Gå til innhold

"Klikker"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen ganger føles det som om jeg holder på å "klikke", akkurat som om jeg får en overdose av tanker og følelser som jeg ikke klarer å håndtere. Lysten til selvskading og selvmord stiger, men har til nå klart å unngå begge deler. Det kan vare fra 15 minutter til en dag før det roer seg. Synes det er så skremmende at jeg prøver å la være å tanke og føle med å holde hode mitt opptatt med andre ting.

Har diagnosen ptsd og depresjon. Går til behandling, men akkurat nå er det sommerferie.

Hva kan dette være? Noen andre som har det slik? Finnes det noe jeg kan gjøre for å takle dette bedre?

Anonymkode: d7211...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg føler det har med tidligere opplevelser av krenking av "intimsone "( også med andres ord) å gjøre uten at man har klart å sette ord på dette verken for seg selv eller andre. Opplevelse av at selv om man hadde ropt om hjelp til politi eller andre hadde det ikke hjulpet fordi man er så verdiløs og talentløs og uten noen konstruktive tanker og blir aldri annet. Mange i dag føler de ikke er " bra nok". tror jeg.

Det er forferdelig tungt å måtte be om hjelp spesielt om man føler man har bidratt så lite til totalen, " so to say".

Man må bare prøve å fatte nytt mot og ikke sammenlikne seg så mye med andre hele tiden og ikke sette seg selv som Gud over eget eller andres liv.

 

Veldig lykke til😊

Anonymkode: 7a2f3...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...