Gå til innhold

Dating-angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har angst for å date. Angst for å bli avvist. Jeg har blitt så mye avvist før. Jeg har ikke vært på date på 3 måneder. Jeg har datet 10 personer i løpet av halvannet år. Jeg har avvist noen få, og en del har avvist meg. Har truffet alle via nettdating. Jobber jeg for lite hardt med å finne kjærligheten, eller mener dere at jeg har vært flink å trosset angsten å datet 10 personer på halvannet år? 

Jeg er veldig flink å bereide meg selv fordi jeg kan føle at jeg ikke er flink nok. 

Anonymkode: 2f84c...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har angst for å date. Angst for å bli avvist. Jeg har blitt så mye avvist før. Jeg har ikke vært på date på 3 måneder. Jeg har datet 10 personer i løpet av halvannet år. Jeg har avvist noen få, og en del har avvist meg. Har truffet alle via nettdating. Jobber jeg for lite hardt med å finne kjærligheten, eller mener dere at jeg har vært flink å trosset angsten å datet 10 personer på halvannet år? 

Jeg er veldig flink å bereide meg selv fordi jeg kan føle at jeg ikke er flink nok. 

Anonymkode: 2f84c...ae3

Ja du har vært tøff som har datet 10 personer. Jeg ville også vært redd for avisning i en sånn rar og klein setting hvor man blir målt og dømt av noen man nesten ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Gargamel skrev:

Ja du har vært tøff som har datet 10 personer. Jeg ville også vært redd for avisning i en sånn rar og klein setting hvor man blir målt og dømt av noen man nesten ikke kjenner.

En trøst å høre at jeg ikke er alene om angst for å treffe noen via nettdating. Det er så kleint. Man kjenner ikke vedkommende. Og personlighetene er så ulike og. Noen er hyggelige og lett å prate med. Noen er det stikk motsatte osv. Det er veldig sjelden at jeg har følt meg vel og avslappet i den settingen. Det er en trøst i at det ikke bare er meg som har angst for det. 

Jeg har faktisk egentlig vært flinkere enn jeg sikkert tror. Tross angsten så har jeg vært å møtt ca 10 personer via nettdating på et og et halvt år. Det må jeg si er bra for å ha sterk angst for det. Jeg har tvunget meg ut. De siste 3 månedene har jeg holdt meg borte fra dating. Og det har vært 3 deilige måneder. Mer avslappende å slippe å gå evig i høyspent. Er nok sunt å ta litt pauser i jakten på kjærligheten også :)

Anonymkode: 2f84c...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ved dating er det jo en stor sannsynlighet for å finne ut at en ikke passer sammen. Jeg synes ikke det skal kalles avvisning.

Anonymkode: 7c4d2...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Gondor skrev:

Synes du er råtøff jeg!

Takk :) Jeg er mulig flinkere enn jeg tror faktisk. Jeg har kjempe-angst for å date, men ... jeg har jo datet 10 personer etter at eksen min dumpet meg!. Og derfor får jeg vel si: Jeg er virkelig flink med tanke på angsten min. 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved dating er det jo en stor sannsynlighet for å finne ut at en ikke passer sammen. Jeg synes ikke det skal kalles avvisning.

Anonymkode: 7c4d2...c87

Er egentlig enig. Når et forhold tar slutt er det en avvisning og et brudd, men dating... så er det vel bare å møte folk, og det er jo ikke direkte brudd iallefall. Men jeg er redd for å date... Men jeg får klappe meg selv på skulderen å si til meg selv at jeg er modig som har trosset sterke angsten så mye :) 

Anonymkode: 2f84c...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...