Gå til innhold

kropp i kaos


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Andre her som har en kropp i kaos to uker før mensen kommer? Hos meg er angsten på sitt verste, jeg har vondt i brystet og kroppen generelt, fordøyelsesproblemer, slapp og sykdomsfølelse, ømme og hovne pupper, svimmel, vondt i underlivet og enten sur eller veldig deprimert med tvangstanker og føler meg utilpass og utmattet. Hva kommer dette av og hva kan jeg gjøre for å få det bedre? Jeg trener, er aktiv og spiser sunt. Er veldig glad i grønn mat. Bruker ikke prevensjon. 

Anonymkode: ff45f...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre her som har en kropp i kaos to uker før mensen kommer? Hos meg er angsten på sitt verste, jeg har vondt i brystet og kroppen generelt, fordøyelsesproblemer, slapp og sykdomsfølelse, ømme og hovne pupper, svimmel, vondt i underlivet og enten sur eller veldig deprimert med tvangstanker og føler meg utilpass og utmattet. Hva kommer dette av og hva kan jeg gjøre for å få det bedre? Jeg trener, er aktiv og spiser sunt. Er veldig glad i grønn mat. Bruker ikke prevensjon. 

Anonymkode: ff45f...ae6

Ja jeg hadde alltid større problemer med kroppen og psyken når jeg hadde mensen, tar nå p.sprøyte. Er kvitt det kaoset det førte med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...