Gå til innhold

Beste medisin for skjelving?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Betablokker? Jeg fikk zelodoks(tror jeg det het) virket ikke. Men skal prøve det du foreslår:-) Hvor høy dose må jeg ha for god virkning?

Anonymkode: 47550...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjelver som fy til tider også. Aner ikke hvorfor. Utrolig ubehaglig! Virker som det kommer etter at jeg har vært steder med mye folk. Kan det ha noe med angsten å gjøre?

Ikke meningen å kuppe tråden altså.

Endret av Andreaswell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er fryktelig ubehagelig. Skulle ønske jeg hadde et annet utslag av nervøsiteten, men måtte selvfølgelig få det mest avslørende. 

Anonymkode: 47550...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er fryktelig ubehagelig. Skulle ønske jeg hadde et annet utslag av nervøsiteten, men måtte selvfølgelig få det mest avslørende. 

Anonymkode: 47550...a72

Hadde svette i tillegg tidligere, men det fjerner jeg fint med Botox undervarmene og Dridase :)

Men skulle gjerne sluppet den skjelvingen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner p skjelve om jeg skal spise sammen med noen

Anonymkode: 47550...a72

Fikk Sobril framfor betablokker til angstfylt situasjon med skjelving. Gjelder ikke spising da.. vet ikke hvor ofte du spiser med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...