Gå til innhold

Magevirus?


Fredrik SM

Anbefalte innlegg

Hei! I de siste 5 dagene har jeg hatt lette (noen ganger mediume) magesmerter som stikking, det kommer og går og vrer som oftest bare i 1-5 sekunder, jeg har også hatt kvalme, slitenhet og trøtthet (Det begynnte da jeg våknet den dagen) Jeg  var idag hos legen og tok urin OG blodprøve og fortalte hun at jeg var redd for tarmkreft, hun sa at blodprøvene slo ut ingenting på en tidlig svults eller noe sånnt i blodet, men jeg mener å ha lest at kreft i mage og tarm ikke sees på en blodprøve? (hun stakk i fingen) Er dette sant? Og har du noen ide om hva dette kan være? (smertene kan av og til være i brystet, men hun mistenker at dette er muskelsmerter dersom jeg har trent muskler veldig hardt i det siste) Har nokså normal avføring (2-3 10-15cm passe tykke, har ikke hatt noe synlig blod heller, men visst jeg ser inni kan de være lite slimete og ekkle (har hatt dette leeeenge) tror bare det er mitt kosthold, har et ganske dårlig et) også har jeg hatt VELDIG høye lyder fra magen/tarm, altså veldig høye lyder av væske som flyter rundt, som også kan høres ut som gugling eller roaring, er nokså bekymret, (har også en liten føflekk på skulderen, litt svart i midten så brun rundt, har hatt den en stund, har ikke hatt noe kløe eller noe som helst med den, er den nokså fin?) Takk for hjelp :)

Endret av Fredrik SM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...