Gå til innhold

Hadde planer idag, men må vente.


emilie321

Anbefalte innlegg

På mandag var jeg skikkelig tent på å begynne og trene igjen. Hadde store planer å begynne på treningssenteret idag, men må sette det på vent. 

Igår rant svetten bare jeg beveget meg litt, tenkte at det var fordi det var varmt og at jeg fortsatt var sliten etter turen jeg var på. Men idag våknet jeg med dundrende hodepine og vondt i halsen og øret. Må bare sette treningen på vent, men ble så skuffet. Men på den andre siden så var det kanskje like greit at det kom nå og ikke etter en uke eller to med trening. 

Ja, idag er jeg sutrete, er lei av at det hele tiden er noe. :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, emilie321 skrev:

På mandag var jeg skikkelig tent på å begynne og trene igjen. Hadde store planer å begynne på treningssenteret idag, men må sette det på vent. 

Igår rant svetten bare jeg beveget meg litt, tenkte at det var fordi det var varmt og at jeg fortsatt var sliten etter turen jeg var på. Men idag våknet jeg med dundrende hodepine og vondt i halsen og øret. Må bare sette treningen på vent, men ble så skuffet. Men på den andre siden så var det kanskje like greit at det kom nå og ikke etter en uke eller to med trening. 

Ja, idag er jeg sutrete, er lei av at det hele tiden er noe. :(

 

God bedring :-) Prøv å nyte noen dager i ro med god samvittighet! Jeg, derimot, sitter og gruer meg til å dra på spinning i dag - men mangler grunn til å la være ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, frosken skrev:

God bedring :-) Prøv å nyte noen dager i ro med god samvittighet! Jeg, derimot, sitter og gruer meg til å dra på spinning i dag - men mangler grunn til å la være ;-)

Takk frosken, ligger under pledd på sofaen, håper på at jeg er bra til lørdag. Da skal jeg prøve å komme meg på treningssenteret.

Håper du hadde en fin time på spinningen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, emilie321 skrev:

På mandag var jeg skikkelig tent på å begynne og trene igjen. Hadde store planer å begynne på treningssenteret idag, men må sette det på vent. 

Igår rant svetten bare jeg beveget meg litt, tenkte at det var fordi det var varmt og at jeg fortsatt var sliten etter turen jeg var på. Men idag våknet jeg med dundrende hodepine og vondt i halsen og øret. Må bare sette treningen på vent, men ble så skuffet. Men på den andre siden så var det kanskje like greit at det kom nå og ikke etter en uke eller to med trening. 

Ja, idag er jeg sutrete, er lei av at det hele tiden er noe. :(

 

Ja, det er dessverre gjerne noe hele tiden. Det er visst slik det er å leve. Du får bare slappe av og tenke at du forhåpentligvis ikke blir mer forkjølet i år. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, cilie skrev:

Ja, det er dessverre gjerne noe hele tiden. Det er visst slik det er å leve. Du får bare slappe av og tenke at du forhåpentligvis ikke blir mer forkjølet i år. God bedring!

Takk!

Ja, det er nok en del av livet. Får være fornøyd med det jeg faktisk har og det er et bedre liv enn det det var for få år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det litt lenger til trenings oppstart enn det jeg håpet på. Måtte begynne på antibiotika idag :(

Får satse på oppstart neste lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...