Gå til innhold

Hvorfor tok MR så lang tid


aneliss

Anbefalte innlegg

Har vært til MR av galleblære idag og må bare si at opplevelsen suger til de grader. Har tatt MR av hele hjernen og ryggen fra topp til tå før privat og det tok mindre tid enn det det tok nå. De holdt og styret i ca 1,5 timer!! Når det står i alle beskrivelser at MR av galleveier tar ca 15-25 min. De sa selv at det tar ca 25 min. Hele undersøkelsen var sykt rotete. Ho som styrte den virket til å gjøre det første gang i livet. Ho henvendte seg til ei annen dame som hadde nok mer erfaring og ga beskjed om å puste og ikke puste veldig veldig rotete. Jeg lå der uten å få noe beskjed og uten å høre noe lyder i lang lang tid også. siden jeg har angst så holdt på å få panikkangst rundt to ganger. Klarte heldighvis å ikke besvime og ikke tisse på meg. Nå er jeg veldig i tvil om de skal tolke bildene riktig- det er spørs om operasjon ift galleblære hos meg og jeg er sykt nervøs. Noen som har erfaring og kan roe meg ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell

Bildene kan være uklare/dårlige, og man må da ta nye bilder. Har skjedd med flere ganger, men da har de jo gitt beskjed. Er vel mangel på informasjon som gjør deg nervøs(?) Du kan helt sikkert stole på de som tolker bildene, er jo jobben deres :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...