Gå til innhold

Hvordan "havnet" du på doktoronline?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, Maggie55 skrev:

Fordi man strever med å bryte ut av " dårlige sirkler" i livet sitt. Tror mye handler om det og da prøver man " alt" fordi man føler seg så fortvilet at man ikke klarer seg like godt som " Alle andre".

Mange ganger skjønner jeg ikke hva du mener... 

Anonymkode: 519a2...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg må ærlig si at dette forumet er det beste jeg har vært på av norske forum. Ingen hetsing. På kvinneguiden og diskusjon var det så mye hetsing, drittslenging og mobbing av andres problemer. 

Så kjære brukere her inne: Dere er hyggelige! Den må dere ta til dere :) 

Jeg tror det er fordi vi er en del faste/kjente brukere her - nick - og at antall brukere er færre. Gjennomsnittsalderen er nok vesentlig høyere enn på Kvinneguiden. Det diskuteres dessuten en del tyngre temaer her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk problemer med meg selv for nærmere tyve år siden og fant da dol på nettet.  Var ikke mye her og visste aldri om doltreff før lenge etterpå.  Da jeg ble skilt var jeg mere her og husker godt kranglingen i en periode.  Dolere var ikke snille mot hverandre bestandig.  Noen ble harselert med og etterhvert forsvant mange.  Det er interessant at så mange som er her nå har vært her fra tidenes morgen.  De siste årene har jeg vært veldig lite på dol og det må være riktig mange måneder siden sist. 

 

Anonymkode: d523c...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
6 timer siden, cilie skrev:

Jeg tror det er fordi vi er en del faste/kjente brukere her - nick - og at antall brukere er færre. Gjennomsnittsalderen er nok vesentlig høyere enn på Kvinneguiden. Det diskuteres dessuten en del tyngre temaer her. 

Ja, jeg må ærlig si: folk er hyggelige her inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...