Gå til innhold

Vanlig med dårlige dager også uten spesiell grunn?


umakenverdt

Anbefalte innlegg

10 timer siden, umakenverdt skrev:

Ja, fikk meg bil for noen uker siden 😊 Det er utrolig spesielt å ha egen bil. Er litt redd den ennå, men følelsen av å kjøre alene når jeg vil er utrolig. Har vært på et par utflukter med den og det er en enorm frihetsfølelse.

Å kjøre bil er deilig. - Gratulerer og enjoy!!  🚙😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, umakenverdt skrev:

Ja, fikk meg bil for noen uker siden 😊 Det er utrolig spesielt å ha egen bil. Er litt redd den ennå, men følelsen av å kjøre alene når jeg vil er utrolig. Har vært på et par utflukter med den og det er en enorm frihetsfølelse.

Gratulerer! Jeg håper du får mange nydelige høstturer i den også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Ja, det var faktisk mulig for meg også å lære! Nå må jeg bli vant å kjøre med bilen min, og så blir det nok mange turer i den fremover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
23 timer siden, umakenverdt skrev:

Ja, fikk meg bil for noen uker siden 😊 Det er utrolig spesielt å ha egen bil. Er litt redd den ennå, men følelsen av å kjøre alene når jeg vil er utrolig. Har vært på et par utflukter med den og det er en enorm frihetsfølelse.

Så gøy :D Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg som oftest har en grunn til mine dårlige dager, men på en måte så har jeg mye å være glad for på de dårlige og. 

Når jeg har dårlige dager, så takler jeg situasjoner mye dårligere. Jeg gjerne henter frem problemer fra fortiden og lar de prege meg ganske hardt. Når jeg har bedre, så ser jeg lysere på det. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
På 25.7.2017 den 22.33, umakenverdt skrev:

Vi mennesker er så rare, jeg forstår det ikke. Må kanskje bare vente og håpe at det går seg til og ikke ta store avgjørelser nå. Forsøke å ikke gjøre dumme handlinger. 

jeg har perioder med mani, da lagwr jeg morsomme grove eventyr om natta, og ler og har det gøy. men jeg har ikke noe psykisk sykdom, og ivertfall ikke mani/bipolar. så det er nokk helt normalt å ha dårlige/overdrevne gode dager uten grunn. det sier ivertfal personalet til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...