Gå til innhold

Trump/kanskje han ikke er bak mål?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg har lest så mya av boka hans som jeg har mage til. Det skal sies at han har media mot seg, men han er faktisk helt bak mål. Han er ikke frisk. (Seriøst). 

Når det gjelder siste influensavaksine, så aner jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg har lest så mya av boka hans som jeg har mage til. Det skal sies at han har media mot seg, men han er faktisk helt bak mål. Han er ikke frisk. (Seriøst). 

Når det gjelder siste influensavaksine, så aner jeg ikke. 

Hva mener du med helt bak mål? Tror han på konspirasjonsteorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
57 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva mener du med helt bak mål? Tror han på konspirasjonsteorier?

Nei. Han skryter av seg selv hele tiden og rakker ned på alle andre. Han mener det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Nei. Han skryter av seg selv hele tiden og rakker ned på alle andre. Han mener det også.

Å? det visste jeg ikke. Men kanskje det er sånn han har kommet dit han er i dag, altså med tro på seg selv. Kanskje vi alle burde hatt mer tro på oss selv? Men ikke rakke ned på andre da, vi er alle likeverdige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til tross for sitt gode utgangspunkt fra forretningsverden og store talent til å fylle de fleste jobber virker det ikke som han er bra nok for denne. Får han god nok medisinsk oppfølging. Synes ikke han virker helt frisk selv. Får han gode nok medisinske råd?

Virker også som om han kun snakker seriøst med likesinnede. Det går ikke bra i lengden dersom man skal styre et land og ha betydning for så mye tror jeg.

Anonymkode: fb917...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kanskje noen står bakom å trekker i trådene. At han selv også blir utnyyttet kanskje også. Han sier så mange utenkelige tanker føler jeg som ikke er noe forklaring i en stor valgkamp.

Vet ikke lenger hva jeg skal tro. Alt blir jo spekulasjon om hvorfor han er slik.

Anonymkode: fb917...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til tross for sitt gode utgangspunkt fra forretningsverden og store talent til å fylle de fleste jobber virker det ikke som han er bra nok for denne. Får han god nok medisinsk oppfølging. Synes ikke han virker helt frisk selv. Får han gode nok medisinske råd?

Virker også som om han kun snakker seriøst med likesinnede. Det går ikke bra i lengden dersom man skal styre et land og ha betydning for så mye tror jeg.

Anonymkode: fb917...2de

Nei jeg vet ikke, bare tenkte han hadde noen poenger. Har ikke satt meg så mye inn i hvordan han er ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje noen står bakom å trekker i trådene. At han selv også blir utnyyttet kanskje også. Han sier så mange utenkelige tanker føler jeg som ikke er noe forklaring i en stor valgkamp.

Vet ikke lenger hva jeg skal tro. Alt blir jo spekulasjon om hvorfor han er slik.

Anonymkode: fb917...2de

Virker ikke som han tilhører eliten da? Han er noe for seg selv og snakket ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes bare han virker som en skikkelig streber jeg.

Anonymkode: fb917...2de

Ja vi får se hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har liksom alltid opplevet det som at i en jobb som politiker er det tradisjonelt stort slingringsmonn med hensyn på politiske vyer og uttalelser fordi man ønsker politikere med visjoner. Men man ønsker jo gode visjoner og personer som praktiserer godt skjønn og gjør god jobb. Jeg har ingen tro på han.

Men det er jo så mye annet å tro på i verden og så veldig mye kunnskap har ikke jeg om politikk og interessen min for politikk går bare lenger og lenger under nullnivået men jeg skjønner at enkelte mener at man bør følge desto mere med.

Alt bare lite fremmende for politikk på alle måter synes jeg. Iallefall ingen inspirator synes jeg.

Hele verden og også personen Trumf selv har fortjent alt godt.

Anonymkode: fb917...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På den annen side er det lite god reklame for "fagfeltet politikk" å spore noe sted i verden nå synes jeg. Det å hjelpe andre som trenger det er veldig vanskelig og så mange i verden trenger hjelp også i dag. 

Man kan bare gå i seg selv.

Anonymkode: fb917...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...