Gå til innhold

Har søkt jobb!


Gondor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
Akkurat nå, Gondor skrev:

Jeg har søkt på et vikariat 50 %.

Redd? Ja! Stolt ? Ja!

Kan ikke gi opp.

 

Så bra for deg :) Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Tøft av deg å gjøre det! Er du ufør i utgangspunktet? Det er jeg, og jeg hadde ikke turt å søke såpass høy stillingsprosent. Tror faktisk ikke jeg tør å søke på noe, for psyken er såpass ustabil at jeg ikke hadde greid å skjøtte noen som helst jobb. På gode dager, ja. Men siden jeg aldri vet når de dårlige kommer, hadde alt gått i dass og jeg hadde fått sparken. Og det handler ikke om for meg "å ta seg sammen" på de dårlige dagene, for når jeg er dårlig, så er jeg dårlig. Men masse lykke til til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rådvilla skrev:

Så flott! Tøft av deg å gjøre det! Er du ufør i utgangspunktet? Det er jeg, og jeg hadde ikke turt å søke såpass høy stillingsprosent. Tror faktisk ikke jeg tør å søke på noe, for psyken er såpass ustabil at jeg ikke hadde greid å skjøtte noen som helst jobb. På gode dager, ja. Men siden jeg aldri vet når de dårlige kommer, hadde alt gått i dass og jeg hadde fått sparken. Og det handler ikke om for meg "å ta seg sammen" på de dårlige dagene, for når jeg er dårlig, så er jeg dårlig. Men masse lykke til til deg! 

Jeg er ufør i utgangspunktet ja, så jeg tar en sjanse. Jeg skrev en kriseplan i sommer som jeg skal diskutere med mine behandlere. Når jeg får angst, blir paranoid, får tankekjør og blir deppa må jeg ha noe annet å ty til bortsett fra medisiner.

Vi får se. Jeg får beskjed av arbeidsgiver uansett hvilken vei det skulle gå.

"Feel the fear and do it anyway!"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg er ufør i utgangspunktet ja, så jeg tar en sjanse. Jeg skrev en kriseplan i sommer som jeg skal diskutere med mine behandlere. Når jeg får angst, blir paranoid, får tankekjør og blir deppa må jeg ha noe annet å ty til bortsett fra medisiner.

Vi får se. Jeg får beskjed av arbeidsgiver uansett hvilken vei det skulle gå.

"Feel the fear and do it anyway!"

 

Flott at du tør! :) Jeg gjør ikke...:wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt bekymret for søvnen min. Jeg har tatt Imovane 5 mg i en måned nå og fått orden på den, men nå har jeg gått tom. I går kveld gjorde jeg alt "riktig". Holdt meg unna brus, drakk urtete og tok noe urtepreparater som skal fremme god søvn. Jeg la meg halv tolv, våknet klokken tre, spiste litt, lå meg halv fire og stod opp halv åtte. Nå er planen å holde det gående i hele dag uten å legge meg ned.

Må kjøpe paracet i dag. Har så innmari vondt i hodet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gondor skrev:

Jeg er litt bekymret for søvnen min. Jeg har tatt Imovane 5 mg i en måned nå og fått orden på den, men nå har jeg gått tom. I går kveld gjorde jeg alt "riktig". Holdt meg unna brus, drakk urtete og tok noe urtepreparater som skal fremme god søvn. Jeg la meg halv tolv, våknet klokken tre, spiste litt, lå meg halv fire og stod opp halv åtte. Nå er planen å holde det gående i hele dag uten å legge meg ned.

Må kjøpe paracet i dag. Har så innmari vondt i hodet.

 

Helt naturlig med søvnkluss etter en mnd med Imovane. Du kan be om Zonat hos legen. Det er et c-prep, slik at du kan veksle mellom det og Imovane. Det beste er jo selvfølgelig p klare seg mest mulig uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cilie skrev:

Helt naturlig med søvnkluss etter en mnd med Imovane. Du kan be om Zonat hos legen. Det er et c-prep, slik at du kan veksle mellom det og Imovane. Det beste er jo selvfølgelig p klare seg mest mulig uten. 

Takk for tipset!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...