse. Det er faktisk puppene. De er slappe etter barnefødsel. Tenker iblant at jeg burde brukt et lån på det for det gjør at jeg er flau over kroppen min. Redd for å ha sex osv . Men å fikse puppene koster mye. Og å bruke lånepenger til det et jo også noe som kan bety økonomisk krise 

Det er ikke noe bedre å bruke pengene på kosmetisk kirurgi enn feriereiser. Du bør forsøke å først spare penger og så vurdere hva du vil bruke sparepengene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
15 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er verken ansiktet ditt eller puppene dine som er grunn til at du har blitt dumpet noen ganger (med mindre du kun har datet ekstremt grunne menn....), men jeg har en mistanke om at du kan virke noe desperat og det skremmer menn som fanden på flatmark!

Jeg vil ikke si at jeg er desperat. Jeg har latt menn styre hele showet omtrent når jeg har holdt på. Jeg har ikke satt krav på at vi må offentliggjøre forholdet på facebook, elller treffe familiene osv. Så nei, jeg har ikke vært desperat . Men jeg ble ganske stresset da jeg ble dumpet. Og da reagerte jeg veldig tungt, og med å være litt bitter 

Nei, jeg får vel tenke at hvi det er utseende mitt som må gjøres noe med så får de bare ryke og reise alle mann :) . Men er fristende å gjøre noe med puppene da... men det er dyrt... og tar det ikke på kreditten.... 

 

4 minutter siden, cilie skrev:

Ja, er de tunge nok og gir plager kan man det. Jeg jobber sammen med noen som har fått det - men de var stooore altså. 

Når det er sagt, så skjønner jeg veldig godt ønsket ditt og synes du skal unne deg det når du har råd. - Altså ikke på kreditt. 

De er tunge, men ikke ekstremt store, men store nok. Bruker 85 c i størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
2 minutter siden, frosken skrev:

Det er ikke noe bedre å bruke pengene på kosmetisk kirurgi enn feriereiser. Du bør forsøke å først spare penger og så vurdere hva du vil bruke sparepengene på.

Med min inntekt så har jeg nok med å betale ned gjelden, så ikke lett å spare her. Det er kun når feriepengene kommer jeg har litt mer å rutte med enn vanlig :) . Så det som jeg kan gjøre er å droppe tur og fikse brystene mine eller ferie? Det blir liksom et valg.... Men jeg velger nok ferie for det gir minner for livet som betyr ekstremt mye for meg. Greit at sex betyr litt og, men det er faktisk andre ting om betyr mer når alt kommer til alt.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg vil ikke si at jeg er desperat. Jeg har latt menn styre hele showet omtrent når jeg har holdt på. Jeg har ikke satt krav på at vi må offentliggjøre forholdet på facebook, elller treffe familiene osv. Så nei, jeg har ikke vært desperat . Men jeg ble ganske stresset da jeg ble dumpet. Og da reagerte jeg veldig tungt, og med å være litt bitter 

Nei, jeg får vel tenke at hvi det er utseende mitt som må gjøres noe med så får de bare ryke og reise alle mann :) . Men er fristende å gjøre noe med puppene da... men det er dyrt... og tar det ikke på kreditten.... 

 

De er tunge, men ikke ekstremt store, men store nok. Bruker 85 c i størrelse. 

For at du skal få brystreduksjon dekket av det offentlige, må størrelsen på brystene gi deg betydelige fysiske plager. Det høres ikke ut som om du har det? Det høres heller ikke ut som om du har spesielt store bryst, så fremt du bruker riktig størrelse i bh.

Her kan du lese om kriteriene for å få dekket brystreduksjon av det offentlige: http://brystoperasjoner.no/Brystoperasjon-Betalt-Offentlige.htm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
13 minutter siden, frosken skrev:

For at du skal få brystreduksjon dekket av det offentlige, må størrelsen på brystene gi deg betydelige fysiske plager. Det høres ikke ut som om du har det? Det høres heller ikke ut som om du har spesielt store bryst, så fremt du bruker riktig størrelse i bh.

Her kan du lese om kriteriene for å få dekket brystreduksjon av det offentlige: http://brystoperasjoner.no/Brystoperasjon-Betalt-Offentlige.htm

 

Det er sant. Jeg har store bryster, men ikke så gedigne at det hemmer meg  fysisk. De er størrelse 85 c., dvs dersom jeg tar på meg en push up bh, så vil jeg si at jeg kan gå rundt uten at det ser forferdelig styggt ut. Men kompleksene kommer i det jeg tar den av. 

Takk for info :) . Jeg så at på volvat koster operasjonen mellom 40 000 - 50 000 kroner. Alt for dyrt for min økonomi det. Jeg er tross alt 40 år... og det er ikke sånn at jeg føler for å spare i det uendelige til en operasjon i min alder. . Skal sjekke linken du ga meg :) 

Jeg tror ikke at jeg får det dekket. At jeg ikke synes de er fine nok, og at jeg er flau over de,.. det er nok ikke god nok årsak for å få det dekket. Går jeg med en push up bh, ser de bare halvparten så stor ut som et ølglass.. nå hadde jeg noen plastglass som er like stort som et ølglass som jeg drakk av nå og sammenligne med. Så tror de ikke kvalifiserer seg til det offentlige. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir seksti i januar og jeg bor alene.  Juleferien har jeg tenkt å bruke på feriereise og da kommer jeg til å betale med kredittkort.  Jeg har klart meg igjennom livet med gjeld og regner med at jeg kommer til å klare meg videre.  Jeg er en av dem som synes kredittkort er bra innimellom og jeg har ikke planer om å betale med en gang jeg kommer hjem.

Når det er sagt eller skrevet så anbefaler jeg ingen med høy kredittgjeld å dra på ferie uten å ane hvordan det skal betales.

Anonymkode: 644db...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er man lite pen, får man en lite pen partner.  Er man vakker får man en vakker partner, eller den man vil. Men alle som vil kan få en partner. Hengepupper, det er ikke noen bakdel for snille gutter. For en gutt som får den han vil, så kanske det er en dealbreaker, men da er jo vedkommende forferdelig grunn..... Vil man være sammen med en grunn selvopptatt rundbrenner, så for all del operere brystene til de ser ut som ballonger.

Anonymkode: 9fa32...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 timer siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Jeg har store bryster, men ikke så gedigne at det hemmer meg  fysisk. De er størrelse 85 c., dvs dersom jeg tar på meg en push up bh, så vil jeg si at jeg kan gå rundt uten at det ser forferdelig styggt ut. Men kompleksene kommer i det jeg tar den av. 

Jeg tror du er helt på villspor hvis du tenker brystene er grunnen til at du stadig blir dumpet. Verden er heldigvis, eller dessverre ikke så enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
5 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg tror du er helt på villspor hvis du tenker brystene er grunnen til at du stadig blir dumpet. Verden er heldigvis, eller dessverre ikke så enkel.

Det kan godt være at jeg er helt på villspor. Jeg er veldig på å se etter hva jeg gjorde feil eller hva om var feil med meg i situasjonen. Men han som dumpet meg var ikke feilfri selv. Han hadde sine feil og mangler. Og damene han gikk ut å traff etterpå var virkelig ikke feilfrie de heller. 

Jeg har jo blitt dumpet før en mann har sett meg naken også. Så jeg tror jeg skal slutte å bry meg om det. Kjærlighetssorg kan få en til å bruke masse penger på alt mulig. Men det er viktig å ta seg i trøyen. Skulle limt inn et bilde av puppene mine med bh på så kan man få et inntrykk av hva andre synes, men etter min mening så er de ikke så enormt store at jeg tror at jeg kan få offentlig operasjon. Jeg får regne med at det er mye mer som teller for en mann enn puppene , men det er litt kjipt når jeg skal gå til sengs med en mann, og så tenker jeg på puppene mine hele tiden.. altså begynner å stramme meg opp for at de ikke skal henge sånn osv. Litt kjipt. Men sannheten er : Jeg har ikke økonomi forløbig til å gjøre noe med det. 

Bra at verden ikke er så enkel Gargamel ... altså med at man blir dumpet pga puppene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man lite pen, får man en lite pen partner.  Er man vakker får man en vakker partner, eller den man vil. Men alle som vil kan få en partner. Hengepupper, det er ikke noen bakdel for snille gutter. For en gutt som får den han vil, så kanske det er en dealbreaker, men da er jo vedkommende forferdelig grunn..... Vil man være sammen med en grunn selvopptatt rundbrenner, så for all del operere brystene til de ser ut som ballonger.

Anonymkode: 9fa32...c27

Det er sant. Jeg synes ikke at han siste som dumpet meg var noe spesiellt pen, for å si det rett ut. Jeg fallt ikke for utseende hans. Jeg fallt for måten han pratet på og var på i starten. Men jeg tror at han var en rundbrenner faktisk, tross det. For han var høy, og hadde en del trekk og ting med seg som igjen gjorde han til en som kunne sjarmere damer, slik som han sjarmerte meg. Jeg fikk inntrykk av at han var noe overfladisk type utifra ting han sa til meg. Men han har virkelig ikke gått for penere damer enn meg i ettertid. Det ser jeg jo. Jeg får slutte  å tro at det er puppene som gjør at jeg blir dumpet!. Viktig å heller utvikle seg som personlighet. Forsøke å være sitt beste jeg. Og uansett : ingen er perfekte! 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Jeg synes ikke at han siste som dumpet meg var noe spesiellt pen, for å si det rett ut. Jeg fallt ikke for utseende hans. Jeg fallt for måten han pratet på og var på i starten. Men jeg tror at han var en rundbrenner faktisk, tross det. For han var høy, og hadde en del trekk og ting med seg som igjen gjorde han til en som kunne sjarmere damer, slik som han sjarmerte meg. Jeg fikk inntrykk av at han var noe overfladisk type utifra ting han sa til meg. Men han har virkelig ikke gått for penere damer enn meg i ettertid. Det ser jeg jo. Jeg får slutte  å tro at det er puppene som gjør at jeg blir dumpet!. Viktig å heller utvikle seg som personlighet. Forsøke å være sitt beste jeg. Og uansett : ingen er perfekte! 

Ja, det finnes mange grunne folk. Uansett så kan jo grunnen være så enkel att han ikke fikk følelser for deg. Og at det var nok andre grunner en puppene. Jeg synes faktisk vanlige damer er de fineste. Sånne sexbomber med perfekt kropp, de har jeg ikke draget på uansett. 

Anonymkode: 9fa32...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for denne tråden! Nå har jeg nettopp vært inne i nettbanken og forhøyet innbetaling med 1200 kr i mnd. Forsto ikke før nå hvorfor det ble nedbetalt så sent, kall meg gjerne dum

Anonymkode: 0f0f2...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det finnes mange grunne folk. Uansett så kan jo grunnen være så enkel att han ikke fikk følelser for deg. Og at det var nok andre grunner en puppene. Jeg synes faktisk vanlige damer er de fineste. Sånne sexbomber med perfekt kropp, de har jeg ikke draget på uansett. 

Anonymkode: 9fa32...c27

Ja, han kan umulig fått noe som helst av følelser for meg. Det er såklart skuffende etter å ha knyttet seg til en person, og kjent han i halvannet år. Men sånn er det. Jeg fikk følelser for han, og skal være stolt av det. Han fikk det ikke for meg. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for denne tråden! Nå har jeg nettopp vært inne i nettbanken og forhøyet innbetaling med 1200 kr i mnd. Forsto ikke før nå hvorfor det ble nedbetalt så sent, kall meg gjerne dum

Anonymkode: 0f0f2...8f1

Veldig kjekt å høre at denne tråden min kan hjelpe andre til å starte å betale ned på lånene sine. Jeg hadde tenkt å ta en reise til i helgen, men ble stoppet pga kloke brukere ga meg kloke råd :) . Veldig glad for det. Jeg er også begynt å betale ned på lånene mine! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/31/2017 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Så kjekt at vi kan hjelpe hverandre☺

Anonymkode: 0f0f2...8f1

Det er sant. Nå har jeg begynt å samle lånene mine til kun et låneselskap. Det ble så mye gebyrer å ha lån på ulike plasser. Så jeg har nå betalt ut et reiseselskap som jeg hadde lån av og et annet selskap. Nå har jeg kun lån fra et selskap igjen. Mye lettere det for da slipper jeg å betale en haug med penger i måneden i gebyrer. System er tingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Nå har jeg begynt å samle lånene mine til kun et låneselskap. Det ble så mye gebyrer å ha lån på ulike plasser. Så jeg har nå betalt ut et reiseselskap som jeg hadde lån av og et annet selskap. Nå har jeg kun lån fra et selskap igjen. Mye lettere det for da slipper jeg å betale en haug med penger i måneden i gebyrer. System er tingen. 

Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, frosken skrev:

Bra jobba!

Takk!. 

Ja , da begynner jeg å forsøke å få rydde opp i all gjeld. Jeg hadde tidligere fire selskaper som jeg betalte ned til. Nå har jeg bare en igjen. Mye lettere, for økonomien å slippe en haug med renter, og regninger hver måned. Jeg kommer også til å betale alt med en gang herretter. Om jeg bestiller linser på nettet, så skal jeg betale linsene med en gang, istedet for å trykke : "betal senere". Viktig å få ryddet opp i det nå. Gir velfølelse :) 

Tidligere fikk jeg regninger som : en regning på 300 kroner i gebyrer fra et selskap, en regning på 1500 kroner i gebyrer pluss litt nedbetaling fra et selskap, en regning på 900 kroner fra et selskap, og en regning på 1000 kroner fra et selskap. Det ble rett og slett for mye for meg, og nå er det herlig å ha betalt bort 3 av selskapene, og sitter kun igjen med ett igjen. Da slipper jeg alle disse utleggene. Blir kun et utlegg med gebyrer pluss nedbetaling i måneden. Herlig følelse altså! :D . 

Jeg er glad for at alle rådet meg til å begynne å fikse opp i økonomien, før det var for sent. Jeg var jo nære på å bestille en ferietur til, og det hadde vært helt idioti!. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...