Gå til innhold

Hvor mye har du brukt på sommerferie i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mina1
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enkelt: hvor mye - i kroner - brukte du på sommerferien din i år?

Anonymkode: 13e5a...dc8

Jeg vet at jeg har brukt ca 21 000 kroner for meg og barna, for hele turen, utenom mat, lommepenger og aktiviteter. I mat, lommepenger og aktiviteter har jeg brukt ganke mye penger tror jeg. Har ikke regnet ut hvor mye det gikk. Er faktisk interessant å finne ut hvor mye jeg brukte på det itillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke nøyaktig hvor mye jeg har brukt, litt mer diesel enn ellers og litt mer på mat, så alt i alt tipper jeg kanskje 2-3000 mer enn ellers. Det ble veldig mange mil kjøring i "ferien".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

jeg har brukt 0,- kroner på reising.

 

Ellers så hadde jeg tatt av kontokreditten, så mye av skattepengene gikk til å rette opp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Vi har kjørt rundt 100 mil med to biler, bodd gratis, og ellers ikke brukt så mye ekstra. Nå skal to av ungdommene på hver sin utenlandstur, og da betaler vi ca 2000 for dem hver, resten betaler de selv. Jeg skal på en liten tur om noen dager, og bruker vel 1200 på den. Vi skal til Frankrike i høstferien, og da vil det gå med ca 30000 tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerferie: ca 10.000 (kun for meg). Det inkluderte alt fra fly til mat og drikke. Syntes det ble ganske billig i år.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spart på noe når det gjelder mat og drikke for hele familien, men det blir jo Ikke de helt store beløpene. Det hjelper på feriebudsjettet at ferien tilbringes på egen båt og hytte. I hvertfall om en ser helt isolert på feriekostnaden ^_^.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt 14000 tilsammen. Det er med reise og mat for 2 personer pluss inngangspenger til Tivoliet  og så lommepenger til meg. Da spiste og drakk vi det vi hadde lyst på. (Det gikk litt på taxfree da)

Det var iallefall verdt det, vi hadde en flott tur:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ingenting, men om en ukes tid skal kjæresten og jeg på biltur så da blir det noen netter på hotell og utespising. I høstferien er ungene og jeg invitert på tur, men det går jo litt i lommepenger og mat da. Blir et rimelig ferieår i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gargamel skrev:

Veldig, veldig mye. 3 uker på reise med hele familien. Sikkert den dyreste ferien noensinne. 

Du slår ikke safarien forleden år 😲.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Xtra skrev:

Du slår ikke safarien forleden år 😲.

Nei. Det hørtes enda dyrere ut, men samtidig noe jeg gjerne skulle opplevd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreaswell

Svært lite :D Vi reiser ikke noe særlig om sommeren, kun til Vestlandet hvor svigers bor og til hytta på Hvaler. Vi drar 4 uker til Spania i høst (får låne leiligheten til et vennepar gratis) og 3 uker til Thailand februar 2018, så sparer til da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har brukt 4000 - 5000 kr. for ferie i tre uker.  Det er fly, busser, taxier, mat og litt underholdning.  Jeg ville nok ha brukt penger om jeg hadde vært hjemme også så dette er lite.  Jeg pleier ikke å dra på dyre ferier om sommeren.

Anonymkode: 15fe0...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...