Gå til innhold

Hva er de største "tidstyvene" i ditt liv? Hvis du ønsker å si noe om det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min er mobilen. Den er " kommet mellom" de nærmeste og meg og ikke alltid lurt og koster mye for meg. Allikevel veldig grei i gitte situasjoner.😊

( kanskje "det man elsker å hate" for meg)

Anonymkode: f49a3...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det er nok mobilen, ja. Håper ikke den kommer mellom meg og de nærmeste.

Jeg foreslo faktisk mobilfrie lørdagskvelder en gang, men fikk ikke noen respons på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ting tar ofte lang lang tid, ja. Iallefall har jeg det sånn spesielt når jeg prøver å se meg selv litt utenifra. Også en slags sorgprosess. Men jeg har alltid vært en veldig " treg" tenker. 

Anonymkode: f49a3...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 time siden, Gargamel skrev:

Det er nok mobilen, ja. Håper ikke den kommer mellom meg og de nærmeste.

Jeg foreslo faktisk mobilfrie lørdagskvelder en gang, men fikk ikke noen respons på det.

Har den som et tidstyveri også. Har profil på tinder. Får ganske mye kritikk fordi jeg er treg å svare. Men jeg forsøker å ikke sitte 24 timer inne i døgnet. Blir for mye  for meg. Derfor så ser jeg at det er andre som er mer avhengig av mobil enn meg på sett og vis. Ialefall når det gjelder tinder meldinger. Holder å logge seg på hver 3 time .. det bør jo holde på tinder. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ting tar ofte lang lang tid, ja. Iallefall har jeg det sånn spesielt når jeg prøver å se meg selv litt utenifra. Også en slags sorgprosess. Men jeg har alltid vært en veldig " treg" tenker. 

Anonymkode: f49a3...7ff

Jeg holder på slik og. Forsøker å se og forstå meg selv utenfra  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min er mobilen. Den er " kommet mellom" de nærmeste og meg og ikke alltid lurt og koster mye for meg. Allikevel veldig grei i gitte situasjoner.😊

( kanskje "det man elsker å hate" for 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min er mobilen. Den er " kommet mellom" de nærmeste og meg og ikke alltid lurt og koster mye for meg. Allikevel veldig grei i gitte situasjoner.😊

( kanskje "det man elsker å hate" for meg)

Anonymkode: f49a3...7ff

DOL! Og andre nettsteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største tids-tyv er nok at jeg er så treg med å komme igang. Når jeg først får sparket meg igang så går ting unna. Så kommer nok mobilen på en god andreplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 timer siden, Mina1 skrev:

Har den som et tidstyveri også. Har profil på tinder. Får ganske mye kritikk fordi jeg er treg å svare. Men jeg forsøker å ikke sitte 24 timer inne i døgnet. Blir for mye  for meg. Derfor så ser jeg at det er andre som er mer avhengig av mobil enn meg på sett og vis. Ialefall når det gjelder tinder meldinger. Holder å logge seg på hver 3 time .. det bør jo holde på tinder. 😂

Ja, det er rart hvordan noen på sosiale media forventer svar med én gang. Noen kommuniserer via Facebook og forventer svar med en gang, selv i arbeidstiden. Det høres slitsomt ut med folk som forventer svar på Tinder. Dårlig reklame for dem. 

Jeg er mye på dol som Facebook fordi jeg liker å være anonym tror jeg. Det er behagelig å dele løse tanker om politikk, jobb og private ting uten å være redd for å bli satt i bås. Altså er dol den største tidstyven på mobilen for min del.  

Jeg har begynt å sjekke FB litt oftere  fordi det faktisk har blitt sånn at man er ute av kommunikasjonsloopen hvis man ikke er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
2 timer siden, Gargamel skrev:

Ja, det er rart hvordan noen på sosiale media forventer svar med én gang. Noen kommuniserer via Facebook og forventer svar med en gang, selv i arbeidstiden. Det høres slitsomt ut med folk som forventer svar på Tinder. Dårlig reklame for dem. 

Jeg er mye på dol som Facebook fordi jeg liker å være anonym tror jeg. Det er behagelig å dele løse tanker om politikk, jobb og private ting uten å være redd for å bli satt i bås. Altså er dol den største tidstyven på mobilen for min del.  

Jeg har begynt å sjekke FB litt oftere  fordi det faktisk har blitt sånn at man er ute av kommunikasjonsloopen hvis man ikke er der.

Og jeg kutter ut å skrive med de som klager over at jeg ikke svarer så fort. Det er ofte de useriøse eller de som ikke er å samle på som klager. De er egentlig ikke interessert men klager fordi de vil ha alt tilgjengelig med en gang for å utnytte det. Det er min tankegang om dem. 

Jeg på min side bruker alt for mye tid på tinder i seg selv. Skriver med mange. Men egentlig så vet jeg ikke om jeg orker å gi meg i kast med dating igjen. Fordi jeg har opplevd noe som jeg fortsatt er såret over. Dermed sløser jeg med min egen tid pluss andre sin egentlig.. Synd men dukker det opp en person som virker ganske interessant så kan det være at jeg våger meg ut i gamet igjen. Men vet ikke.. jeg mangler selvtilliten til å tro at jeg er fin nok til et forhold. Noe jeg også bruker altfor mye tid til å fundere over.. altfor mye tid på å tenke på det med : er jeg fin nok? hvorfor forsvinner menn ut fra livet mitt ? er det noe med meg eller de osv ? Kommer jeg noensinne til å orke å utsette meg for dating igjen ? Tankene om dette kan løpe løpsk . Nei kjipe tanker. Kunne det ikke vært enklere ;)

Samme her. Med facebook så føler jeg at jeg er nødt til å oppdatere meg info for å være med i hva som skjer. Går ikke ofte innpå facebook men cirka to ganger for dagen iallefall. .:) 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

P den annen side. Tingene kan bli for reiser også. Ofte er det støvsuging og vasking og sånne ting som det stjeles tid fra hjemme hos meg.

Anonymkode: f49a3...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok FB og DOL som er de største tidstyvene. Eller, egentlig tror jeg hundene "stjeler" mest tid, men ser ikke på de som tidstyver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...