Gå til innhold

Bisarre ideer ved hypomani?


Villanda

Anbefalte innlegg

Dere andre med bp: Får dere merkelige ideer i forbindelse med hypomane faser? Det får jeg iblant. Noen av dem kunne lett bli sett på som litt destruktive, men det er ikke forbundet med noen negative tanker eller følelser, det er ikke for å unngå noe, eller bli kvitt ubehag, det er mer forbundet med nytelse, men det er nok ikke alt dette som er helt heldig. Ikke blamerende.  For det er for skamfull til at noen får vite det. Har en gang gjort noe ulovlig i forbindelsfmed det. Ikke alvorlig. Føles så tåpelig i etterkant. (Handler ikke om rus. Da hadde jeg vært uskikket i mine primærroller)

 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Villanda skrev:

Dere andre med bp: Får dere merkelige ideer i forbindelse med hypomane faser? Det får jeg iblant. Noen av dem kunne lett bli sett på som litt destruktive, men det er ikke forbundet med noen negative tanker eller følelser, det er ikke for å unngå noe, eller bli kvitt ubehag, det er mer forbundet med nytelse, men det er nok ikke alt dette som er helt heldig. Ikke blamerende.  For det er for skamfull til at noen får vite det. Har en gang gjort noe ulovlig i forbindelsfmed det. Ikke alvorlig. Føles så tåpelig i etterkant. (Handler ikke om rus. Da hadde jeg vært uskikket i mine primærroller)

 

Hvis du med bisarre ideer mener vrangforestillinger, så er det et symptom på mani. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Janus30 skrev:

Hvis du med bisarre ideer mener vrangforestillinger, så er det et symptom på mani. 

Nei, mener ikke vrangforestillinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hypomanier selv, men da jeg leste spørsmålet ditt, tenkte jeg "er ikke det naturlig?"  

For meg høres det ut som hypomani og bisarre ideer godt kan henge sammen. Ble ikke overrasket over det, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...