Gå til innhold

Har ikke hatt sex på 2 måneder...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er singel. I år har jeg ikke hatt samleie med noen. Jeg har kun hatt oralsex. Føler meg litt rar... men det ble bare sånn. Jeg får inntrykk av at alle single har sex regelmessig. Jeg er en type som ikke vil hoppe til sengs med noen kun for sex. Har hatt mer enn nok med meg selv i senere tid med tanke på at jeg sliter med tvangstanker, og angst. 

Er det normalt å ha slike perioder av livet sitt? Hvordan er det/ var det med dere da dere var/ er singel? 

 

Anonymkode: c3314...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg tror ikke det et helt uvanlig for single å ikke ha sex på flere år, men det snakker man ikke så mye om. Det et sikkert noen som har sex omtrent hver helg også.

Jeg var single i 4-5 mnd. Hadde også en 24 timers affære midt i, men uten egentlig  sex. Jeg plagdes mya av å tenke på at exen lå i armene en annen, men sånn var det jo. Jeg lurte også på hvor lenge jeg skulle være singel. Jeg er hjelpeløs når det gjelder å sjekke opp noen på byen og avhengig av at det plutselig dukker opp noen som vil ha meg, og det gjorde det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Gargamel skrev:

Jeg tror ikke det et helt uvanlig for single å ikke ha sex på flere år, men det snakker man ikke så mye om. Det et sikkert noen som har sex omtrent hver helg også.

Jeg var single i 4-5 mnd. Hadde også en 24 timers affære midt i, men uten egentlig  sex. Jeg plagdes mya av å tenke på at exen lå i armene en annen, men sånn var det jo. Jeg lurte også på hvor lenge jeg skulle være singel. Jeg er hjelpeløs når det gjelder å sjekke opp noen på byen og avhengig av at det plutselig dukker opp noen som vil ha meg, og det gjorde det:)

Jepp.. det er det som er kjipt. Mens eksen ligger i armene på en annen eller andre... Tror min eks har en eller annen dame iblant som han ligger med...så sitter jeg helt uten sex. Jeg savner han. Og vil egentlig bare ha sex med han. Men han er ikke den jeg trodde han var. Han var ganske vemmelig mot meg, selv om vi hadde mye fint i tillegg. Huff. Men jeg kommer frem til at jeg skal ikke sammenligne meg med hva eksen gjør på. Han har nok fri tilgang til en dame eller flere. Mens jeg sitter helt alene: eksen vil ikke ha meg for sex engang.. han vil ikke ha noe som helst med meg å gjøre... Jeg føler meg som verdens styggeste kvinne. Men jeg håper jo på at det fins en mann der for meg. Det fins jo menn som jeg vet vil date meg, eller ha sex med meg, men jeg vil ikke ha sex med hvem som helst. Det er også utenkelig. 

Jeg får bare trøste meg å tenke at det fins sikkert de som går i åresvis uten sex også. Jeg har ikke hatt samleie siden november i fjor, men ellers så har jeg kun hatt oral to ganger det siste halvåret. Men skit la gå. Det er min egen feil og. Jeg klarer ikke å ha sex kun for sex. Sånn er det bare. Jeg kunne jo hatt det om jeg ville. 

Anonymkode: c3314...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke hatt sex på 2 mnd.. BUHUUU... Prøv å ikke ha sex på 7 år du!! Da kan du begynne å syte.

Anonymkode: 6d53b...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hatt sex på 2 mnd.. BUHUUU... Prøv å ikke ha sex på 7 år du!! Da kan du begynne å syte.

Anonymkode: 6d53b...d9b

Det er vel sant. Jeg har jo egentlig vært ganske heldig i livet mitt. Har hatt sex regelmessig helt fra jeg var jomfru som tenåring, til jeg var 39. Så jeg har nok ikke helt grunn til å klage.... 

Anonymkode: c3314...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sex uten kjærlighet/forelskelse er jo oppskrytt uansett. 2 Måneder? Det er latterlig kort tid. Altså folk i forhold har mindre sex enn det, av og til....

 

 

Anonymkode: 5dc6f...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sex uten kjærlighet/forelskelse er jo oppskrytt uansett. 2 Måneder? Det er latterlig kort tid. Altså folk i forhold har mindre sex enn det, av og til....

 

 

Anonymkode: 5dc6f...5a4

Det er nok veldig individuelt hva folk synes er ok. Det har jo vært folk her som er fortvilet over at det går "flere dager uten sex". Andre lever årevis uten å savne det i det hele tatt. Ikke rart det blir noen samlivsproblemer rundt om kring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hatt kjæreste eller sex jeg, ikke noe jeg savner heller. Men folk  er forskjellige da :)

Anonymkode: 842f7...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, Gargamel skrev:

Det er nok veldig individuelt hva folk synes er ok. Det har jo vært folk her som er fortvilet over at det går "flere dager uten sex". Andre lever årevis uten å savne det i det hele tatt. Ikke rart det blir noen samlivsproblemer rundt om kring. 

Enig. Jeg har mistet litt lysten på sex selv etter at siste forhold røk. Så har heller ikke store lysten. Heller sex med en riktig en.. enn sex med feil person. :)

Anonymkode: c3314...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...