Gå til innhold

Er demokrati bra ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

"Er demokrati bra ?"

Nei. Jeg vil helst ha militærstyre. Da slipper vi det politisk korrekte maset i media hver bidige dag. Vi får lagt ned massevis av politisk korrekte aviser, NRK, Norsk kulturråd, kjønnsforskning og annen skitt. Og selvfølgelig brukt langt mer på Forsvaret.

Anonymkode: d8b10...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her fins det bare et svar, og det er ja. Så kan man se at demokratiet har en del utfordringer, men det er en annen diskusjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Er demokrati bra ?"

Nei. Jeg vil helst ha militærstyre. Da slipper vi det politisk korrekte maset i media hver bidige dag. Vi får lagt ned massevis av politisk korrekte aviser, NRK, Norsk kulturråd, kjønnsforskning og annen skitt. Og selvfølgelig brukt langt mer på Forsvaret.

Anonymkode: d8b10...015

Bilderesultat for trolling

Anonymkode: 3c2a4...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Demokrati er alltid det beste. Noe annet valg burde ikke være synes jeg. Men det virker som det går mot slutten på så mye i dag( vi hører og leser jo en masse om alt som ikke kan reverseres) Hvorfor ikke også dette? Hvem vet hva som kan komme til å skje med all uro i dag. Det er stor grunn til bekymring for så mye. Det er veldig usikre tider for så mange.

De er heldige de som har et trosforhold å støtte seg til i så turbulente tider.

Anonymkode: 9a431...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er aldri demokrati det er noe i veien med.

Det står gale politikere bak den meste ugreien i verden.

 

Anonymkode: 9a431...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 30.7.2017 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for trolling

Anonymkode: 3c2a4...ec7

hehe Tror du ikke jeg aner lusa lure? Enten er det trolling eller så er vedkommende tåpelig.

Når noen ikke ser hva som er riktig, hvordan skal de da kunne skille klinten fra hveten i offentlig debatt?

Hvilken politisk farge tror du de har de fleste som egentlig styrer i Norge? (Jeg sikter ikke til Stortinget eller noe konspiratorisk, hvis det var det du tror.)

Anonymkode: d8b10...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehe Tror du ikke jeg aner lusa lure? Enten er det trolling eller så er vedkommende tåpelig.

Når noen ikke ser hva som er riktig, hvordan skal de da kunne skille klinten fra hveten i offentlig debatt?

Hvilken politisk farge tror du de har de fleste som egentlig styrer i Norge? (Jeg sikter ikke til Stortinget eller noe konspiratorisk, hvis det var det du tror.)

Anonymkode: d8b10...015

Hvilken farge har de?

Anonymkode: 3c2a4...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man burde kanskje stoppe opp oftere å være takknemmelig for at takhøyden i det norske demokratiet er så såvidt høy som den er.

Mulig mange av oss setter for lite pris på det i dagliglivet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...