Gå til innhold

Er å reise det beste som finnes?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg er nok ganske sær. Har bikket 40 og aldri vært utenfor Skandinavia.  Jeg synes mange jeg kjenner, flyr både hit og dit, og ofte og langt.

 

Når man ser konkurranser er ofte en reise premien. Jeg gidder ikke engang delta da. Hva er poenget? Jeg blir stressa av å ta t-banen ned til by´n..

 

Jaja, jeg er i alle fall klimavennlig :P

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell

Det å reise, oppleve nye land og kulturer er helt fantastisk ja :) Jeg klarer aldri å slappe av så godt som jeg gjør når jeg f.eks er i Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å se / oppleve nye steder.

Men det hadde ikke gjort noe om hele verden var litt nærmere eller om det hadde eksistert en type sci-fi-transport (gjerne miljøvennlig også). For jeg er ikke så glad i selve reisen, så jeg får nok aldri se f.eks. Sør-Amerika, som jeg var veldig fascinert av som ungdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å reise, men har ikke akkurat vært verden rundt nei. :) Liker best å reise når det er bare kjæresten og jeg og vi tar livet med ro og bare koser oss. Trenger ikke være så langt unna, det er unektelig en del stress forbundet med fly og flyplasser og busstransport og sånt. Men deilig når man omsider er fremme og kan slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker tanken på å reise, men sliter alltid med å leve i nuet, så reisen er nesten best når hjemme igjen... Da vil jeg tilbake og reise mer😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg ville ikke vært foruten. Jeg tror livet ville gått litt for fort hvis alle dager og år var like. Å reise andre steder er en måte å få nye impulser. 

Jeg vil ikke gå så langt som å si at lange reiser er avgjørende faktor for å ha et godt liv. Jeg hadde ikke hatt alvorlig forringet livskvalitet om feriene var dagsturer i nærområdet, men måtte skapt andre typer opplevelser og variasjon. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i å reise. Å kjøre rundt for å gå turer i fjellet liker jeg, men fly og hotell og fremmede språk og ukjent mat o.s.v. liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det å reise til fremmede steder og bli kjent med mennesker i sine egne omgivelser har vært en stor del av mitt liv og jeg ville ikke vært det foruten.  Jeg har reist i krigsområder og vært der hvor vestlige mennesker aldri har vært.

Jeg drar heller på storbyferie enn sydentur, men med årene kommer behov for mere ro og da ser jeg for meg at jeg skal reise mer i landlige omgivelser i Europa.

Anonymkode: cb7e4...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg er nok ganske sær. Har bikket 40 og aldri vært utenfor Skandinavia.  Jeg synes mange jeg kjenner, flyr både hit og dit, og ofte og langt.

 

Når man ser konkurranser er ofte en reise premien. Jeg gidder ikke engang delta da. Hva er poenget? Jeg blir stressa av å ta t-banen ned til by´n..

 

Jaja, jeg er i alle fall klimavennlig :P

Ja. Det er fint å være under veis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg er glad i å reise, men reiser ikke så ofte utenlands. Nå planlegger vi tur til Frankrike i høstferien, og det gleder jeg meg til 😊 Synes det er spennende å prøve seg på andre språk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg hadde nok reist mer, om jeg ikke hadde angst for trange plasser, masse folk og slikt. Men jeg synes det virker noe stressende på alle måter egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...