Gå til innhold

Kan ikke ha kjæreste


Gondor

Anbefalte innlegg

Det er en mann jeg er interessert i men jeg tror jeg må avinteressere meg. Jeg er for labil og sprø. Enten sender jeg for mange sms eller så er jeg for kostbar. Uansett blir det galt. Jeg tror det eneste han er interessert i er f...tta mi. Jeg kunne jo alltids ha ham som en elsker og komme om kvelden og dra om kvelden, men det er ikke det jeg ønsker. Jeg ønsker ikke å være klengete men jeg føler at det kan jeg komme til å bli. Og er det noe mannfolk avskyr så er det det.

Nei dette går nok ikke. Alle de forholdende jeg har hatt med mannfolk har vært mislykkede så hvorfor skulle dette bli noe bedre. Han er en rolig, god og snill mann og jeg vil ikke forsure livet hans som jeg føler at jeg gjør selvom jeg bare sender morsome og fine meldinger. Av og til sankker vi sammen og det er veldig hyggelig men jeg hadde ikke klart å snakke med ham i dag. Hadde han ringt hadde jeg ikke tatt telefonen.

Han ringer ofte til meg når han er kåt så det er nok bare f..tta mi han er ute etter ja. Ja ja. Det er jo ingen bombe at mannfolk vil ha f..tte.

Jeg får avslutte dette på en veldig fin og verdig måte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg skjønner ikke helt problemet. Masse kompliserte greier i hodet ditt om at du sikkert kan bli sånn og da vil han sikkert føle sånn. Han vil nok ha kroppen din, men det skulle bare mangle i starten av et forhold. 

Men vil du ikke så vil du ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tør jeg ikke å gå inn i noe forhold, tror at ingen ordentlig mann kan like meg eller orke å ta på meg. Med ordentlig mann så mener jeg en som er snill og god, har ingenting å si om hvordan jobb han har eller om han er ufør.

Skjønner deg godt at du har mange tanker om dette, men som jeg har opplevd deg her inne så virker du grei. Kan det være at han ser det samme?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
18 timer siden, Gondor skrev:

Det er en mann jeg er interessert i men jeg tror jeg må avinteressere meg. Jeg er for labil og sprø. Enten sender jeg for mange sms eller så er jeg for kostbar. Uansett blir det galt. Jeg tror det eneste han er interessert i er f...tta mi. Jeg kunne jo alltids ha ham som en elsker og komme om kvelden og dra om kvelden, men det er ikke det jeg ønsker. Jeg ønsker ikke å være klengete men jeg føler at det kan jeg komme til å bli. Og er det noe mannfolk avskyr så er det det.

Nei dette går nok ikke. Alle de forholdende jeg har hatt med mannfolk har vært mislykkede så hvorfor skulle dette bli noe bedre. Han er en rolig, god og snill mann og jeg vil ikke forsure livet hans som jeg føler at jeg gjør selvom jeg bare sender morsome og fine meldinger. Av og til sankker vi sammen og det er veldig hyggelig men jeg hadde ikke klart å snakke med ham i dag. Hadde han ringt hadde jeg ikke tatt telefonen.

Han ringer ofte til meg når han er kåt så det er nok bare f..tta mi han er ute etter ja. Ja ja. Det er jo ingen bombe at mannfolk vil ha f..tte.

Jeg får avslutte dette på en veldig fin og verdig måte.

 

Det er vanskelig å svare på dette når opplysningene er såpass få. 

Noen menn er slik du beskriver, men for å kunne ha noen mening ang om denne mannen er slik eller om dette bare er noe som foregår i hodet ditt, må du gi litt flere opplysninger. 

Hvor lenge har dere vært sammen eventuelt datet ? 

Har han sagt noe om at du sender for mange meldinger ?

Ringer han _ bare_ når han er kåt eller ringer han ellers også ?

Om dere har vært sammen en stund eller i det minste truffet hverandre, ser jeg det som positivt tegn at han ringer deg når han er kåt. En mann som ikke er interessert i kroppen din, ville vel vært kjedelig det også. 

Men om dere bare er på datestadiet og han kun ringer for å prate griseprat og mannen aldri har hatt noe fornuftig å komme med utover det, kan jeg være enig med deg. 

Jeg tror det er flere som vil være behjelpelig med å tolke mannen etter litt flere opplysninger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det er vanskelig å svare på dette når opplysningene er såpass få. 

Noen menn er slik du beskriver, men for å kunne ha noen mening ang om denne mannen er slik eller om dette bare er noe som foregår i hodet ditt, må du gi litt flere opplysninger. 

Hvor lenge har dere vært sammen eventuelt datet ? 

Har han sagt noe om at du sender for mange meldinger ?

Ringer han _ bare_ når han er kåt eller ringer han ellers også ?

Om dere har vært sammen en stund eller i det minste truffet hverandre, ser jeg det som positivt tegn at han ringer deg når han er kåt. En mann som ikke er interessert i kroppen din, ville vel vært kjedelig det også. 

Men om dere bare er på datestadiet og han kun ringer for å prate griseprat og mannen aldri har hatt noe fornuftig å komme med utover det, kan jeg være enig med deg. 

Jeg tror det er flere som vil være behjelpelig med å tolke mannen etter litt flere opplysninger. 

 

Jeg har kjent ham i snart tyve år. Han var treneren min på et treningssenter og jeg falt for ham (kroppen, ansiktet, aksenten, måten han bevegde seg på, stemmen hans. Alt!) Men han var gift og jeg var gift så det ble bare med intens flørting. Så dro han til utlandet med kona for å studere og jeg tenkte at jeg aldri kom til å høre fra ham igjen. Der tok jeg feil. Han ringte meg fra utlandet. Så kom de tilbake til Norge og han begynte i et nytt yrke. Vi har siden den gang holdt kontakt med ujevne mellomrom og møtt hverandre 4-5 ganger siden han kom tilbake. Da har vi ligget med hverandre og det har vært vidunderlig. Jeg har aldri tent på noen så intenst som jeg tenner på ham. Jeg skilte meg for snart tretten år siden.

For to måneder siden ringte han meg og fortalte at nå er han separert. Etter det har vi nesten hatt daglig kontakt via sms og telefonsamtaler. Han har aldri klaget over at jeg har skrevet for mye. En gang sendte han meg forøvrig 17 sms på en dag. Da var han kåt da!

Jeg oppfatter ham som veldig snill, intelligent og omsorgsfull. Å bli holdt av ham er helt fantastisk. Og han er en seksuell pleaser.

Grunnen til at jeg skrev mitt innlegg er at jeg med jevne mellomrom blir ganske sprø, mister balansen, blir paranoid og kjemperedd. Da er hele verden i mot meg og spesielt de som bryr seg om meg. De blir mine verste fiender. Dette inkluderer egne barn. Kanskje det er en del av psykdommen? Jeg vet ikke hva det er. Men hvem vil ha meg når jeg er sånn? Jeg foretrekker å stenge meg inne på et mørkt rom og sitte der å skjelve.

Jeg sendte en ganske paranoid melding til ham og jeg tolker det som han ble litt opprørt. Men han vet at jeg er bipolar og jeg har skrevet til ham mange ganger når jeg har vært i dårlig form. Men jeg vil jo helst bare være en glede for ham!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er helt enig med deg: Mulige kjærester som også er erotisk tent på deg, skal en være skeptiske til. Kanskje de til og med har et ønske om å få deg til sengs :-(

Anonymkode: e5f47...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
17 timer siden, emilie321 skrev:

Selv tør jeg ikke å gå inn i noe forhold, tror at ingen ordentlig mann kan like meg eller orke å ta på meg. Med ordentlig mann så mener jeg en som er snill og god, har ingenting å si om hvordan jobb han har eller om han er ufør.

Skjønner deg godt at du har mange tanker om dette, men som jeg har opplevd deg her inne så virker du grei. Kan det være at han ser det samme?

 

Jeg er veldig redd forhold også. Jeg tror at jeg ikke er fin nok eller har bra nok kropp osv. Tenker veldig dårlig om meg selv. Det er nok pga erfaringer. Og derfor er jeg redd å skape bånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med deg: Mulige kjærester som også er erotisk tent på deg, skal en være skeptiske til. Kanskje de til og med har et ønske om å få deg til sengs :-(

Anonymkode: e5f47...be9

Eh.. Tuller du nå? Er du ironisk? 

Hvis ikke, kan jeg opplyse deg om at det er helt naturlig og vanlig at kjærester er "erotisk tent" på hverandre og har ønske om å gå til sengs sammen.

Anonymkode: 32257...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Gondor skrev:

Jeg har kjent ham i snart tyve år. Han var treneren min på et treningssenter og jeg falt for ham (kroppen, ansiktet, aksenten, måten han bevegde seg på, stemmen hans. Alt!) Men han var gift og jeg var gift så det ble bare med intens flørting. Så dro han til utlandet med kona for å studere og jeg tenkte at jeg aldri kom til å høre fra ham igjen. Der tok jeg feil. Han ringte meg fra utlandet. Så kom de tilbake til Norge og han begynte i et nytt yrke. Vi har siden den gang holdt kontakt med ujevne mellomrom og møtt hverandre 4-5 ganger siden han kom tilbake. Da har vi ligget med hverandre og det har vært vidunderlig. Jeg har aldri tent på noen så intenst som jeg tenner på ham. Jeg skilte meg for snart tretten år siden.

For to måneder siden ringte han meg og fortalte at nå er han separert. Etter det har vi nesten hatt daglig kontakt via sms og telefonsamtaler. Han har aldri klaget over at jeg har skrevet for mye. En gang sendte han meg forøvrig 17 sms på en dag. Da var han kåt da!

Jeg oppfatter ham som veldig snill, intelligent og omsorgsfull. Å bli holdt av ham er helt fantastisk. Og han er en seksuell pleaser.

Grunnen til at jeg skrev mitt innlegg er at jeg med jevne mellomrom blir ganske sprø, mister balansen, blir paranoid og kjemperedd. Da er hele verden i mot meg og spesielt de som bryr seg om meg. De blir mine verste fiender. Dette inkluderer egne barn. Kanskje det er en del av psykdommen? Jeg vet ikke hva det er. Men hvem vil ha meg når jeg er sånn? Jeg foretrekker å stenge meg inne på et mørkt rom og sitte der å skjelve.

Jeg sendte en ganske paranoid melding til ham og jeg tolker det som han ble litt opprørt. Men han vet at jeg er bipolar og jeg har skrevet til ham mange ganger når jeg har vært i dårlig form. Men jeg vil jo helst bare være en glede for ham!

 

Må det være enten eller? Kjæreste eller ingenting? Hvorfor kan du ikke forsøke å senke skuldrene litt, date, ta en middag eller tre med fyren mens du rydder litt i eget relativt dystre tankegods og forsøker å få noe ok ut av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, XbellaX skrev:

 

Må det være enten eller? Kjæreste eller ingenting? Hvorfor kan du ikke forsøke å senke skuldrene litt, date, ta en middag eller tre med fyren mens du rydder litt i eget relativt dystre tankegods og forsøker å få noe ok ut av sommeren.

Det var et godt råd og gode ord. Jeg har blitt tipset både av psykolog og psykiater å lage en kriseplan for de periodene jeg mister balansen. Det skal jeg gjøre når jeg kommer hjem. Jeg kan ikke be andre menneske om å bære mine byrder.

De siste dagene har jeg hatt det veldig fint. Nå er alt normalt igjen og jeg har også energi. Hurra!

Ja det er en god idé å slappe av litt når det gjelder denne mannen. Jeg trenger ikke å slå på stortromma med en gang. Hvorfor ikke bare glede meg over de telefonsamtalene vi har og alle de sms'ene vi sender hverandre? Det er veldig koselig, lekende lett og morsomt. Jeg vil verken skremme vannet av ham eller meg selv.

Han flytter snart nærmere Oslo og jeg er invitert til å komme på besøk til ham. Vi kommer til å ende i køys helt sikkert. Det er ikke lange veien å kjøre, kanskje en halvtime med bil. Ellers kunne jeg tenke meg å gå på kino med ham og gå på en enkel restaurant. Kanskje gå på en utstilling hvis det interesserer ham. Kanskje gå noen turer ute i naturen. Jeg håper han har lyst til å komme hjem til meg også og møte min yngste sønn. I mellomtiden nyter jeg gode dager på hytta. Vi skal snart reise hjem til Oslo og jeg begynner å glede meg til å dra. Det er alltid trist å dra fra hytta, men en gang må vi jo hjem.

Nå jeg kommer hjem venter det et tonn klesvask, men det går helt greit. Jobben er å stenge hytta. Mye som skal gjøres.

Nå har jeg roet meg helt ned og ser at å møtes over kaffe også hadde vært utrolig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med deg: Mulige kjærester som også er erotisk tent på deg, skal en være skeptiske til. Kanskje de til og med har et ønske om å få deg til sengs :-(

Anonymkode: e5f47...be9

Hahaha! Regner med du prøver å være morsom. Godt å fått satt ting litt i perspektiv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
12 minutter siden, Merimot skrev:

Var en sånn porrleif jeg var litt keen på; men så ble han gammel og sliten og dårlig og tykk og alt og KJEDELIG så da varte ikke det lenger enn 1.5 mnd. 

Ble han alt det der på 1,5 mnd? Han lever nok et hardt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, Merimot skrev:

Vel etter det så benyttet jeg han til: som/ for KLOVN. Skulle vise seg at det ble mye morsommere pga han er tykk dum og har stygg sveis.

Så plump du er.

Anonymkode: 3c1ea...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å bli forelsket så lett. Det er vanskelig..Jo jeg har noenganger blitt veldig forelsket, men det har endt med at jeg har blitt såret. Så jeg lurer liksom på om jeg bør være alene. Får frysninger bare av å tenke på å date.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Merimot skrev:

Hva betyr plump? Det er et engelsk ord? Mener du at jeg er Direkte?

Noe i den duren.

Anonymkode: 3c1ea...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Merimot skrev:

Det er fra hole: live through this....

Stemmer det, vel.

Anonymkode: 3c1ea...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det, vel.

Anonymkode: 3c1ea...190

 

3 minutter siden, Merimot skrev:

Men du vet ikke hva det er du.

 

Prøv å ha litt respekt for trådstarter på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Merimot skrev:

Det er grusomt å bli såret i kjærligheten men det går faktisk over igjen. Utrolig nok.

Det er grusomt. Jeg er fortsatt trist etter forrige brudd selv om det er halvannet år siden. Folk sa at det hjalp å date. Jeg var på date med 10 ulike menn etter han og hjalp det ? Nei det hjalp ikke meg. Når jeg skriver med andre menn så forsterker det bare savnet etter eksen. Så jeg hater alt som heter dating. Det skal ikke være lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...