Gå til innhold

Er dette normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Å bli nervøs for intim-kontakt(et bedre ord?)ikke seksuelt, men rett og slett å bli nervøs for et jobbmøte, en middag eller å være med noen alene? Blir ikke nervøs om det er flere enn meg tilstede.

Anonymkode: 864ba...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å bli nervøs for intim-kontakt(et bedre ord?)ikke seksuelt, men rett og slett å bli nervøs for et jobbmøte, en middag eller å være med noen alene? Blir ikke nervøs om det er flere enn meg tilstede.

Anonymkode: 864ba...4b9

Hva mener du med "normalt" her? At det du beskriver er tegn på sykdom og dermed unormalt? Eller at det du beskriver er forskjellig fra det de fleste opplever?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, frosken skrev:

Hva mener du med "normalt" her? At det du beskriver er tegn på sykdom og dermed unormalt? Eller at det du beskriver er forskjellig fra det de fleste opplever?

Folk flest:)

Anonymkode: 864ba...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk flest:)

Anonymkode: 864ba...4b9

Du er i alle fall ikke alene om å bli nervøs i såpass "intime" (jeg fant heller ikke noe godt ord) sammenhenger, men de fleste blir nok ikke fullt så stressa. Spiller det noen rolle om du kjenner vedkommende godt eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, frosken skrev:

Du er i alle fall ikke alene om å bli nervøs i såpass "intime" (jeg fant heller ikke noe godt ord) sammenhenger, men de fleste blir nok ikke fullt så stressa. Spiller det noen rolle om du kjenner vedkommende godt eller ikke?

Noen jeg ikke kjenner ordentlig. Jeg hadde for eksempel blitt veldig nervøs om jeg skulle på middag sammen med sjefen(alene) eller en ny venninde(første treff) særlig om det er i deres hjem.. Om jeg er helt alene med personen. Hmm plager meg dette.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg:-)

Anonymkode: 864ba...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen jeg ikke kjenner ordentlig. Jeg hadde for eksempel blitt veldig nervøs om jeg skulle på middag sammen med sjefen(alene) eller en ny venninde(første treff) særlig om det er i deres hjem.. Om jeg er helt alene med personen. Hmm plager meg dette.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg:-)

Anonymkode: 864ba...4b9

Jeg blir nervøs av å tenke på at jeg kan se nervøs ut, og bli avslørt. Vet det høres merkelig ut.

Anonymkode: 864ba...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen jeg ikke kjenner ordentlig. Jeg hadde for eksempel blitt veldig nervøs om jeg skulle på middag sammen med sjefen(alene) eller en ny venninde(første treff) særlig om det er i deres hjem.. Om jeg er helt alene med personen. Hmm plager meg dette.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg:-)

Anonymkode: 864ba...4b9

Jeg synes ikke dette er så merkelig, du blir jo veldig "synlig" når du er eneste gjest og da får du kanskje litt prestasjonsangst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg blir nervøs av å tenke på at jeg kan se nervøs ut, og bli avslørt. Vet det høres merkelig ut.

Anonymkode: 864ba...4b9

Nei, det høres ikke så merkelig ut:-) De fleste ønsker nok å klare å skjule sin nervøsitet.  Har du noen "triks" du kan bruke for å føle deg litt mindre nervøs? Synes du det er like "skummelt" både i starten av sammenkomsten og resten av tiden, eller er det noe som er ekstra stressende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, frosken skrev:

Jeg synes ikke dette er så merkelig, du blir jo veldig "synlig" når du er eneste gjest og da får du kanskje litt prestasjonsangst?

2 minutter siden, frosken skrev:

Nei, det høres ikke så merkelig ut:-) De fleste ønsker nok å klare å skjule sin nervøsitet.  Har du noen "triks" du kan bruke for å føle deg litt mindre nervøs? Synes du det er like "skummelt" både i starten av sammenkomsten og resten av tiden, eller er det noe som er ekstra stressende?

Takk. Det er spesielt i starten, og særlig om vi skal spise. Trikset mitt er å støtte hånden til ansiktet av og til. Kan ikke gjøre dette for mye, da det kan feiltolkes, men gjør det i krisesituasjoner. Hodet mitt føles så tungt og nakken så stiv, så da hjelper det å bruke hånden. Ellers må jeg innrømme at jeg unnviker slike situasjoner om jeg ikke er nødt. 

Anonymkode: 864ba...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 864ba...4b9

Hvis du har lommer på klærne du har på deg, så kan det hjelpe å ha noe i lommen som du kan klemme hardt på. Noen har en liten stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nervøs, men føler det ofte er kleint :P Men er nok helt normalt, om relasjonen ikke er nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...